Gjest Frk. Grønn Skrevet 27. juni 2006 #21 Skrevet 27. juni 2006 Det spørs jo også hvordan man behandler kameraet og hvilket merke man kjøper. Jeg skal investere i et dyrere kamera senere, men i første omgang vil jeg prøve og feile. Det er min strategi og da er 3000 nok for min del. Kommer til å kjøpe 3 x 256MB eller 2 x 512MB tror jeg.. Er så kjipt å ha ett på 1GB og så plutselig bestemmer det seg for å streike og da er alle bildene tapt. Har vært og kjent litt på og sett på kameraer i dag, og jeg kan nesten ikke vente lenger, hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå