Gå til innhold

KRISE !!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

I helgen møtte jeg verdens søteste og kjekkeste gutt, jeg fikk telefon nummeret hans, men har helt utrolig klart å rote det bort, det jeg sitter igjen med er et fornavn og en fødselsdato...Noen her ute som vet hvordan jeg kan skaffe resten av infoen jeg trenger...Dette er helt krise, for han fikk ikke mitt nummer... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom dette er mulig, er dette den type info jeg håper ingen vil gi deg, selv om de evt. kunne.

Sorry - det er umulig å vite hvilke intensjoner du egentlig har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener egentlig :( Jeg tenkte ikke så langt, er bare litt desperat! Der ute ett eller annet sted sitter verdens søteste gutt og venter på en telefon fra meg ( forhåpentligvis), men ingen ringer for jeg er et stort rote hode :) Min feil !

Men lover på heder og ære at mine intensjoner var ærlige !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis han har et litt "uvanlig" fornavn, kan du jo søke på telefonkatalogen.no. Her kan du også avgrense søket geografisk.

Men hvis han heter "Hans" og du må søke i hele landet, da får du nok opp en lang liste.

PS - Du må registrere deg før du kan bruke telefonkatalogen.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har fødselsdato kan du søke på skattelister for å finne etternavnet og adresse. Dernest kan du søke på telefonkatalogen etter nr. hans.

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter hva jeg har fått med meg, går det ikke an å søke på dette hvis du ikke har etternavnet - får håpe jeg tar feil.......

Kjenner du ingen som har tilgang på "folkeregisteret" da 8) ?

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jo Mogens....

Fornavn og postnummer i tlf.katalogen.no- søk. Da får du opp alle på det postnummertet som har det fornavn og etternavn. Deretter skatten.no søk på samtlige hele navn som du fikk opp på tlf.katalogen.no(trenger ikke være logget inn lenger) Da får du fødselsdato og inntekten hans. Kanskje de siste er like viktig :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette med inntekten er litt morsomt 8)

Har fått meg mang en overraskelse der ja :D

Skjønte plutselig at far har mye mer penger enn jeg trodde f.esk. :briller:

Forresten det med søk. Jeg har prøvd noe lignende en annen gang, å søke etter personer med bare fornavn. Tror det fort kan bli et lite problem hvis han har et "vanlig" navn. Dessuten har hun jo bare fødselsdatoen etter som jeg skjønte, og den får man jo ikke opp i telefonkatalogen......

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har fødselsdato kan du søke på skattelister for å finne etternavnet og adresse. Dernest kan du søke på telefonkatalogen etter nr. hans.

Man må vel ha etternavnet for å kunne søke på skattelistene (i alle fall BT sine). Selv pleier jeg å gå andre veien - om jeg er passe desperat da ;) (kan ta litt tid dette). Søke på fornavn og postadresse i telefonkatalogen. Deretter prøver du hvert svar i skattelisten, til du omsider kommer over en mann med samme fødselsdato.

Dette er selvsagt ganske tungvint, men fungerer.

Noen som har enklere metoder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dette er selvsagt ganske tungvint, men fungerer.  

Noen som har enklere metoder?

Ringe universitet/høyskole og spørre om de kan hjelpe deg. I alle fall om han er student, så har de informasjon om det. Blunke med vippene og smile det bredeste smilet kan få enhvert sur resepsjonsdame til å yte tilstrekkelig service :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...