Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Det har ikke blitt mye KG tid om dagen nei... Trodde liksom at når det var hektisk på jobben, og ting skjer på kvelden, så skulle uken rase unna, men synes egentlig bare den har blitt enda lenger... :sjenert: Det er jo en evighet siden uke 12, og å skulle vente i 4 og en halv uke på UL, blæh! Jeg vil kjenne liv nå!

Var på Krokofanten-party hos en venninne denne uken. De selger ulltøy til barn. Det var veldig mye fint, men de har visst spesialisert seg på at det skal være fargerikt og dermed ikke veldig kjønnsnøytralt. Endte opp med et babyteppe og en en lue m/hals i offwhite. Så får jeg heller holde party selv til neste høst når jeg vet hva i trenger :ler:

Idag har Heffalompen og jeg tenkt oss på Harry-tur. Hadde planer om å stikke innom den store barnevognbutikken også :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og mannen skal kanskje en tur innom Sverige i morra. Vet du tilfeldigvis hvor de har barneutstyr der? Ikke sikkert de har åpent på en søndag, men det er jo kjekt å vite hvor vi i tilfelle skal se neste gang vi er der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere på Harrytur :)

Og som de andre sier, når du har vært på UL, så kommer tiden til å fly :)

Og jeg kjente jo de første livstegnene allerede i uke 14, så det er ikke sikkert det er langt unna for deg heller :klemmer:

Bippe: Hvis dere reiser til ett "stort" sted, så har de oppe på søndagene ja. De lever jo av oss nordmenn, og det er ikke mange dagene butikkene er stengt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Impala, kjekt å vite! Vet noen hvordan det eventuelt er med toll og sånt? Dersom man kjøper litt utstyr, blir det gjerne noen kroner ut av det. Man må vel kanskje fortolle det da? *uvitende* :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit at dere kupper dagboka mi altså :fnise:

Ble ikke noe tur på oss idag, så jeg regner med at vi drar imorgen vi også. Kanskje vi sees Bippe ;)

Vi har tenkt å besøke denne butikken, men vet ikke om de har søndagsåpent da...

Toll har jeg faktisk ikke tenkt på :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at alle sluses gjennom tollstasjonen, selv om det ikke alltid står tollere der...

Vi kjøpte vogn og bilstoler i Sverige. Happyland på Svinesund, var det vel. Billigere enn i Norge, og knallgod service. Var på en butikk i Strømstad og, men snudde og dro tilbake til Svinesund. Forresten anbefales bilstol med base!

Ha en fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble shoppingtur på oss igår ja :) Så nå har vi fylt både vår egen og litt i svigers fryser. Gleder meg til vi flytter og får plass til en fryseboks. Men veldig kjekt at svigers har ledig plass i sin så lenge da.

Fikk tittet litt på barnevogner også. Skjønner godt at dere gikk ut fra den i Strømstad Vannmelon. Hun dama var ikke veldig koselig og hun og Heffalompen begynte nesten å krangle :fnise: Han som var på Nordbysenteret var mye koseliger og mer behjelpelig. Fikk sett på Emmaljunga City Cross og Teutonia Spirit S3. Jeg er fortsatt ikke overbegeistret for 3-hjuling så det blir nok City Crossen ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen :):hallo:

Så koseli med handletur :) Deilig å få fyllt opp fryseren ja.

Vår er rimelig tom, så det er vell på tide med en skikkelig shoppings på oss og. Kanskje en sverigetur før jul hadde vært noe ;)

Ha en flott kveld

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig service er det verste vi veit :nei: Jeg kunne tenkt meg trehjuling jeg, men fikk ikke lov av sambo :fnise:

Koselig med litt handletur da - jeg ønsker meg større fryser jeg :sjenert:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere var på Svinesund?

Ja, vi var på Svinesund. Tar jo ikke mer en halvannen time å kjøre fra oss ;)

Hei hei vennen :):hallo:

Så koseli med handletur :) Deilig å få fyllt opp fryseren ja.

Vår er rimelig tom, så det er vell på tide med en skikkelig shoppings på oss og. Kanskje en sverigetur før jul hadde vært noe ;)

Ha en flott kveld

store :klemmer:

Så godt å ha deg tilbake vennen :klem:

Dårlig service er det verste vi veit :nei: Jeg kunne tenkt meg trehjuling jeg, men fikk ikke lov av sambo :fnise:

Koselig med litt handletur da - jeg ønsker meg større fryser jeg :sjenert:

Ha en fin dag :klemmer:

Hos oss er det omvendt, sambo vil ha 3 hjuling og ikke jeg :fnise: Men han sa også at det jo er jeg som kommer til å bruke vognen mest. 3-hjuling er veldig greit på shopping og sånn, men vi bor tross alt litt på landet da...

Vi fikk plutselig fyrser vi :sjarmor: Svigers skal også flytte og da får de ikke plass til boksen sin, men det har vi. Praktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mye kjedelige mammaklær? :sur: Var ute og skulle handle igår, men det var lite fint, og stort sett alt var jo kortermet :overrasket: Vi går jo mot minusgrader!

Får ta en tur til sentrum idag og se om de har bedre utvalg der. Om noen vet om noen butikker med rimelige mammaklær utenom H&M, så rop ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelte Lindexbutikker har også mammaklær. Jeg kjøpte meg bl.a en kjole der :)

Men enig i at det på H&M er ganske kjedelige klær ja, men de er nå billige, og man skal jo ikke bruke dem så lenge heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyshop tror jeg har noe mamma-klær, men jeg vet ikke om det er noe stilig. Jeg har ikke kommet så langt at jeg har vært og sett enda.

Du bor et stykke på landet, ja ;) Er ikke mange butikker å gå å valse i der akkurat. Hehe. Vi var og tittet litt rundt i det som så ut til å være "sentrum". Må være eldre menneskers paradis. Matvarebutikker og bingo ;)

Håper vi kommer i samme barselgruppe :babysmokk: Krysser fingrene for at ting går i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte Lindexbutikker har også mammaklær. Jeg kjøpte meg bl.a en kjole der :)

Men enig i at det på H&M er ganske kjedelige klær ja, men de er nå billige, og man skal jo ikke bruke dem så lenge heller.

Takk for tipset! Har enda ikke sett noen Lindex med mammaklær, men mulig de har det i Oslo :)

Babyshop tror jeg har noe mamma-klær, men jeg vet ikke om det er noe stilig. Jeg har ikke kommet så langt at jeg har vært og sett enda.

Du bor et stykke på landet, ja ;) Er ikke mange butikker å gå å valse i der akkurat. Hehe. Vi var og tittet litt rundt i det som så ut til å være "sentrum". Må være eldre menneskers paradis. Matvarebutikker og bingo ;)

Håper vi kommer i samme barselgruppe :babysmokk: Krysser fingrene for at ting går i orden!

Ja, det hadde vært kjempemoro :hoppe: Krysser for dere jeg også :)

Nei, det sentrum er ikke akkurat noe å rope hurra for... :sjenert: "Shoppingmekka" for området blir nok på Ski ;) Men Puben er visst en bra lokalpub da.

:hoppe: for 15 uker!!!

Ja det glemte jeg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...