T.S Skrevet 9. juli 2006 #61 Del Skrevet 9. juli 2006 Alle disse tingene påvirker utviklingen av kampen. ← Ja. Men du skrev at Frankrike ødela for seg selv.... Jeg synes ikke skader er å ødelegge for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. juli 2006 #62 Del Skrevet 9. juli 2006 Ja. Men du skrev at Frankrike ødela for seg selv.... Jeg synes ikke skader er å ødelegge for seg selv. ← Nei, sant nok. Det er jeg i grunnen enig med deg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #63 Del Skrevet 9. juli 2006 Alle disse tingene påvirker utviklingen av kampen. ← Selv etter Zidane ble utvist og to andre spillere ble skadet spilte faktisk Frankrike veldig bra. De var mest ivrige i ekstraomganene, mens italienerne viste tegn til å være slitne. At franskamannen bommet på straffen var snakk om millimetre. Det er vanskeligst for keeper å ta straffen når den går opp i målet i stedenfor langs bakken. Derfor var det ikke en stor miss av franskmannen mot en god keeper som den italienske (har vært bedre enn barthez). Og at Zidane gikk i garderoben er jo ikke så rart med tanke på det presseoppbudet som var på stadion. Tror faktisk det var for det beste at han trakk seg helt vekk, så fokus ikke ble så stort på ham. Hvis han hadde vært med og tatt imot tapermedaljen hadde nok også pressen vært veldig på ham, og dette hadde tatt bort fokus fra vinnerlaget. Men så synd at han mistet besinnelsen. Jeg tror nok han har merket det store presset på seg: pressen begynte jo allerede nå og sammenlikne ham med pele og maradonna. Blitt skrevet at det er så positivt at han i sitt avskjedsmesterskap er positivt at han fortsatt er i god form og ikke blir innblandet i skandale slik maradonna jo gjorde. Men så kom det en skandale rundt ham i siste landslagskamp Kanskje han på forhånd hadde tenkt på at det ikke gjorde noe hvis han fikk et gult kort i kampen, siden han ikke kan bli utestengt fra neste landslagskamp. Men at han skulle få rødt er jo en tragedie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 9. juli 2006 #64 Del Skrevet 9. juli 2006 De er ræva kjedelige, de ruller rundt og skriker når noen puster på dem, de er en maskin. Nei, dette er bare trist, men jeg ante det jo... ← Apropos: http://www.youtube.com/watch?v=NBV52GPhNjw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2006 #65 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg håper Italia vinner VM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. juli 2006 #66 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg også. Tror de har en god sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 10. juli 2006 #67 Del Skrevet 10. juli 2006 Apropos: http://www.youtube.com/watch?v=NBV52GPhNjw ← Jepp. Linket til den selv.... Zidane var jo idiot, men italieneren viste seg som en dritsekk av dimensjoner. Fair play my ass... Men at mange italienere er slik vet vi som har spilt mot dem selv... Nothing new. Og en grunn til at jeg aldri kommer til å ønske dem noe godt. Møkkafolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hurrrra Skrevet 10. juli 2006 #68 Del Skrevet 10. juli 2006 HURRA FOR ITALIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 10. juli 2006 #69 Del Skrevet 10. juli 2006 oj, her var det mange innlegg siden sist! vært i hellas og fått med meg kampene der i går heiet jeg faktisk på Italia.. ikke at det spilte så stor rolle for meg hvem som vant. laga mine kom ikke langt i år utrolig teit av zidane å avslutte karrieren sånn syns nå jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 12. juli 2006 #70 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg er kjempeglad for at Italia vant! Foreldrene mine dro til Italia den kvelden de vant og fikk med seg gatefesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 12. juli 2006 #71 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg er kjempeglad for at Italia vant! Foreldrene mine dro til Italia den kvelden de vant og fikk med seg gatefesten ← grrr. Hvordan kan noen være glad for det? Skjønner det ikke. Skjønner det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 12. juli 2006 #72 Del Skrevet 12. juli 2006 grrr. Hvordan kan noen være glad for det? Skjønner det ikke. Skjønner det ikke! ← Næmmen huffda - stakar deg , men Zidane var jo ganske flink da.... Jeg er veldig glad for det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 12. juli 2006 #73 Del Skrevet 12. juli 2006 Næmmen huffda - stakar deg , men Zidane var jo ganske flink da.... Jeg er veldig glad for det..... ← Don't get me wrong. Jeg bryr meg egentlig veldig lite om fotball, og jeg så vel bare to vm-kamper, men jeg har fått med meg såpass mye at Italia ikke er noen verdige vinnere på grunn av skittent b-skuespill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 12. juli 2006 #74 Del Skrevet 12. juli 2006 Don't get me wrong. Jeg bryr meg egentlig veldig lite om fotball, og jeg så vel bare to vm-kamper, men jeg har fått med meg såpass mye at Italia ikke er noen verdige vinnere på grunn av skittent b-skuespill. ← Jeg bryr meg ikke så mye jeg heller egentlig, men du skjønner at mamma er fra Italia....bare derfor jeg heiet på dem egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 12. juli 2006 #75 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg bryr meg ikke så mye jeg heller egentlig, men du skjønner at mamma er fra Italia....bare derfor jeg heiet på dem egentlig ← Ok. Da forstår jeg litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 13. juli 2006 #76 Del Skrevet 13. juli 2006 jeg tror Italia vinner vm 2006... men noen som vet hva sangen som spilles FØR kampen begynner... den som logoen for vm2006 kommer opp på.... husker ikke hva sangen heter..... noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 13. juli 2006 #77 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg så bare overskriften nå, og tipper Italia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #78 Del Skrevet 13. juli 2006 jeg tror Italia vinner vm 2006... men noen som vet hva sangen som spilles FØR kampen begynner... den som logoen for vm2006 kommer opp på.... husker ikke hva sangen heter..... noen som vet? ← Se her!: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=209122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå