Madelia Skrevet 19. desember 2002 #1 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg leter og leter men finner ikke en fin svart bukse, gjerne sånn glatt stoff. Bruker str 36 og liker at de er lav i livet, sitter litt stramt over rumpen og lårene og vider ut nede og er lang i bena!! Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. desember 2002 #2 Del Skrevet 19. desember 2002 Ferner Jackobsen like ved Nationalen har endel slike bukser. Jeg har 3 slike bukser som du beskriver med lavt liv og vide ben, de er superelegante og du bør også ha ett tynt belte i livet for å få den rette looken, gjerne med en liten firkantet spenne i. Sliker bukser finner også i billig-varianter på H&M ol. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. desember 2002 #3 Del Skrevet 19. desember 2002 Ai!! Beklager, jeg så først nå at du bor i Bergen. Unnskyld!! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 19. desember 2002 #4 Del Skrevet 19. desember 2002 Min svarte bukse har jeg kapret på Mango her i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 19. desember 2002 #5 Del Skrevet 19. desember 2002 Har du vært på VO på Galleriet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 19. desember 2002 #6 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg vet ikke hva slags prisklasse du har tenkt deg, men om du vil investere i pene bukser av litt kvalitet (kommer an på hva du legger i fin), og få god service: - Deguy i Kløverhuset - Emil (Bergen Storsenter, Lagunen, Vestkanten) For helheten sin del, må jeg si meg enig i Millas uttalelser om sort, smalt skinnbelte og en avlang, firkantet spenne på beltet (i sølvfarget metall) - det synes jeg blir lekkert. Kommer du til rette butikken, får du hjelp og tips til å plukke ut akkurat det du er ute etter og som kler deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordinne Skrevet 19. desember 2002 #7 Del Skrevet 19. desember 2002 Prøv vero moda,jeg kjøpte for litt siden en slik bukse som du beskriver,liker også de som sitter og strammer litt på rompa og litt vidde nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. desember 2002 #8 Del Skrevet 23. desember 2002 H&M pleier da og ha noen slike bukser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 23. desember 2002 #9 Del Skrevet 23. desember 2002 Prøv B-Young eller Popin, der skal de ha slike bukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snus Skrevet 28. desember 2002 #10 Del Skrevet 28. desember 2002 Milla nevnte Ferner Jacobsen lenger oppe - noen som vet hva disse buksene koster der? Bor i Oslo og skulle gjerne investere litt i en skikkelig finbukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest XXX Skrevet 29. desember 2002 #11 Del Skrevet 29. desember 2002 C-girl bukse! Fargen holder seg, og du finner dem i lengde-bredde størrelser.. På popin og voice og slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. desember 2002 #12 Del Skrevet 29. desember 2002 Milla nevnte Ferner Jacobsen lenger oppe - noen som vet hva disse buksene koster der? Bor i Oslo og skulle gjerne investere litt i en skikkelig finbukse. Jeg betalte vel 1600 for den ene og 1900 for de to andre. Så vi kan vel si at en skikkelig fin bukse kommer på ca 1500-2000 kroner. Men det finnes dyrere også. Zenon på Aker Brygge selger bla. D&G. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 29. desember 2002 #13 Del Skrevet 29. desember 2002 Kan ikke akkurat si at jeg ville brukt 1500-2000,- på ei eneste bukse, nei..... :-? Kjøpte ei tøff dongeribukse med semska skinnpartier og den kostet 700,- og det synes jeg var mer enn nok... De har da mye bra bukser på H&M, Lene V, B-young ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå