Gjest gjesta Skrevet 22. september 2006 #541 Del Skrevet 22. september 2006 Kos deg på cowboyfest. Og god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. september 2006 #542 Del Skrevet 23. september 2006 Har du en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 23. september 2006 #543 Del Skrevet 23. september 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. september 2006 #544 Del Skrevet 24. september 2006 Hei hei, vennen Ingen spotting enda Dette kan bli spennende neste uke. Skal følge godt med ja Var det gøy på cowboyfest?? Hørtes nemlig rasende gøy ut, og skulle veldig gjerne blitt med på det ja Ha en strålend søndag. stor stor Og tusen takk for at du stakk innom dagboken min og vannet blomster og tok inn posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 24. september 2006 #545 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Howdy, cowgirl! Var det gøy på cowboyfest?? Ha en avslappende søndagskveld! Endret 24. september 2006 av Netten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #546 Del Skrevet 24. september 2006 Hvordan var cowboyfesten? Og hvordan går det med symptomer/spotting/mensen/ikm??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. september 2006 #547 Del Skrevet 25. september 2006 Hvordan går det her da? Ha en strålende uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. september 2006 Forfatter #548 Del Skrevet 25. september 2006 Hei alle sammen! Koselig at dere titter innom dagboka mi, når jeg selv ikke har tid Cowboyfesten var knallbra, så lenge det varte for min del.... Drakk ikke så mye, men det ble dessverre en blandig av mye rart, så jeg tok kvelden før klokka slo tolv Han som arrangerte hadde virkelig lagt sin flid i opplegget, og hadde på forhånd laget et "rollespill" og når vi kom fikk alle velge en karakter som barsjef, gjengmedlem, gledespike osv. Og utifra forhistorien visste vi hvem vi var venner og fiender med. Så fikk alle utdelt en neve med perler som var kveldens valuta, og kl 24 skulle det kåres en vinner med flest penger (noe jeg da ikke fikk vært med på). Ellers er det fortsatt ingen tegn til spotting Akkurat nå sitter jeg med en liten metallsmak i munnen, og selvom man selvsagt alltid har et lite håp nederst i magen, så tør jeg ikke ha for store forventninger, for jeg har jo ikke hatt positiv EL-test en gang, hvordan kan jeg ha blitt gravid da? Forrige PP var på 30 dager, men den før der var jo på 33, så det kan jo hende at IKM ikke er før lørdag, så da har jeg fortsatt tid til å begynne å spotte Men nå får jeg vel komme igang med varetellingen her. Det tar vel det meste at dagen, så jeg tror ikke jeg rekker noen dagbøker i dag, men skal komme sterkere tilbake i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. september 2006 #549 Del Skrevet 25. september 2006 Så morsomt med cowboy-fest. Aldri vært på en som hadde et så bra opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. september 2006 #550 Del Skrevet 25. september 2006 Blir spennende dette Eeyore Håper på det beste for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. september 2006 Forfatter #551 Del Skrevet 26. september 2006 Lite nytt å melde om fra denne kanten. Jubler fortsatt over fraværende spotting, men har begynt å få en liten bekymring bakerst i hodet, for at det kanskje kan skyldes forsvunnet EL, og det er jo ikke like stas... Tror jeg må snakke litt med Iselin22 om det. "Ting å gjøre for dagen"-lista mi for i dag er usedvanlig lang, så jeg får bare sjekke innom dagbøkene deres litt sånn innimellom. For jeg må jo få med meg siste oppdateringer før jeg drar Håper jeg rekker innom en tur i morgen også, og hvis ikke så får dere kose dere så lenge. Skal absolutt prøve å komme med oppdateringer underveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. september 2006 #552 Del Skrevet 26. september 2006 Masse masse masse god tur Håper mangel på spotting er en bra ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. september 2006 #553 Del Skrevet 26. september 2006 Drar du i dag, vennen ?? Huff, jeg kommer til å savne deg her.... Du må iallefall ha en fantastisk god tur. Kose deg supermasse Og.. spennende med ingen spotting og nærliggende IKM :hoppe: Stor stor haenkjempegodtur - og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. september 2006 #554 Del Skrevet 26. september 2006 jeg har pakket kofferten og er klar! når drar vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. september 2006 Forfatter #555 Del Skrevet 26. september 2006 Vi drar i morgen kl 17:30! Så jeg skal prøve å følge med litt i løpet av dagen idag og imorgen også Kommer til å savne dere masse også Men jeg skal nok få sneket meg litt innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. september 2006 Forfatter #556 Del Skrevet 26. september 2006 Pakket kofferten er faktisk mer enn hva jeg har rukket Petra... Blir nok litt stress i dag og i morgen. Men jeg har sjekket billetten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. september 2006 #557 Del Skrevet 26. september 2006 Hvor lenge blir du borte egentli?? Må litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. september 2006 #558 Del Skrevet 26. september 2006 Kommer også til å savne deg Men du må ha en riktig god tur (sier det nå jeg i tilfelle jeg ikke rekker innom igjen før du drar). Så bra at du ikke har begynt å spotte enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 26. september 2006 #559 Del Skrevet 26. september 2006 Hei vennen! Har svart deg i dagboka mi. Var på babybutikk i dag, og så noen søte elefantbamser, og da tenkte jeg jammen på deg igjen. Kommer jeg nok til å gjøre hver eneste gang jeg ser elefanter heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #560 Del Skrevet 26. september 2006 Innom og ønsker deg en riktig god ferie jeg. Goood tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå