Gå til innhold

"I dag har jeg trent-tråden."

Gjest Gjest_silje22_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_silje22_*

Hei!!!!

Her kan vi alle skrive opp hva vi har trent og hvor lenge. Bare for gå egentlig. :)

Jeg har trent kickboxing i 1 time i dag!

Skriv opp jenter og gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde skikkelig lyst til å trene i dag, men så hadde jeg rota bort jobbeskoene så det gikk ikke. Kan ikke trene i pumps heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg trodde aldri i verden at jeg skulle nærme meg denne delen av forumet, og enda mindre at jeg skulle svare på noe.

Men :klappe: for meg som har dansa en halvtime, og deretter jogga i skogen i 30 minutter.

Jeg føler meg flink!

Men om en uke er vel hele greia et minne for livet tenker jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pilates en time igjen i dag. Og snart skal jeg ut i skogen med bikkja i enda en time - kanskje to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time "stram opp 2" på Spenst (1/2 time kondisjon og 1/2 time styrke), samt syklet til og fra jobb. Hadde utrolig lite lyst til å trene i dag, så jeg er veldig fornøyd med meg sev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg trent, å hhhaaaAAAAaaaaaAAAAaaaAAAAHHH!!!! Jeg tar igjen de jeg trener sammen, å de er noen jævla bole tryner! Tok det samme som han jeg trener sammen idag. 75 kilo i benken, det er 10 kilo mer enn jeg vanligvis bruker, så det syns jeg er litt stas, å jeg føler at jeg får lov til å skryte litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest synseren

Jeg har gått tur i halvannen time i nydelig vær. Vasset i vannet og plukket med meg sommerblomster hjem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, idag tok jeg 80 i benken :sjarmor:

Tror treningspartnærn min blei litt snurt da, så han pressa seg opp til 82. Det greide ikke jeg, men uansett så er jeg bjutifull, å om jeg kune er sexy, vil ingen noengang se det på meg... Åh, nei... For jeg er bjuuuuutiful. Jeg titter in i speilet og speilet svarer "Yme, du er digg!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...