T.S Skrevet 1. juli 2006 #21 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) oioioi! Kan se ut som om vertslandet vinner _igjen_.... Endret 1. juli 2006 av storebror* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2006 #22 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg tror fremdeles mitt nye land frankrike vinner jeg 0-1 brazil france hittil!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 1. juli 2006 #23 Del Skrevet 1. juli 2006 oioioi! Kan se ut som om vertslandet vinner _igjen_.... ← Herreguuuuuud!!! Det er jo Tyskland som er vertsland! Hallo... Jeg tror også Frankrike vinner nå. Iallefallom Zidane fortsetter være så overjordisk god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2006 #24 Del Skrevet 1. juli 2006 woho, et steg nærmere for frankrike:D GO FRANCE! Herregud, hele landet her tar jo helt av med hyling og tuting og det som er :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #25 Del Skrevet 2. juli 2006 T Y S K L A N D TYSKLAND Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 2. juli 2006 #26 Del Skrevet 2. juli 2006 Tror at og håper at Frankrike vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #27 Del Skrevet 2. juli 2006 Vive la France! (Og hurra for Henry ). Men jeg er litt redd for Tyskland! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villemo69 Skrevet 3. juli 2006 #28 Del Skrevet 3. juli 2006 Tipper Frankrike!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 3. juli 2006 #29 Del Skrevet 3. juli 2006 Kan det bli Italia - Frankrike i finalen? :klø: Holder en knapp på Italia, jeg da. De viste gode takter sist kamp med friskt spill, og de lå ikke bakpå selv om de ledet 1-0. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 3. juli 2006 #30 Del Skrevet 3. juli 2006 Portugal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Narnia Skrevet 3. juli 2006 #31 Del Skrevet 3. juli 2006 Kan se for meg at Tyskland vinner, de spiller en type "maskinfotball" som de når langt med uten å imponere. Har forøvrig vært et kjedelig VM til nå, ingen av storlagene har innfridd eller spilt spesielt bra... Synes nå jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_shine21_* Skrevet 3. juli 2006 #32 Del Skrevet 3. juli 2006 HÅPER på portugal!!! men vet ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #33 Del Skrevet 4. juli 2006 Det kan bli Italia-Portugal ja, da må Italia slå Tyskland i kveld, og Portugal må slå Frankrike i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 4. juli 2006 #34 Del Skrevet 4. juli 2006 Italia mot Frankrike. Italia vinner. Dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest azzurra Skrevet 5. juli 2006 #35 Del Skrevet 5. juli 2006 Italia mot Frankrike. Italia vinner. Dessverre! ← Hvorfor "dessverre"? Italia fortjente seieren i går, spilte angrepsvillig og tidvis glitrende - spesielt i første omgang og i ekstraomgang. Fantastiske enkeltprestasjoner (Cannavaro, Pirlo mm). Hva er det du misliker med at Italia evt. vinner på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #36 Del Skrevet 5. juli 2006 Viva Italia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #37 Del Skrevet 5. juli 2006 Ah, FRANCE IN THE FINALS!!! Søndag så gjelder det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 6. juli 2006 #38 Del Skrevet 6. juli 2006 Heia Italia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. juli 2006 #39 Del Skrevet 9. juli 2006 Hva er det Zidane finner på????? Sjokkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. juli 2006 #40 Del Skrevet 9. juli 2006 Også jeg som håpet på Frnkrike og en verdig sorti for ZIdane, men nå vinner nok Italia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå