Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2002 #1 Del Skrevet 18. desember 2002 Hei.... Jeg sliter litt om dagen jeg!! På søndag så fridde samboeren min til meg og jeg ble kjempeglad over at han gjorde det!! Men, nå har alt blitt så utrolig teit! Mest fordi det ikke er noe tak i han!! På mandag skulle vi ut og se på ringer og det var en halvtime før butikkene stengte!! Følte ingen glede over det må jeg si! Da vi la oss på kvelden,så ble jeg litt sentimental og nevnte det til han! (skulle jo aldri gjort det) Men,rett ut som jeg er så fikk han vite hva jeg følte!! Savner litt av den romantikken rundt det og selv om ingen av oss har vært borti dette før så kan ikke det forsvares allikevel!! Man vet jo litt hvordan man vil gjøre det... Han forstod meg og sa at han skulle gjøre det litt hyggelig for oss på tirsdag og at vi skulle dra ut og se på ringer! Greit nok.... Da jeg kom hjem fikk jeg hamburger og pommesfrites til middag og intet mer skjedde! Så jeg ble drit sur og lei meg!! Sa ingenting hele kvelden og da jeg endelig nevnte det så ble han såret og sa at jeg og kunne gjot litt da! Han mente at jeg kunne nevnt at vi skulle se på ringer! Og sa "det er vel min skyd igjen"!! Ufff..... Blir litt oppgitt jeg... Har mistet gleden over hele greia og føler meg slem som nevner slike ting til han!!! Han er jo så god og snill!!! Hva synes dere jeg skal gjøre nå?? Vil jo at vi skal forlove oss og planlegge en fremtid sammen!! Men,jeg er en jente og vil føle meg spesiell og ha en fin tid å se tilbake på når jeg blir gammel!! Ikke dette... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. desember 2002 #2 Del Skrevet 18. desember 2002 For det første, dere er jo forlovet jo! Han fridde, du svarte ja, dere har allerede planlagt at dere ønsker en fremtid med hverandre! At det tar litt tid med selve ringene er vel ikke verdens største krise er det vel? Det er vel ikke ringene som er det viktigste er det? Klart det skal være litt romantisk, men selve det å kjøpe dem trenger vel ikke være det største? Dere får dem jo ikke der og da allikevel? Gå en dag dere begge har tid, kikk litt på ringer dere kunne tenke dere. Snakk og bli enige BEGGE TO om hvilke ringer dere skal velge. Så må de jo sendes til inngravering, og når dere får dem tilbake, DA kan dere jo lage en aften av det? enten ut å spise, eller at DERE lager noe god mat og nyter en god vin, feirer DERES forlovelse liksom? Det blir da vel ikke mindre romantisk om dere begge jobber litt for det dere ønsker? Kanskje han heller ikke synes akkurat det å skulle gå ut å handle smykker er det mest romantiske? Han er jo mann! Trodde de generelt prøvde å unngå handling jeg? Få han med deg å finn ringer, og ta den romantiske delen når dere kan sitte å se hverandre dypt inn i øynene å sette på dere ringene. Mitt forslag, men så har jeg aldri vært gift eller forlovet, så hvem vet hva jeg mener den dagen det evt skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2002 #3 Del Skrevet 18. desember 2002 Hei Aline: Det var det mest perfekte svaret jeg kunne fått!!! Det hjalp kjempe mye på den ensporete tankegangen min.... Stakkar,nå får jeg kjempe dårlig samvittighet også!! Men,jeg har ikke vært i det beste humøret de siste dagene så det har litt å si det og.... Takker for svaret ditt iallefall!!! Jeg er en perfeksjonist til fingertuppene og noen ganger kan jeg glemme at andre rundt meg ikke tenker det samme!! Tar selvkritikk på strak arm....... GOD JUL :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå