Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Takk for omtanke jenter :klem:

Formen er dessverre ikke helt på topp. Hadde et nytt migreneanfall igår :tristbla: Heldigvis dette også mildt, så jeg dro ikke hjem fra jobben, men allikevel ikke særlig stas. Prøvde å få tak i legekontoret igår, men der var det bare opptatt. Nytt forsøk idag. :sur: Irriterende å ha så populær lege!

Spottingen er heller ikke borte, men det blir i alle fall mindre. Skal til UL neste onsdag, så om det ikke skjer noe drastisk før det, så slapper jeg av og venter til det.

Men jeg kan :hoppe: litt for 7 uker da :)

Og så har jeg verdens mest omtenksomme samboer. Hadde kjøpt med favorittsjokoladen min Bounte fra taxfreen og igår når det var så varmt, løp han ut til isbilen og kjøpte is til meg :rødme: Hm... noen som så noe om å legge på seg ekstra under svangerskapet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig med den migrenen din da :forvirret::troest: Håper du slipper unna så mange anfall i graviditeten.

Stas med mann som vet å gjøre stas på sin gravide samboer da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 7 uker :hoppe:

Det er da sommer, er jo lov å spise is da :)

Man må ikke bli helt hysterisk i forhold til hva man putter i seg heller :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med den migrenen din da :forvirret::troest: Håper du slipper unna så mange anfall i graviditeten.

Stas med mann som vet å gjøre stas på sin gravide samboer da ;)

Ja, håper ikke jeg blir veldig plaget med svangerskapsmigrene... Heldigvis er jeg fungerende under disse anfallene, imotsetning til hva jeg pleier å være.

Veldig stas med snill sambo. Og tenk at jeg kan leve på dette i over 7 mnd til! :fnise:

Grattis med 7 uker :hoppe:

Det er da sommer, er jo lov å spise is da :)

Man må ikke bli helt hysterisk i forhold til hva man putter i seg heller :klem:

Neida, men jeg prøver å begrense søtsaker til helgene. Er ikke så lett å ikke la seg friste når man har sjokolade i skapet og is i fryseren... :sjenert:

Egentlig er graviditet en fin unnskyldning til å unne seg en ekstra is nå om sommeren ;)

Gratulerer med 7 uker :)

Når du sier det så. Tror jeg skal ha litt is til dessert idag også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er mye bedre idag :juhu: Bare bittelitt kvalm før frokost og de siste dagene har jeg ikke hatt halsbrann heller. Leste et lurt tips om at appelsinjuice ikke var bra, og det drikker jo jeg masse av. Ikke rart jeg har måttet spise mye lovehearts :ler:

Men teite legekontoret hadde selvsagt telefonstengt idag :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teit legekontor som har telefonstengt. Noen ganger kan man begynne å lure på disse legekontorene som aldri er mulig å få tak i!

Hurra for bedre form. Halsbrann er noe dritt. Jeg tror jeg har kommet over det verste foreløpig i hvert fall. Lovehearts har jeg ikke spist, synd jeg ikke fant ut at det var en fin unnskyldning da jeg hadde halsbrann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Godt å høre at formen din er bedre. Migrene er noe skikkelig her, vet alt om det. Heldigvis lenge siden sist for meg nå. *Bank i bordet* Håper du slipper unna de verste plagene i de kommende månedene da!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vennen.

Å så godt å høre du er bedre i dag :hoppe:

Du kan ta paracet under graviditeten. Jeg spurte ei venninne og :)

Ha en flott kveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at vinlureriet fungerte, så mye som dere tydeligvis jobbet med det :fnise:

Kjedelig med migrene. Håper du slipper å plages med det. Vet om en flink migrenelege i Oslo, hvis du vil ha navnet og håpe på en time der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teit legekontor som har telefonstengt. Noen ganger kan man begynne å lure på disse legekontorene som aldri er mulig å få tak i!

Hurra for bedre form. Halsbrann er noe dritt. Jeg tror jeg har kommet over det verste foreløpig i hvert fall. Lovehearts har jeg ikke spist, synd jeg ikke fant ut at det var en fin unnskyldning da jeg hadde halsbrann ;)

Loveheart er veldig kjekt ;) Har en pakke liggende i skuffen på jobben.

Godt å høre at formen din er bedre. Migrene er noe skikkelig her, vet alt om det. Heldigvis lenge siden sist for meg nå. *Bank i bordet* Håper du slipper unna de verste plagene i de kommende månedene da!!

Håper banking din hjelper. Kan gjerne være kvalm jeg, bare jeg slipper migrene!

Hei hei, vennen.

Å så godt å høre du er bedre i dag :hoppe:

Du kan ta paracet under graviditeten. Jeg spurte ei venninne og :)

Ha en flott kveld

Ja, fikk vite det på legekontoret idag også, problemet er bare at det ikke hjelper om jeg får et ordentlig annfall...

Håper virkelig ikke at du blir så fryktelig plaga med migrene :troest:

Nei, håper ikke det jeg heller, men må inrømme at jeg lever litt fra dag til dag her nå...

Så morsomt at vinlureriet fungerte, så mye som dere tydeligvis jobbet med det :fnise:

Kjedelig med migrene. Håper du slipper å plages med det. Vet om en flink migrenelege i Oslo, hvis du vil ha navnet og håpe på en time der...

Da sender jeg nok en PM om jeg blir desperat ;)

Hei Eeyore! Hvordan går det med spiren? Har spottingen gitt seg?

Ja, spottingen er ialle fall borte :juhu: Og jeg håper spiren har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sååååå kjedelig å jobbe kveldsvakt, men nå er den heldigvis snart over.

Fikk omsider tak i legekontoret idag også, og etter et møte i "legerådet" hadde de kommet fram til at jeg kunne bruke Paralgin forte stikkpiller :overrasket: om jeg virkelig vondt. Men de skulle bare brukes i nødstilfelle. Tror ikke det er noe problem :ler:

Ellers har spottingen avtatt :juhu: Og jeg er fremdelse ikke særlig kvalm. Vi må glede oss over de små ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passer ikke den spottingen med at du skulle hatt mensen da?

Tror det var rundt da jeg spottet nå siste gang.

Viktig å se det lyse i ting :)

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen :)

Så bra du kunne bruke paralgin forte stikkpiller :juhu: Da har du iallefall i krisen :) Det er jo herli å vite da :)

Håper du får en strålende dag.

Og :hoppe: for at spottingen har gitt seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper migrenen holder seg langt borte. Jeg har ikke hatt migrene på 12 år, men har faktisk hatt noen anfall i graviditeten, har da tatt to paracet (med dårlig samvittighet, men med lov av legen) og sovet - det har funka bittelitt ihvertfall.

Snart ny UL også nå - det blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at spottingen har gitt seg :) Da krysser jeg fingrene for at alt er bra med den lille i magen din!

Ja, håper virklig deg jeg også.

Passer ikke den spottingen med at du skulle hatt mensen da?

Tror det var rundt da jeg spottet nå siste gang.

Viktig å se det lyse i ting :)

Er jo bare i uke 7 så jeg skulle vel ikke hatt mensen før i neste uke :klø: Men de har jo stort sett vært uregelmssige, så det er ikke lett å si...

Hei hei vennen :)

Så bra du kunne bruke paralgin forte stikkpiller :juhu: Da har du iallefall i krisen :) Det er jo herli å vite da :)

Håper du får en strålende dag.

Og :hoppe: for at spottingen har gitt seg

Ja, så nå håper jeg bare beroligelsen ved å ha de, holder til at migrenen holder seg borte.

Håper migrenen holder seg langt borte. Jeg har ikke hatt migrene på 12 år, men har faktisk hatt noen anfall i graviditeten, har da tatt to paracet (med dårlig samvittighet, men med lov av legen) og sovet - det har funka bittelitt ihvertfall.

Snart ny UL også nå - det blir spennende :)

Håper virkelig ikke jeg blir mye plaget av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...