Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Hei hei snuppa :)

Vi har bestemt oss for å ikke bruke noe som helst prevansjon etter en eventuell graviditet pga situasjonen min. Hvis det er så at muskelknuten ikke kan fjernes, må vi sette i gang med nr. 2 nesten umiddelbart.. Men det er da noe spesiell situasjon vi er i da :forvirret:

Jeg har og begynt å gå tur. Utrolig herli å få luftet sei :)

Ellers vil jeg ønske deg en superstrålende dag, og ei like strålende uke.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halloen! Er bare innom med en stor :klem: og takker for trøstende ord. Jeg håper det klaffer for deg og Heffalompen snart. Dere kan godt få lov før meg selv og helten, siden dere er så mye mer klare enn oss :)

Kan det være at "graviditetssymptomene" er eggmodning? Det tar vel litt tid å gjøre klart egget før det kan løsne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også inderlig! :klem:

Så koselig å ha en mann som liker å gå tur. Det merker jeg at jeg savner veldig, for Bippemannen er en skikkelig slappfisk som synes gåturer er noe av det kjedeligste som finnes. Han elsker bilturer da, men man blir jo liksom ikke så mye sprekere av det.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angelou: Ja, det Pi@ ikke vet om svangerskap er det ikke verdt å vite :ler:

Liljen*3: Her er jeg vennen :vinke: Kan nok hende det blir 2 tette her også. Jeg er jo ikke akkurat noen ungmø lenger (faktisk snart peppermø... :forvirret:)

:klem::klem::klem::klem: til go-jenta

Wayah: Takk for det, men selv om man blir litt misunnelig på alle andre som blir gravide, så er det jo gledelig også :) Lykke til til alle :klem:

Vannmelon: Takk, det håper jeg også, men nå tok jo du dobbel dose, så da må vel jeg vente litt til :ler::klem:

Bippe: Heffalompen var faktisk heller ikke så begeistret for turgåing før, men nå har han virkelig oppdaget gleden ved det. Han mener det frigjør masse tanker og frustrasjon også :)

Mrs N: :vinke:

Leiababe: Nei faktisk ikke. Det har vart lenger de forrige PPene, så nå går jeg bare og venter på EL... Kjedelig :tristbla::klem:

Gopia: :klem: tilbake

Petra: Her er alt bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at når tiden er knapp bruker jeg den heller på andres dagbøker enn å skrive i min egen. Nysgjerrig jeg nei... :sjenert:

Det er ikke så mye spennende å skrive om heller da egentlig, jeg går nå her og venter på EL, og det er mildt sagt kjedelig :tristbla:

Men oppmuntret av Toblerone har jeg begynt å trene litt da. Aerobic på mandag og i dag har jeg kjøpt nye svømmebriller, så blir det en tur i svømmehallen i morgen :) Får håpe det blir resultater av det etter hvert, for jeg er VELDIG utålmodig når det gjelder trening...

Kvalmen og mageaktiviteten har blitt borte da :) Kan kanskje ha hatt en sammenheng med litt stress før jul også. Så nå får vi bare håpe at alt er i skjønneste orden til egglegging og at det kommer noen soldater som finner frem :ler:

:klem: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir peppermø i år du?? Jeg er like gammel da, men siden jeg er gift, slapp jeg heldigvis pepperen :ler::ler:

Åååå det er så gøy å svømme altså. Lurer på om jeg skal gjøre det neste uke ?? :klø:

Snart EL og greier :sjarmor: Stå på vennen. Krysser for deg.

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rekker jeg å bli fridd til, planlegge bryllup og gifte meg på 3 måneder?... :sjenert::ler: Heffalompen fikk ikke noen pepperbøsser for et par år siden, så jeg håper jeg også slipper.

Snart og snart EL, regner ikke med at den kommer før neste helg, så vi har god tid å forberede oss på :sjarmor:

Fant ikke igjen badehetta mi (heter det det? Tenker liksom på sånn med blomster jeg da... :ler: ) Hvorfor blir alle ting borte under flytting og oppussing? Ja, ja jeg får kjøpe ny da, kan vel ikke koste all verden. Er nemlig påbudt i den svømmehallen jeg skal i, for de har ferskvann og renseanlegg. Deilig å slippe klor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, vennen :)

Badehette heter det ja. Jeg har en svart adidas :)

I dag skal jeg trene. Skal styrke kroppen min, og se om det kan hjelpe for å få klaff her.

Målet vårt er at du og jeg blir gravide i løpet av året. Dette skal vi klare. Vi gir ikke opp, gjør vi?? :)

Ha en strålende dag, vennen.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Åh, det hørtes deilig ut å dra i svømmehallen. Særlig den delen hvor man slipper klor. Jeg elsker å svømme, men får så fort eksem og sånn, så klor er ikke min beste venn for å si det sånn.. Tror ikke det er noen klorfrie basseng i nærheten her.. Lykke til med EL forresten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vi gir absolutt ikke opp Liljen, vi har jo 354 dager igjen å bli gravide på, så da må det jo gå bra :)

Deilig å svømme i klorfritt basseng Leilababe. Svømte 1100 m og synes det var en god treningsstart. Fikk kjøpt meg ny badehette også. Blå og fin som matcher både badedrakt og brillene jeg kjøpte i går. Viktig å ta seg godt ut i svømmehallen :ler: For man ser jo sååå smart ut i badehette og briller :ler:

Men nå tror jeg det er på tide å finne senga ja... Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...