Gå til innhold

Digitalkamera


Fremhevede innlegg

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Det spørs jo også hvordan man behandler kameraet og hvilket merke man kjøper. Jeg skal investere i et dyrere kamera senere, men i første omgang vil jeg prøve og feile. Det er min strategi og da er 3000 nok for min del.

Kommer til å kjøpe 3 x 256MB eller 2 x 512MB tror jeg.. Er så kjipt å ha ett på 1GB og så plutselig bestemmer det seg for å streike og da er alle bildene tapt.

Har vært og kjent litt på og sett på kameraer i dag, og jeg kan nesten ikke vente lenger, hehe :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:reise: Lykke til da, samme hva du ender opp med :reise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...