Eeyore Skrevet 7. september 2006 Forfatter #441 Del Skrevet 7. september 2006 Liljen: Ja, det går like bra som om de hadde vært kjærster. Har ikke begynt å pakke enda, men tror jammen jeg må begynne å tenke litt på de i forhold til vasking og sånn. Blir nok mest sommerklær. Deilig! Petra: Føler meg faktisk litt heldig ja... tjihi. Hadde nok vært grønn av missunnelse om det var noen av dere som skulle dra Angelou: Skulle gjerne ha hatt en stooooor koffet med plass til alle. Men jeg skal skrive reisebrev, så da kan dere jo innbille dere at dere er med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. september 2006 #442 Del Skrevet 7. september 2006 ....lukker øynene og drømmer at jeg er i Australia.......jepp, funker det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. september 2006 #443 Del Skrevet 7. september 2006 Skal du se noe spennende i Australia da Eeyore? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 7. september 2006 #444 Del Skrevet 7. september 2006 Hei på deg! Lenge siden nå!! Håper du har det bra til tross for negativ test... Ny pp, nye muligheter vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2006 #445 Del Skrevet 8. september 2006 Innom og klemmer litt på deg på morgenkvisten jeg Ikke lenge til du reiser nå da. Litt kjipt at de ikke er sammen lenger da, men det ser jo ut til at de selv håndterer det veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #446 Del Skrevet 8. september 2006 jeg vil også til australia! når drar du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 #447 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg vil og! Om vi fortsetter sånn her i et par dager, tror du hun tar oss med Petra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #448 Del Skrevet 8. september 2006 vi får bare mase - så tar hun nok med oss til slutt, Mrs N. VI VIL TIL AUSTRALIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. september 2006 Forfatter #449 Del Skrevet 8. september 2006 Angelou: Så fint! Mrs N: Vet i alle fall at jeg skal klappe kenguruer og jeg håper jeg kan holde en koala, for de er så søøøte. Prøver å få til å få dykket også, har hørt at det er veldig fint der. Skulle gjerne ha sett opraen i Sidney også, men dette er jo på den andre siden av landet. Får titte litt i reiseguidene på jobben og se hva spennende som er der. Netten: Jepp, stadig nye muligheter, også til å ikke klare det... Er litt det humøret jeg er i iforhold til prøving om dagen... Toblerone: Ååå det var godt å våkne opp til en sånn velkomst. Stoooor tilbake. Mrs N & Petra: Okey, så får dere alle være med. Gjør der klar for en interaktiv reise! Kan kanskje legge ut noen bilder her på KG... Må man være superbruker for det? Nå er frokosten inntatt, skal bare vaske opp litt før jeg har kveldsvakt på jobben. Så dere hører nok fra meg utover dagen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. september 2006 #450 Del Skrevet 8. september 2006 Gjør der klar for en interaktiv reise! Kan kanskje legge ut noen bilder her på KG... Må man være superbruker for det? ← Er det ikke bare direkte i innlegget man ikke kan legge ut bilder uten å være superbruker? Vi andre kan vel bruke albumet, eller linke til bilder? Om jeg ikke tar fullstendig feil.. Vi gleder oss alle sammen til bilder! Selv om det kanskje vil føre til en ørliten dose misunnelse fra enkelte av oss.. Ha en god helg, Eeyore! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. september 2006 #451 Del Skrevet 8. september 2006 Hei Eeyore Tenker du gleder deg nå ja. Godt at de er venner selv om de ikke er kjærester lengre da. Hadde vel vært værre for deg om de ikke pratet sammen. Håper du få en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #452 Del Skrevet 8. september 2006 jippi - jeg skal til australia hvis en interaktiv tur til australie er like bra som interaktiv kake så blir det kjempebra!! god helg, Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. september 2006 #453 Del Skrevet 8. september 2006 Gleeeder meg til å se bilder :hoppe: Du er så utrolig heldig som får reise dit. Må ha fullt referat derfra, tenker jeg Skal du gå å se kenguruer?? Og ang. prøvingen... Opp med humøret, vennen. Positiv tenking hjelper på det meste. Det ordner sei vet du. Vet hvordan du har det da, og for meg hjalp det faktisk å prøve å leve "normalt" igjen. Ha en super helg. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. september 2006 #454 Del Skrevet 9. september 2006 En stoooor lørdags- Hvordan går det med røykestoppen til Heffalompen forresten?? Har ikke glemt det jeg ser du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. september 2006 #455 Del Skrevet 9. september 2006 Innom med en litt støvete og malingsflekket men god Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. september 2006 #456 Del Skrevet 9. september 2006 Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. september 2006 Forfatter #457 Del Skrevet 10. september 2006 Bippe: Da skal jeg virkelig prøve å få lagt ut noen bilder Og nå er helgen over før jeg har følelsen av at den har begynt.... Yamaha*2: Petra: Ja, nå må du snart pakke den interaktive kofferten Liljen*2: Venninen min har i alle fall sagt at jeg kan klappe kengeruer, så da håper jeg virklig det Røykeslutten til Heffalompen går over all forventning. Har sluttet plutselig en dag, og har ikke røyket siden. Brukte litt innhalator første uken, men nå er han fri for alt! Kjempedeilig, og jeg er så stolt av ham. Over 4 uker! Tenkte å kjøpe en liten overraskelse til ham, noen ideer? Mrs N: Malingsflekker spiller ingen rolle, klemmer er alltid gode uansett tilbake. Her skjer det ikke mye i dag. Heffalompen sover, så jeg vil ikke forstyrre for han har vært sliten i det siste. I går hadde han den store drittlei-dagen, og ville gjerne ha ny jobb, nytt hus, ny bil..osv. Skal vekke han med litt sjokolade på senga etterpå tenkte jeg Nå har bilder og album ligget på stuebordet i over en uke, så nå er det vel på tide at jeg snart blir ferdig. Det er altså planen for idag. Og så har jeg lyst til å gå en lang tur, hvis Heffalompen blir med. Ha en strålende søndag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 10. september 2006 #458 Del Skrevet 10. september 2006 Netten: Jepp, stadig nye muligheter, også til å ikke klare det... Er litt det humøret jeg er i iforhold til prøving om dagen... ← Huffda... *trøsteklem* Opp med humøret! - Men jeg skjønner godt hva du mener! Jeg har faktisk ikke tid til å tenke så mye på det for tiden pga. hektisk med jobbing; det var MYE verre da jeg hadde litt tid til overs! Denne gangen har jeg faktisk ikke tatt en eneste EL-test en gang! Du får sørge for at du har noe å gjøre på HELE tiden, så får du tankene litt vekk. God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. september 2006 Forfatter #459 Del Skrevet 10. september 2006 Og der hadde du vært innom også Netten. Vet at jeg bør tenke positivt, men tror ikke det går denne måneden. Og særlig ikke med all ekstrajobbingen til Heffalompen også, så tror jeg ikke på noe klaff nå... Men, men noen pp'er er sånn også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 10. september 2006 #460 Del Skrevet 10. september 2006 Så flink Heffalompen har vært da! Hvis du gir han noe han virkelig ønsker seg så har han sikkert ikke samvittighet til å begynne igjen i tilfelle han skulle bli fristet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå