Gå til innhold

Må finne en svart fin bukse

Madelia

Anbefalte innlegg

Jeg leter og leter men finner ikke en fin svart bukse, gjerne sånn

glatt stoff. Bruker str 36 og liker at de er lav i livet, sitter litt stramt over rumpen og lårene og vider ut nede og er lang i bena!!

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Ferner Jackobsen like ved Nationalen har endel slike bukser. Jeg har 3 slike bukser som du beskriver med lavt liv og vide ben, de er superelegante og du bør også ha ett tynt belte i livet for å få den rette looken, gjerne med en liten firkantet spenne i.

Sliker bukser finner også i billig-varianter på H&M ol.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva slags prisklasse du har tenkt deg, men om du vil investere i pene bukser av litt kvalitet (kommer an på hva du legger i fin), og få god service:

- Deguy i Kløverhuset

- Emil (Bergen Storsenter, Lagunen, Vestkanten)

For helheten sin del, må jeg si meg enig i Millas uttalelser om sort, smalt skinnbelte og en avlang, firkantet spenne på beltet (i sølvfarget metall) - det synes jeg blir lekkert. Kommer du til rette butikken, får du hjelp og tips til å plukke ut akkurat det du er ute etter og som kler deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv vero moda,jeg kjøpte for litt siden en slik bukse som du beskriver,liker også de som sitter og strammer litt på rompa og litt vidde nede. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla nevnte Ferner Jacobsen lenger oppe - noen som vet hva disse buksene koster der? Bor i Oslo og skulle gjerne investere litt i en skikkelig finbukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Milla nevnte Ferner Jacobsen lenger oppe - noen som vet hva disse buksene koster der? Bor i Oslo og skulle gjerne investere litt i en skikkelig finbukse.

Jeg betalte vel 1600 for den ene og 1900 for de to andre. Så vi kan vel si at en skikkelig fin bukse kommer på ca 1500-2000 kroner. Men det finnes dyrere også. Zenon på Aker Brygge selger bla. D&G.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke akkurat si at jeg ville brukt 1500-2000,- på ei eneste bukse, nei..... :-?

Kjøpte ei tøff dongeribukse med semska skinnpartier og den kostet 700,- og det synes jeg var mer enn nok...

De har da mye bra bukser på H&M, Lene V, B-young ol. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...