Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei :)

Danmarkstur :hoppe: Det er morro det :hoppe: kos deg masse, håper du ikke blir altfor fyllesyk når du kommer hjem :ler: (bare tuller)

Hus?? Koseli :) Har dere funnet ut noe mer om dere skal kjøpe??

Ha en strålende helg, vennen.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, jeg ble ikke i Danmark, men det er bare stress fra morgen til kveld om dagen, så det blir hverken tid til egne tanker, Heffalompen eller KG om dagen...

Kommer sterkere tilbake over helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er jeg :vinke:

STOOOR :klem: til søte jentene som har holdt liv i dagboka mi :)

Denne uken har vært utrolig slitsom. Var jo på tur med danskebåten med tidligere kolleger forrige helg. Det var kjempekoselig, og vi har bestemt oss for å gjøre det til en årlig tradisjon. Men når man har det gøy er det vanskelig å komme seg i seng... Å legge seg kl 06:30 søndag morgen, henger dessverre igjen når man skal på jobb på mandag :tristbla:

Og hele uken har vært travel med personalmøter om kvelden, burdsdagsfeiring til mellomnevø og kveldsjobbing. I tillegg har har jeg hatt bilen på service og fikk feil lånebil (en sånn håndverkerbil som jeg ikke klarte å rygge...).

Fredag og lørdag var vi barnevakter for mellom- og lillenevø. Veldig koselig, men man blir utrolig sliten når man ikke er vant til barn selv ja... Særlig med en så dårlig uke på forhånd. I går var i 30-årslag til en venninne av Heffalompen, men da kastet jeg inn håndklet og kjørte. Hadde absolutt ikke lyst til være fyllesyk i dag. De fleste trodde sikkert jeg var gravid, men det får heller være :ler:

Har forøvrig mine tvil om det blir noe av denne pp heller er på dag 24 nå og har fremdeles ikke hatt noe temphopp :sur: Donna-testen har vært halvveis positiv av og på hele uken, så nå begynner jeg snart å bli smårar :tristbla: Veldig vanskelig å skulle time innsatsen når man ikke vet når slaget står... Tror jeg kommer til å bestille time til en sjekk når denne pp er over.

Ha en fortsatt fin søndagskveld alle sammen. Håper jeg blir litt mer tilstedeværende denne uken :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg, vennen :)

Ååå danmarkstur er jo så morro :hoppe: Hørtes ut som dere har hatt en knalltur. Vell fortjent :)

Kan være lurt å prate med legen ja, så skjer det iallefall noe. Merker selv jeg er mye roligere når jeg liksom får kontrollen :)

Ha en strålende kveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert ingen dum idé å ta en prat med en lege - mye bedre det enn at du blir smårar :kose:

ha en fin uke, vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...