Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: :hoppe: :hoppe: 50 SIDER :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:danse::gave::dagens-rose::smilyblomst::perebrus::klappe:

Fantastisk!! :)

Ja, det er enda maaangen dager igjen av 2007 til å bli gravide :) Gir ikke opp.

Ha en aldeles strålende fredag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må alt skje på samme dag? I går var bare en stress dag. Hadde flere ærender før jeg begynte på jobb kl 13, så jeg fartet rundt i full fart. Var hos frisøren og det var veldig deilig. Fikk klippet av en god del, så nå slipper håret å sitte fast mellom sofaen og ryggen og sånn :ler: Fikk kjøpt stoff til nye gardiner også. Kjøpte noen lilla puter i høst og nå har jeg lett fælt etter stoff i samme farge til panelgardin. Etter tips fra mor fant jeg en billig stoffbutikk med masse stoff :)

Litt nye klær ble de på salg også :sjarmor: Et kort rødt skjørt, en rød stikket jakke med hette, en topp og en rød joggebukse. Virkelig i rødt humør i går :ler:

Når jeg kom på jobben hadde alle varene som egentlig skulle ha kommet jevnt fordelt utover uken hopet seg opp til fredagen selvsagt, så vi holder fremdeles på med vareutpakking :tristbla: Og i tillegg er det selvsagt masse kunder på en lørdag. Jeg får slappe av godt i pausen med KG :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, søndagen var absolutt mer avslappende, men også den litt irriterende... :sjenert: Det gikk jo ikke an å gå tur for da ville jo lille meg ha blåst rett på sjøen, så planen var å sy de nye gardinene. Men gjett hvem som hadde glemt å kjøpe sytråd i riktig farge :sur: Fikk nå målt de til og strøket brettene så nå er i alle fall den kjedeligste jobben gjort, så får jeg sy de i kveld.

I går fikk Heffalompen en melding fra en kompis/tidligere nabo om at det var et hus til salgs i nærheten av de. Fortalte de at vi har lyst til å flytte til det området når vi var på besøk hos de her før jul. Så nå skal vi på visning til helgen :hoppe: Vet ikke om det blir så seriøst for vår del enda da, for jeg har jo fortsatt leieboere i min leilighet som jeg gjerne skulle ha solgt før vi kjøpte. Men megleren er en bekjente av meg (faktisk en tidligere date :rodme:), så det kan jo hende at vi kan få en avtale om sen overtakelse og at han kan selge min også :sjarmor: Spennende i alle fall!

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Kanskje huskjøp på gang!

Så spennende! :hoppe:

Savner litt den tida jeg og mannen gikk på visninger. Det var så spennende og man gikk og drømte seg bort. *sukk*

Dessverre bestemte vi oss for huset vårt litt for kjapt. Vi har oppdaget så mye feil med det i ettertid, og hadde ikke kjøpt det dersom vi hadde visst om det på forhånd. Så jeg anbefaler å bruke gooood tid, selv om det er lett å bli revet med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med husvisning da :hoppe:

Vi var ikke så lenge på det stadiet vi heller, men det var fordi vi bestemte oss for å bygge i stedet ;)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet, vi har totalrenovert det huset som vi leier nå (for utleiers regning og gratis husleie :sjarmor: ) og her har det vært vanvittig mye feil og mangler. Så vi har en liste så langt som et vondt år vi skal sjekke. Alt fra elektrisk anlegg til svai i gulvet og kvaliteten på malingsarbeid. Er kjempeglad for at vi har vært igjennom det og har fått med oss erfaring med hva vi skal se etter og ikke minst alt det man lærer gjennom oppussing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurt å bruke litt tid når man skal kjøpe krypinn, ja. jeg har også lært en del på den leiligheten vi eier nå. skal se litt bedre etter neste gang :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang vi skal kjøpe hus så har vi bestemt oss for å leie inn en inspektør, altså en som sjekker at bygningen er i god strukturell stand.

Her vi bor nå har de lagt opp et ganske merkelig system for stikkontaktene. Vi fant ut når vi la nytt gulv på soverommet at vi har tre stikkontakter på soverommet, men kun to avledere fra sikringsskapet. To av kontaktene deler altså strøm. Hvis det oppsto brann på soverommet på grunn av det kunne vi risikere å ikke få noe igjen på forsikringen, så vi fjernet den ene stikkontakten (heldigvis er jeg gift med en elektriker ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med husleting da :hoppe:

Det høres ut som dere har gode forutsetninger for å unngå å kjøpe katta i sekken iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Visninger er kjempegøy, og kan være veldig greit å vite litt hva enn skal se etter. Og budrunde er noe av det mest nervepirrende jeg har vært med på noen gang. Og lykken fullkommen da vi fikk huset. Gled deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som endelig har fått bredbånd hjemme :hoppe:

Og søte Heffalompen, det første han hadde prøvd på var å finne filmen "City og angles" å laste ned til meg, men dessverre uten hell :hjerter_rundt:

Tror nok neppe det blir noe huskjøp på oss denne helgen. Har jo ikke hørt om lån eller noen ting enda, men det kan jo være greit å orientere seg litt i markedet. Og ikke minst sjekke kvaliteten på ulike hus.

Så forresten et program på TV i går som het "Kos og kaos" som handlet om barn og sexualitet. Morsomt å se hvordan voksne skulle forklare om :humpe: til barna sine. En liten gutt var kjempesøt, og forklarte at mannen stakk tissen inni babyhullet, og så måtte de vente noen måndeder så kom det en baby ut. Men han skjønte ikker hvorfor de ikke adopterte istedenfor, for da slapp man å putte tissen i babyhullet :ler:

Men nå må jeg nok tilbake til gardinsyingen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...