Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fy flate det er mye å gjøre på jobben etter ferien! Jeg jobber i bokhandel, så vi har en ganske stor sesong nå til skolestart, og nå holder alle varene på å komme inn. Evig hodekløing på hvor vi skal gjøre av alt sammen... Blir ikke så mye tid til KG nå som før ferien... Bruker pausene iherdig da :ler:

Tror dessverre ikke de kommer til å ombestemme seg :tristbla: Temaet har nemlig vært oppe tidligere, og viste allerede da at vi ikke syntes noe særlig om det. Og de har virkelig jobbet hardt for å få det til også, for de har ikke så gode kontakter med "eierene" som det Heffalompen har. Så de har tydeligvis bestemt seg for å ikke ta hensyn til oss :forvirret:

Skulle gjerne ha giftet meg før det ja, Iselin :) Har egentlig alltid sagt at jeg vil ha en "bekreftelse" fra mannen på at han vil leve livet med meg før vi får barn. Men noen ganger må man bare omprioitere, som når lysten på barn blir veldig stor ;) . Tror nok et frieri kommer like etter en evt. fødsel, kjenner jeg Heffalompen rett. Nå er det imidlertid barneproduksjon på gang, og forfengelig som jeg er har jeg ikke lyst til å gifte meg gravid, eller rett etter en fødsel. Og særlig ikke siden brudekjolen allerde henger hjemme hos mor & far, og der er det ikke plass til noe mage... :sjenert:

I dag løp det en svart katt over veien, når jeg kjørte til jobb. Overtroisk som jeg er måtte jeg spytte litt over skulderen (inni bilen...), og banke litt i dashbordet sånn for sikkerhets skyld :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag løp det en svart katt over veien, når jeg kjørte til jobb. Overtroisk som jeg er måtte jeg spytte litt over skulderen (inni bilen...), og banke litt i dashbordet sånn for sikkerhets skyld :ler:

:ler: Du er nå festlig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud, så frekt når dere har snakket om det stedet lenge da! Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort... Og siden jeg nettopp har giftet meg kan jeg liksom sette meg litt inn i situasjonen. Vi hadde i alle fall aldri valgt et sted der en av bestevennene våre virkelig drømte om å gifte seg! :frustrert:

Og skjønner godt at du ikke vil gifte deg gravid eller rett etter en fødsel! Er det én gang i livet vi virkelig kan være superforfengelig, så er det den gangen vi skal stå brud! :)

Skal du bruke din mor sin brudekjole, eller har du vært litt tidlig ute...? :ler:

Ha en fin-fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spyttet vell 3 ganger over skulderen?? :ler::ler: jeg er også sånn, og hvis noen er med meg i bilen, må di gjøre det samme. Ikke nødvendigvis svære "klyser" men tørrspytte iallefall. :)

Har du kjøpt brudekjole allerede?? :hoppe: spennende.. Hvordan ser den ut da?? :sjenert: nyskjerrig.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God å høre at det ikke bare er jeg som kan finne på å (tørr)spytte inni bilen :ler:

Kan vel kanskje si jeg har vært litt tidlig ute med brudekjole ja... :sjenert: Men lang historie kort: har visst hvordan drømmekjolen skulle se ut fra jeg var 15, ble forlovet m/fastsatt bryllupsdato, fant drømmekjolen på salg og slo til, bryllup avlyst og singel Eeyore :forvirret: Men det var jo alt til det beste, for året etter fant jeg drømmemannen i Heffalompen, og nå har jeg drømmekjolen også :-D Vanskelig å beskrive den Liljen, men skal prøve. På en måte ermeløs, bare et flettet bånd som ligger rundt skuldrene, korsettliv med spiler og snøring bak, skjørt med lang slep og perlebroderier. Synes selv den er kjempefin og kikker innom i skapet hos mor&far innimellom tji-hi.

Nå har jeg surfet rund på nettet på alt mulig rar i hele dag. Føler meg litt :overrasket:

Drøm søtt alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eeyore :klem:

Skjønner at du er lei deg for at de ikke kommer til å ombestemme seg. Ingen av mine venner, eller jeg selv, kunne gjort noe sånt nei...

Så spennende at du har brudekjole allerede da :hoppe:

Men det er kanskje greit å tenke på en ting av gangen...

Håper du får en fin onsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beckybloom

Ja, utrolig rart det der med valg av bryllupssted, og at de ikke tenker det samme selv liksom?? Men så er det jo spørsmål om hvor langt dere skal drive det også, kjedelig å bli uvenner og da.. :tristbla: Huff, håper dere kommer fram til noe vettugt der!

Åååå den kjolen hørtes fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ut...Heffalompen har vel ikke sett den??HELT enig i at det ikke er noe stas å gifte seg gravid el med masse overflødige kilo og stoooooooore melkemaskiner! Vi har jo prata om bryllup neste sommer, men hvis jeg blir gravid vil jeg utsette det til sommeren etter! Syns ikke det er noe galt i å kreve å få være litt ekstra forfengelig på en sådan dag :-D

Så du jobber i bokhandel, så morro!!:) Vi var nettopp med i prossessen med å åpne en ny bokhandel, fikk innblikk i veldig mye av hva jobben går ut på, må jo være en utrolig bra plass å jobbe hvis man har en stor interesse for bøker.

Håper du har en fiiin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får nok bare bite det i oss og begynne å lete etter et nytt sted... :tristbla: Synes det det er veldig trist da vi (fra vårt ståsted iallefall) har mere følelsesmessig tilknytning til stedet.

Heffalompen har ikke sett kjolen nei! Med mindre han har klart å smugtitte i skapet da :overrasket: Faktist bare mamma som har sett den på. Men nok om bryllup. Som Yamaha sier, en ting om gangen. Tror jeg skulle blitt tullerusk om jeg skulle drevet med to slike altoppslukende ting på en gang. Hun som skulle være forloveren min den gangen mente jeg ligner på Monica i Friends, og det har hun nok litt rett i... :sjenert: Har jeg fått noe på hjernen, skal det leses, surfes på internett, og planlegges i minste detalj! Og det gjerne leeeenge før det er aktuelt. Når jeg kjøpte leilighet var den ferdig oppusset og møbler før budrunden var ferdig :ler:

Jobber i bokhandel ja. Synes det er kjempegøy :) Har alltid lest mye, så nå er jeg på en måte så priviligert at jeg får jobbe med hobbyen min :) Broder'n fleiper og spør om jeg skriver overtid hver gang jeg leser en bok :ler:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skulle blitt tullerusk om jeg skulle drevet med to slike altoppslukende ting på en gang. Hun som skulle være forloveren min den gangen mente jeg ligner på Monica i Friends, og det har hun nok litt rett i... :sjenert: Har jeg fått noe på hjernen, skal det leses, surfes på internett, og planlegges i minste detalj! Og det gjerne leeeenge før det er aktuelt. Når jeg kjøpte leilighet var den ferdig oppusset og møbler før budrunden var ferdig :ler:

:hoho: Jeg er akkurat lik! Tar HELT av når det er noe jeg engasjerer meg i! Så bryllup og prøving/graviditet/fødsel kunne jeg heller aldri ha kombinert! Brukte tid på bryllupet hver eneste dag, jeg - fra mannen fridde for et år siden, og til bryllupet sto nå i juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er toppen på frekkhet å "stjele" plassen deres når di visste godt at dere hadde tenkt på dette. Di kunne iallefall spurt i det minste :frustrert:

Kjolen din hørtes iallefall nyyyydelig ut. Er sikker på du blir en meget vakker brud når den tid kommer, men som du sier, en ting av gangen :)

Hvilken dag er du på nå i syklusen din forresten??

Ha en strålende torsdag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2-3...*teller på fingrene* Dag 13 faktisk! Men jeg har jo syklus på ca 33 dager, så regner ikke med at EL kommer før ca dag 20. Hvis den kommer i det hele tatt da. Kan jo være mye tull etter mange år på piller... :sjenert:

Skal nå teste i kveld for sikkerhets skyld da :ler:

:klem: tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2::ler::ler2:

Jeg må le av dere galne damer; spytte i bilen fordi der tusler en uskyldig katt over veien! Jaja,, dere er nå morsomme iallefall.. ser dere for meg der dere sitter og spytter og banker i bilen alene.. :eeeh:

Du er heldig som snart har nådd EL-tider Eeyore! Er så spennende akkurat rundt de dagene!! Hadde vore kjempedigg om det klaffet for oss alle fra A til Å denne mnd! :Nikke:

(ok, litt urealistisk, kanskje, men noen må det iallefall klaffe for..)

Endret av 83`
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk EL-testingen i går da?

Det blir en spennende uke iallefall.

Ha en fin fredag, og helg (jeg reiser bort i helgen) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke positiv EL-test i går nei, men det var jo absolutt forventet. Var jo bare for å være helt sikker på at jeg ikke hadde kjempelang lutealfase.

Veldig greit at den ikke var positiv også, for når jeg kom hjem i går lå Heffalompen i senga og var syk. Hadde plutselig blitt svimmel og kvalm på vei hjem fra jobb stakkar. Heldigvis var han bedre når jeg dro i morges, men da hadde han selvsagt vondt i ryggen etter å ha ligget så lenge :ler:

Men man blir jo ikke klok på sånn tester da... Testen i går hadde en svak teststrek. Er det noen av dere som hvor lenge denne streken er svak før den blir positiv? Jeg skal jo etter egne beregninger ikke ha EL før om en uke... Tenkte å hoppe over å teste i kveld og ta lørdagen i stedenfor, ellers har jeg ikke tester til hele uka... Er det dumt? Hm... :klø: Kanskje jeg skal spørre om det på forumet, der er det sikkert mange som har erfaring med testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Nå, hvordan går det med testingen her igården da? Du kan jo ikke drive å si til andre at de må forte seg å skrive i dagboka, åsså driver du med pining selv! :fy_fy::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo mere spennende med graviditet enn EL, og så entusiastisk og nysgjerrig jeg er på andres vegne, så må jeg jo sjekke hos dere først... Mitt eget svar det vet jeg jo allerede :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...