Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2002 #1 Del Skrevet 18. desember 2002 Hvorfor ble innlegget mitt slettet???? Hvorfor sletter dere ikke noen av Millas innlegg som er langt mer preget av personanngrep enn mine??? Trodde ikke at moderatorer skulle være partiske?????? Hilsen Barnevernhater :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. desember 2002 #2 Del Skrevet 18. desember 2002 deler slettet, Gry (red) Undrer fælt her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2002 #3 Del Skrevet 18. desember 2002 http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php Du kan jo registrere deg istede for å skjule deg bak "Gjest" :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2002 #4 Del Skrevet 18. desember 2002 Hvorfor sletter dere ikke noen av Millas innlegg som er langt mer preget av personanngrep enn mine??? Har du noe i mot Milla eller?? Hun persontrakkaserer ikke folk personlig. Det er forskjell på å starte en tråd med å gi en utblåsning av en enkeltbruker, enn å svare på tiltale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 18. desember 2002 #5 Del Skrevet 18. desember 2002 Det var meg som slettet tråden, ikke moderator. Tråder som inneholder oppmuntring til enkelte perosoner om ikke å delta, og der resten av innleggene kun er personhets og snakk mellom enkeltperosner utenom tema, blir tråden ikke ansett som seriøs og slettet. Forøvrig slettes alle tråder/innlegg som bryter med reglene våre, uavhengig av hvem som har skrevet dem. Om du ser innlegg som etter din mening burde vært slettet er det fint om du tipser oss om det på "ris, ros og tips", det kan godt være at vi har gått glipp av noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå