Gå til innhold

Forventninger til sex....

Luringen

Anbefalte innlegg

Er ute og reiser i arbeidsammenheng. Og det har seg slik at jeg alltid bygger opp en stor forventning til sex når jeg endelig kommer hjem til min kjære. Når vi prater på tlf. når jeg er vekkreist, så detter jeg inn på sex sånn innimellom. Reiser hjem i dag, og gleder meg selvfølgelig mye til å treffe henne igjen. Men så kom det en liten kommentar igår når vi prata på telefonen. "Ikke ha for store forventninger når du kommer hjem". Da ble jeg litt skuffa. Tenkte, er ikke hun like gira på sex etter at jeg har vært borte i 14 dager. Er litt rådløs nå. Vil jo ikke ødelgge noe selv om forventningene mine er der. Hjelp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har ikke bare mensen da?

Eller er hun kanskje litt stresset og sliten nå i førjulstiden?

Det var tanker som slo meg, du vet vel kanskje bedre om hennes utsagn hadde rot i andre ting enn sånne helt enkle ting??

Kanskje hun ikke mente noen verdens ting?

Uansett, lykke til og god tur hjem! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et kjent problem! :ler:

Jeg har opplevd mange, mange ganger at det forventes sex i visse situasjoner. F.eks den dagen man er ferdig med mensen :evil: . Eller når det her gått en viss tid siden sist eller når man har stresset hele uka og det endelig er helg.

Jeg opplever denne forventningen som en skikkelig turn-off. Har kanskje noe med staheten min å gjøre.

Det eneste som hjelper da er å holde hendene for seg selv. Lat som du ikke har hverken lyst eller forventninger og la henne ta initativet. Og hvis hun ikke gjør det må du ikke bli sur. Bit tennene sammen og vær like "uinteressert" neste kveld/dag.

Til slutt vil dama di begynne å lure på om du ikke er interessert og ta det første skrittet. Og om hun spør HVORFOR kan du jo bare si at du fikk beskjed om å ikke ha forventninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

Kan bli helt sprø av sånn plukke, plukke, plukke når jeg selv ikke er mentalt klar for noe slikt, selv om det ikke er noen god grunn til å ikke ha lyst.

Da hjelper det veldig hvis han "backer off" litt, tar seg en dusj, valser rundt i håndkle rundt hoftene, lukter godt og passer sine egne saker.

Ikke vær avvisende, men nøytral (avvisende funker like dårlig...) Man kan være hyggelig og positiv uten at det må bli så altfor seksuelt ladet.

Trikset er å la henne få tid til å ha lyst på deg, og vise at du respekterer hvis hun ikke har det.

For meg har ikke dette noe med å ville ha/ikke ville ha mannen. (Jeg vil da alltid ha ham). Poenget er å la kroppen og hodet få tid til å "henge med" slik at sexen blir best mulig, og ikke "plikt"(det tjener du på også... :wink: )

Av og til er det fint å bli begjært litt på avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...