Gå til innhold

hvem vinner VM?

Gjest meya84

Anbefalte innlegg

.. og der byttet jeg ønske om vinnerlag...

Jeg har virkelig hatt sansen for Zidane og Frankrike -men sånn oppførsel er lavmåls .. og jeg håper Italia vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også jeg som håpet på Frnkrike og en verdig sorti for ZIdane, men nå vinner nok Italia

Snakk om å ødelegge sortien sin :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tulling.

Mannen har sittet i hele kveld og sagt han liker Zidane for han er en sånn ordentlig fyr som alltid spiller fair og sånt....nå holder han kjeft.

Uansett hva italienern har slangt etter ham gjør man bare ikke sånt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heiet på Italia siden 1990 og nå ser jeg virkelig en mulighet...

Trodde før VM at det var idiotisk å fortstat holde på dem men de har jammen vært flinke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italia har jeg ikke likt siden tidlig 80-tall og en skalle endrer ikke på det, nei. Men uansett var det helt idiotisk av en så erfaren spiller å bruke hodet feil på den måten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Uansett hva italienern har slangt etter ham gjør man bare ikke sånt!!

Helt enig, ingenting kan rettferdiggjøre en slik handling. Men må innrømme at jeg er nysgjerrig på hva italieneren sa...

Zidane har jo vært et godt forbilde både på og utenfor banen. Firebarnsfar som ikke har vært innblandet i noen store skandaler. Så trist dette her :tristbla:

Nå er det straffekonk. Men alle de beste spllerne til frankrike er jo nå ute :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor "dessverre"?

Italia fortjente seieren i går, spilte angrepsvillig og tidvis glitrende - spesielt i første omgang og i ekstraomgang. Fantastiske enkeltprestasjoner (Cannavaro, Pirlo mm).

Hva er det du misliker med at Italia evt. vinner på søndag?

De er ræva kjedelige, de ruller rundt og skriker når noen puster på dem, de er en maskin.

Nei, dette er bare trist, men jeg ante det jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja. En straffe gikk i tverra..... Det var det som skjedde..

Nei, ikke bare det. Skader på Thierry Henry, og den hersens dumskallen til Zidane bla. var med og bidro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke bare det. Skader på Thierry Henry, og den hersens dumskallen til Zidane bla. var med og bidro

Skader på Vieira og Henry kan man ikke lastes for selv. >ting skjer bare.

Men å bli utvist er ikke bra. Men det var ikke det som gjorde at de tapte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skader på Vieira og Henry kan man ikke lastes for selv. >ting skjer bare.

Men å bli utvist er ikke bra. Men det var ikke det som gjorde at de tapte.

Alle disse tingene påvirker utviklingen av kampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og der byttet jeg ønske om vinnerlag...

Jeg har virkelig hatt sansen for Zidane og Frankrike -men sånn oppførsel er lavmåls .. og jeg håper Italia vinner.

Så det gjorde at du snudde helt... hehe... Skal ikke mye til for å snu et lite seil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Italia :hoppe:

Men synd for Frankrike at det skulle skje på den måten -hva i all verden skjedde oppe i hodet til Zidane? Synes forøvrig det var dårlig av ham å ikke bli på sidelinja og støte lagkameratene resten av kampen, selv om jeg skjønner at han var sint og skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...