Gjest meya84 Skrevet 24. juni 2006 #1 Del Skrevet 24. juni 2006 Ut i fra det vi har sett hitil Hvem tror dere er i semifinalene? Brasil, Portogal og Argentina tipper jeg i allefall. Hvis det lar seg gjøre med tanke på cupspillet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2006 #2 Del Skrevet 24. juni 2006 Frankrikeeeee! Må jo støtte litt opp om fotball laget i det nye landet mitt... Selv om jeg ikke liker fotball.. Men alle her gjør visst det når det gjelder landslaget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 24. juni 2006 #3 Del Skrevet 24. juni 2006 Håper argenitna gjør det skarpt. De har spilt bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ava Skrevet 24. juni 2006 #4 Del Skrevet 24. juni 2006 Det er vel ikke unaturlig om Tyskland skulle vinne - de klarer å skape lag som alltid gjør det sterkt i viktige turneringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 24. juni 2006 #5 Del Skrevet 24. juni 2006 jepp, tyskland imponerer mot sverige nå! Enig i at de kan nå langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 24. juni 2006 #6 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) åå...jeg villa ha både mexico og argentina videre jeg, teite kampoppsett Endret 24. juni 2006 av meya84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 24. juni 2006 #7 Del Skrevet 24. juni 2006 Hva er fotball? Fotball går ut på at 22 menn løper etter en ball i 90 minutter, og til slutt vinner Tyskland. Husker ikke hvem som sa det, men det var vel ikke helt bak mål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 25. juni 2006 #8 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) vel logisk sett så blir det Tyskland. Siden VM er i Tyskland Tyskland har vert i alle VM finalene som er spilt i Europa etter krigen. Untaget er 1958 da Sverige og Brasil spilte. Tyskland gjør det alltid bra i tuneringer. Uansett hvor elendige de spiller i vennskapskamper før VM. Så jeg sier Tyskland vinner. For alle som har peiling på fotball vet at er det et land man aldri aviser så er det Tyskland Men jeg holder og håper at Nederland vinner. Men tror på Tyskland Endret 25. juni 2006 av Doctor Frankenstein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bria Skrevet 25. juni 2006 #9 Del Skrevet 25. juni 2006 Hadde fotballen vært ideel og rettferdig, skulle Ghana ha vunnet Nå er ikke fotballen dette, og derfor kommer Brasil til å vinne Idag skal jeg heie på England BRIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. juni 2006 #10 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg håper på Tyskland. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. juni 2006 #11 Del Skrevet 26. juni 2006 portugal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloody Archibald Skrevet 26. juni 2006 #12 Del Skrevet 26. juni 2006 Brasil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 26. juni 2006 #13 Del Skrevet 26. juni 2006 Tyskland! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 26. juni 2006 #14 Del Skrevet 26. juni 2006 Brasil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovegeckos Skrevet 27. juni 2006 #15 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg håper England Bare ikke Italia vinner!!! Jeg hater de juksemakerene som ruller rundt 10 ganger på banen etter å ha "snublet" i sine egne bein! Makan altså, de skulle ikke ha fått straffe mot Australia!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 27. juni 2006 #16 Del Skrevet 27. juni 2006 Dritt at ikkje Sveits gjekk vidare, eg såg minst 3 lekkerbiskenar på laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #17 Del Skrevet 27. juni 2006 Brasil vinner på straffekonk etter å ha spilt uavgjort mot Tyskland. (Hadde vært moro med England og da men, de tar bronse!). Egentlig synd at Brasil spiller mot Ghana i dag, hadde vært gøy å hatt med et Afrikansk lag videre! Snart avspark! Gøy med fotball og mye fint å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 27. juni 2006 #18 Del Skrevet 27. juni 2006 Kommer så mye an på hvem som møter hvem det... Men Brasil, Argentina og Tyskland virker som de sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 30. juni 2006 #19 Del Skrevet 30. juni 2006 Kommer så mye an på hvem som møter hvem det... Men Brasil, Argentina og Tyskland virker som de sterkeste. ← Da er det bare to igjen av dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 1. juli 2006 #20 Del Skrevet 1. juli 2006 Da er det bare to igjen av dem.... ← Hadde egentlig tenkt å føye til Frankrike, men nå skla jo de møte Brasil... SÅ da går en av dem ut. Da er muligens veien åpen for Tyskland... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå