Impala Skrevet 12. februar 2007 #1061 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Velkommen tilbake Høres ut som dere har hatt en knallfin tur altså Men det er vel litt nedtur å komme tilbake til vinter og kulde. Dumt med mensen, men ny PP, nye muligheter Endret 12. februar 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. februar 2007 #1062 Del Skrevet 12. februar 2007 Velkommen hjem. Høres fantastisk ut med en sånn ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #1063 Del Skrevet 12. februar 2007 Takk for varm velkomst Bippe Jeg har nå blitt litt brun ja Leilababe, men synes ikke det er ekkelt når den er på meg selv Velkommen til daboka mi Kylling Takk skal dere ha Mrs N og Wayah, men jeg skulle gjerne ha vært litt til i varmen... Det er fryktelig kaldt her ja Impala, kan det hjelpe til å fryse fast mensen? I dag har den virkelig satt inn for fulle kluter Takk Vannmelon, feire er alltid deilig Som sagt så har mensen virkelig satt storflommen inn i dag. Har ikke hatt så store smerter som forrige gang heldigvis, nå er det mere murringer som har pågått i flere dager. Vet ikke hva som er best jeg... noen timer med intens smerte som kan kureres men paracet eller flere dager med murringer :klø: Og nå er jeg tilbake på jobben også. Tok meg 2 timer bare å komme igjennom mailboksen... Dette blir nok en hektisk uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. februar 2007 #1064 Del Skrevet 12. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. februar 2007 #1065 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er ulempen med ferie, all jobben som venter når man kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. februar 2007 #1066 Del Skrevet 13. februar 2007 velkommen hjem, vennen! godt å ha deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. februar 2007 #1067 Del Skrevet 13. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 13. februar 2007 #1068 Del Skrevet 13. februar 2007 Bare innom med en liten Hvordan går det med kuldetilvenningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. februar 2007 #1069 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei hei, vennen ja, det er virkeli godt å ha deg tilbake igjen (selv om jeg har vært fraværende her... ) Ha en strålende kveld. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1070 Del Skrevet 15. februar 2007 Pi@, Impala, Petra Prøvdokke, Vannmelon, Leilababe og Liljen Har ikke så mye ork til å skrive om dagen, er skikkelig skikkelig lei prøving Men har glemt å fortelle om Heffalompen på ferien. Det var et svenskt par med en unge på ca året som bodde på samme hotell som oss. Og en dag som faren drev og lekte med ungen i bassenget sa Heffalompen: jeg vil også ha barn jeg kan leke med.... Håper vi klarer å oppfylle det ønsket snart. I går var han syk på Valentine stakkar, så han fikk frokost på sengen og en liten bamse med sjokolader når jeg kom hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. februar 2007 #1071 Del Skrevet 15. februar 2007 jeg skjønner godt at du er lei av prøvingen vet ikke hva jeg skal si for å gjøre det bedre - men det var jo pp8 som var den heldige for meg. kanskje det gjelder det også? heffalompen din høres virkelig søt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. februar 2007 #1072 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg skjønner hva du mener med lei prøving, det kjennes jo ut som man har holdt på i tre år bare etter et par måneder Er litt derfor jeg ikke helt orker tanken på å begynne igjen nå også Håper ihvertfall at du har det bra likevel og at dere hadde det fint på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 16. februar 2007 #1073 Del Skrevet 16. februar 2007 Skjønn mann du har da Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. februar 2007 #1074 Del Skrevet 16. februar 2007 Husker jeg ble lei og frustret av prøvinga jeg også, men så var det dere (inkludert deg) her på KG som gjorde at jeg holdt motet oppe Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. februar 2007 #1075 Del Skrevet 16. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. februar 2007 #1076 Del Skrevet 16. februar 2007 Stooor Håper det snart blir din tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 16. februar 2007 #1077 Del Skrevet 16. februar 2007 Det er lov å gå lei, Eeyore(sier hun som ikke prøver ordentlig engang ). Det er det du har oss til, vi leser og trøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. februar 2007 #1078 Del Skrevet 17. februar 2007 Forstår du er lei, vennen. Men ikke gi opp! Vi skal stå sammen i tykt og tynt, og før vi vet ordet av det er det oss som sitter der med en positiv test (trolig blir det vel heller en haug med tester, sånn for å være på den sikre siden). Girl-power! Håper ellers du får en så god helg som mulig. Kos deg masse med den herlige mannen din! fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 17. februar 2007 #1079 Del Skrevet 17. februar 2007 Bare innom for å hilse på, og oppdatere meg litt! Vet godt hvordan det er å være fortvilet og lei hele prøvinga. Det er tungt! Jeg hadde det akkurat som deg, og hadde mest lyst til å gi opp hele greia. Men så satt spiren i pp9!!! Det GÅR an! ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. februar 2007 #1080 Del Skrevet 17. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå