Gå til innhold

"I dag har jeg trent-tråden."

Gjest Gjest_silje22_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag sto jeg opp klokka 10, sån at jeg skulle få trent litt tidlig... Da jeg kom fram sto det "oooh, vi er så khule at vi har fri.. Ta den din stygge treningsnarkoman! Håper du dør!!" på døra. Det var ikkeno kult! Så nå må jeg vent helt til klokka 16:00 før det åpner! Hva i hærrrrvete skal jeg gjøre helt til klokka 4??? Hæregud i hælvete, jeg merker at alle musklene mine, tissefanten min, og all mandigheten min bare krymper og blir borte!!! Muttesh kommer til å få seg et lite sjokk når hu kommer hjem, og ser at sønnen hennes bare er et lite rottent skjell av det han engang var... Nå blei jeg tørst og! Nei og nei!!! Hva skal jeg gjøre?? Tenk om jeg dør!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hehe, morsom du yme! :ler:

men alvorlig talt, det er dritkjipt når sånt skjer. en gang jeg skulle på sats å trene, så var ikke barnepassen åpen allikevel. og da hadde jeg på forhånd ringt og bestilt time osv, men nei stengt. det som var så kjipt var at dama ikke beklaga seg en gang. da ble jeg pissed. ikke gøy å snu nei. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, morsom du yme! :ler:

men alvorlig talt, det er dritkjipt når sånt skjer. en gang jeg skulle på sats å trene, så var ikke barnepassen åpen allikevel. og da hadde jeg på forhånd ringt og bestilt time osv, men nei stengt. det som var så kjipt var at dama ikke beklaga seg en gang. da ble jeg pissed. ikke gøy å snu nei.  :riste:

Vi banker dem! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg trent... Jeg haaaater franskpress! "oooh, jeg heter franskpress, å jeg er homo! Det kan godt hende du tar 100 kilo i markløft, det gjør ikke meg no, for med meg, selveste homofranspressbæsj, greier du bare 7 kilo!"

Jepp! Han er litt av en drittsekk... Ikke nok med at jeg bare greide 7 kilo, men etter en liten stund måtte jeg faktisk gå ned til 6 kilo! Det var riktig nok helt på slutten av et 2timers treningsprogram, men uansett! 7 jævla kilo! Jeg smaker plumme!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har trent 1 time med styrke i dag.. Jippi, jeg er endelg i gang med treninga igjen etter å virkelig ha vært lat lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har syklet langt (og det var forferdelig varmt). Når det blir litt mindre kvelende i lufta, skal jeg trene pilates en times tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og gått med jenta mi på to museer i 3 timer i dag.

Også har jeg trent 50 min pilates.

Endret av momo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...