Gå til innhold

Snupplupps eskapader


Snupplupp

Anbefalte innlegg

Har vært bra vær hele helgen egentlig, med litt små regnbyger, men det kan jeg leve med. Har gått rundt med korte armer og korte bukser og endelig fikk jeg brukt de nye solbrillene mine. :)

Skal til varmere strøk til sommeren ja, Bulgaria, Sunny beach. Leste i VG at det var uvær/flom der nede nå.. Hmmmmm...

Jaja, enda 5uker til vi reiser, akkurat faktisk... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, der var helgen over og nå er det enda en arbeidsuke. Har hatt en super helg. Fredag spiste vi go mat (grillet, marinert kongekrabbe og scampi, salat, aioli, mojosaus og godt brød). Drakk litt hvitvin til maten. Etter middagen dro jeg, søsteren min og en venninne ut på byen. Ble litt Jack Daniels og Cola, men formen var overraskende god. Vi hadde det dritartig ute, vi køddet og flirte hele kvelden. Da vi gikk hjem (brukte 1time på en 20min vei) holdt vi på å dø av latterkrampe hele veien.

Lørdag formiddag var vi på tivoli/messe. Var litt fyllesyk og mett så ble ingen karuselltur på meg. Kjøpte litt godis og slo til på et dvd tilbud. Måtte sove litt før jeg gjorde meg klar til sommerbordet på jobben.

Sommerbordet ble roligere enn tidligere år. Det var bare noen som ble helt wasted og bråkte litt. Og til og med jeg hadde god kontroll og ble akkurat passe full.. :) Kanskje jeg endelig begynner å lære. Spiste litt sjømatkanapeer, kongekrabbe, brød, diverse sauser/dipper, bacalao (en liten bit hvalkjøtt/lammelår)... Også seff hvitvin til. Etter maten ble det kaffe/konjakk og whiskey med cola og lime. Utpå kvelden dro vi opp på konsert. Under the kilt og Topcoat. La oss si det sånn at jeg fant ut at di faktisk var nakne under kilten, hehe.. Måtte jo bare spørre og da løftet di opp.. Konserten var dritskøy, danset og hoppet, spilte luftgitar, danset sving og roligdans. Snakket med masse folk. Koste meg maks. Gikk hjem sammen med en jeg jobber litt med(deler av turen uten sko). Dritkjekk fyr (men han har dame, tror han er gift). Vi hadde danset litt og han ble litt innpåsliten. Vi bor ved siden av hverandre og det var en bit hjem, så var greit å slå følge. Liker ikke å være alene når jeg er full.. KJEDELIG. Jeg trives bedre med å snakke hull i hodet på folk. Joda, da vi skilte vei spurte han om jeg ville være med han hjem... :overrasket: Huff, jeg som akkurat hadde begynt å "stole" på menn igjen. Jaja, jeg fungerer visst som en magnet på opptatte menn. Lurer virkeli på hvorfor. Hmm, bare idioter alle sammen. Nei, dårlige erfaringer med menn altså....

Søndagen gikk med til sløving, og jeg var i overraskende god form. det var ikke søster, hehehe.. Hun kom hjem fra nach kl08. Og holdt på å dø hele dagen. Somregel bruker det å være omvendt. Nei, Kan vell oppsumere med at det var en super super helg, og jeg gleder meg villt til neste... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Høres ut som om du har hatt en fin helg ja. Ble sulten av å lese dette jeg. (på mat altså, ikke menn ;) ) :sikle:

Det er akkurat 1 år siden jeg var i Bulgaria, og da var det å masse regn. Dog ikke så ille som det er nå. Men nok til at vi kom hjem like blek som da vi dro. Nå var vi ved Varnakysten da, som ligger lengre nord enn Burgas og Sunny Beach. Har vært der en gang og, og da var vi heldige med været. Så skal krysse fingrene for at dere er det og, for det er lite som er så kjedelig som regn på en sydentur.

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regn på sydenturer er killer.. En dag takler jeg, kanskje to.. Ja, gleder meg max nå.. Under 5uker til vi reiser.... :hoppe:

Tenkte å dra på en todagers tur til Istanbul. Når man først er i strøket er det greit å stikke innom. Ikke sikkert jeg drar til ferie dit /i området mer. Og det er en by jeg gjerne vil oppleve. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ITALIA ER I FINALEN

Åhh, fy faen hvor spennende kampen var igår. Ekstraomganger og alt. Også 2 mål den siste tiden.. Hoho..

Men vi håper seff at Portugal går videre og vinner VM..

Heia heia PORTUGAL.....

(selv om egentli Brasil skulle vunnet alt...)

Ja, ellers å skjer det ikke så mye.. Ser jobber, ser litt tv/film, kafebesøk, spiser middag(thai-suppe igår, taco-pizza på mandag), leser krim (akkurat nå leser jeg kjerringbisselet av minette walters(?)..) Litt små catchy...

Tåke, regn, vind og ja sånn generelt vanlig sommervær.. Det kunne iallefall vært opphold.. og ca. 15 grader...

Gleder meg max til helgen, vil ut på byen.. Er bryggedans på lørdag så det gleder jeg meg til...Hvis vi stikker innom.

Idag blir det vell goooo pizza til middag. Sånn tynn tynn stekt på steinplate.. Nam nam.. Også pizzadeig som har stått lenge.. Imorgen skal vi samle noen venninner og lage litt mat.. Er det godt vær blir det grilling hvis ikke blir det noe indisk tror jeg, evt at jeg marinerer noe kylling på indisk vis og griller. Elsker grillsmaken.. På fredag skal vi mest sannsynlig grille tørrfisk.. Gleder gleder gleder meg.. :)

Er litt kroppskontaktsyk for tiden.. Vi kysse, se film i armkrok og våkne opp på siden av noen og ligge å snakke skit, lekesloss.. Men vil IKKE ha kjæreste.. Hmm.. har en liten venn som er interessert, men føler ikke at jeg kan leke med følelsene hans. Har fått samvittighet med alderen... :frustrert:

jaja, håper jeg treffer ferieflørten(har flørtet hver ferie det siste året) min i helgen. Har møtt han noen ganger allerede i sommer, men kjører litt kostbart løp. Og det fungerer. Kanskje jeg slår til til helgen... Hmm, har begynt å like eldre menn i det siste, modne og med erfaring. Ferieflørten min er 35år og DEILIG...

Har en annen gammel flamme som jeg møtte for 6 år siden, vi har fortsatt kontakt, men tror det er bare vennskap nå. Men deili er han og svingo å kysse. Også håper jeg at jeg treffer nachvennen min som også er en excellent kysser.. Vi møtes ofte når jeg er på tur hjem og han f.eks kjører forbi.. Bruker å nache sammen, snakke om alt, kysse og kose til langt utover neste dag.. Arti arti.. Men møter han somregel bare noen ganger i året..

Når jeg tenker meg om har jeg mange kyssevenner.. jaja

Trenger kanskje en elsker, men alle interessante er opptatt for tiden, og jeg skal IKKE involvere meg i opptatte menn mer.. Huff huff..

Nei, nå skal jeg jobbe litt videre og drømme om Lacoste skoene mine som kommer i posten snart...

SNART HELG...

OG UNDER 5 UKER TIL FERIETUR... :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:vinke:

Innom å henter deg frem fra side 2 jeg, leeeenge siden du har vært innom nå. Håper du har hatt en fin helg iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...