Ana Skrevet 19. desember 2002 #1 Del Skrevet 19. desember 2002 Tenkte å kjøpe en dagkrem og en håndkrem til bestemor til jul (hun ønsker seg det). Er det noen som kan anbefale noen gode kremer som passer for en eldre dame??? Gjerne ikke i den aller dyreste prisklassen, da jeg ikke har så veldig mye penger igjen etter julegaveshoppingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. desember 2002 #2 Del Skrevet 19. desember 2002 Eldre mennesker har gjerne litt tørr hud og lav eller ingen talkgprodukson-dermed trenger du en krem men litt fett i tillegg til mye fuktighet. Jeg vil anbefale Clarins sin dagkrem. Håndkremen fra Ahava er fantastisk god til tørre hender. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordinne Skrevet 19. desember 2002 #3 Del Skrevet 19. desember 2002 Kjøp sebamed sin hånd og negl krem er fantastisk bra.Min svigermor på 75 bruker den og hun er veldig plaget med tørre hender+eksem og hun er i allefall fornøyd.Vi bruker å gi henne den til jul så og si hver jul,for det er det hun ønsker.Sebamed er å få kjøpt på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. desember 2002 #4 Del Skrevet 19. desember 2002 De har også en god hudkrem på apoteket. Mine eldre "venninner" bruker den... tror det er en hvit boks med svane på. Tipper at du får riktig krem hvis du spør på apoteket. Eldre mennesker liker ofte "apotek-kremer" bedre enn disse dyre kremene (etter min erfaring). (Mine eldre "venninner" er noen damer i 70-års alderen som aldri blir gamle innvendig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 20. desember 2002 #5 Del Skrevet 20. desember 2002 Den kreme du snakker om er svaneapotekets krem, den er både med og uten parfyme. Brukte den selv tidligere. Har sett flere på sykehjemmet jeg jobbet som hadde den kremen i nattbordskuffen! Kjøpte bursdagsgave til min sviger mor på 60 år nylig, og jeg vet hun bruker clarins. Kjøpte et gaveeske med en krukke fuktighetskrem, pluss en maske og øyekrem(?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå