Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Takk :klem:

Det værste var at han faktisk ikke var så full heller. Han pleier å være av de aller fulleste på fest, men denne dagen hadde han kjørt helt fremt til kvelden, så han hadde ikke rukket å drikke så mye enda... Så at det var et utrdikningslag var egentlig bare tilfeldig.

:tristbla: Tankene mine går til kona og den lille babyen. Jeg håper de klarer seg fint og blir godt tatt vare på. Nå som jeg selv er gravid har jeg fått en helt annen "angst" for at det skal skje noe med mannen. Det er liksom ikke snakk om bare meg og han lenger.

Kondolerer nok en gang. Du og Heffalompen må ta godt vare på hverandre nå i disse dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, vennen.

Så trist å lese om P :gråte: .. Kondolerer. Håper det går bra med kona og sønnen hans.. Så forferdelig trist.. :tristbla:

ellers.. Så ønsker jeg meg babystøv i sekke og lassevis til dagboka mi fra dere gravide!! Jeg vil nemli bli med på lasset.. :)

Ha en flott dag

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Uff, så leit å høre. Tenk at det ikke skal "mer" til.. :tristbla: Og med kone og et lite barn.. blir så lei meg når jeg hører om sånt..

Håper det går greit med deg og Heffalompen :klem:

Endret av Leiababe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken jenter :klem: At det ikke skal mere til, får en virkelig til å se livet i et annet perskpektiv. Det er virkelig noe i å verdsette det man har og leve hver dag som det var den siste. Synes bare så ufattelig synd på kona og sønnen. Den lykkelige starten på familielivet er helt ødelagt og sønnen vil aldri få vokse opp med faren sin. Svigermor er jo overbekymret for meg nå som jeg er gravdi og mener det ikke er bra for babyen at jeg går i begravelsen. Kan ikke skjønne at det skal ha noe å si, og det er i alle fall ikke aktuelt å ikke dra.

Er 9 uker idag. Den siste uken har faktisk gått ganske fort. Håper de 3 siste frem til 12. uke går unna i en fei også. Heffalompen og jeg har begynt å se på vogner. Det er jo så mye å velge imellom :roll: Foreløpig er dette favoritten, men vi må jo dra og se på de. Synes de virker veldig tunge alle sammen. Har tenkt å ta en tur til Sverige og se hva de har der. Har hørt at man kan spare endel på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å se på vogner da ;)

Synes godt du kan gå i begravelsen jeg. Kan jo være like stor belastning og faktisk ikke gå også når du føler for å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo inrømme at jeg har smugtittet litt på vogner tidligere også da, men nå er det liksom legitimt å gjøre det :fnise: Og Heffalompen er superivrig :rødme: Riktignok er han opptatt av kule hjul og felger, som om det var en bil vi skal kjøpe, men men :ler:

Kommer absolutt til å gå i begravelsen. Har ikke tenkt tanken på å la være. Tror som du sier at det ikke har noe å si den ene eller andre veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nå så jeg at linken var blitt litt feil. Får tydeligvis ikke lagt inn på en bestemt side. Men det var Kombi 625 vi har sett på. Har ikke lyst på 3-hjuling på norsk vinterføre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at dere har begynt å se på vogner :) Den Simovognen var veldig fin. :) Jeg tror vi kommer til å kjøpe duo-vogn, men vet ikke enda. Virker veldig praktisk med kombi som man kan løfte bagen opp med en hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt du skal gå i begravelsen, jeg var i begravelse når jeg var 14 uker på vei til noen som var viktig for meg og selv om jeg var veldig lei meg og sørga, så tror jeg ikke at den lille i magen tok noen skade av det.

Den vogna ligner litt på den vi skal ha, vi har kjøpt brio kombi, i sverige:) Sparte ca en tusen-lapp på prisen, og i tillegg en del på grunn av kronekursen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ingenting å si for den lille i magen at du går i begravelse nei :klem:

Artig å titte på vogner ja. Vi var i en butikk vi, og endte opp med det som var mitt førstevalg, enda jeg ville titte på flere. Men mannen min syns den virka grei, så han gadd ikke å bli med i flere butikker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...