Rosadotten Skrevet 29. november 2012 #401 Del Skrevet 29. november 2012 Herregud så vittige historier Tenkte at jeg kom til å kjede meg hjemme alene i dag, men jeg tok visst feil x) Må tenke litt for å komme på noen selv... 1. For noen år siden så drev jeg og en kompis med å lage masse morsomme Youtube videoer. (De er slettet i ettertid over hvor flaue vi ble, men herregud så gøy) Et av bidragene våre ble å lage "Total FAKEover" istedenfor "Makeover" eller noe... Så han skulle liksom gjøre meg "pen"... Så han tusjet på meg monobryn og snurre/Hitlerbart, bustet heeele håret osv.. Det verste var at min ekstremt klissete lipgloss ble smurt inn i hele ansiktet.. Hele greia var jo morsom, men det var verre å skulle fjerne lipglossen. Den var full av glitter, og ekstremt klissete Funket jo selvfølgelig ikke med vann, sminkefjerner fungerte også dårlig, så jeg stod i noen timer og stresset på badet. Måtte gå på skolen som et glitretryne med monobrynrester. 2. Dette er kanskje ikke så teit, men synes det er litt morsomt så jeg deler det uansett x) Jeg og ei veninne jobbet med et Powerpoint prosjekt som vi hadde litt dårlig tid på. Til vår (egentlig hennes, jeg var litt careless) store forskrekkelse så hadde vi glemt bilder! Jeg var ikke en dårlig elev, men jeg brydde meg ikke spesielt mye om skolen. Hun derimot kunne ikke takle en dårlig karakter Så hun stresset og var helt hysterisk, så jeg sa "Slapp aaaav, jeg skal fikse det ". Da vi skulle fremføre så hadde hun ikke sett "bildene" som jeg hadde puttet inn. Paint-illustrasjoner og strekmenn ftw Hun ble ikke så fornøyd, men vi holdt på å dø av latter da x) 3. Jeg skulle nappe øyebrynene mine, men så fikk jeg tak i et par ekstra hår enn jeg trodde når jeg dro til.. Plutselig var det ene brynet helt skeivt! Det så ut som om jeg var blitt påkjørt av en gressklipper i trynet De fleste prøver å få det andre til å ligne, men jeg vil ikke ha 2 forferdelige bryn! Så jeg prøve å feste litt av panneluggen over med en spenne, men den ville ikke sitte. Jeg har ekstremt glatt hår, og hårspray fant jeg aldeles ikke. Dum som jeg var, så tenkte jeg det var smart å bare bruke bittelitt tusj for å fikse den lille feilen. Jeg testet ikke tusjen først, og den var jo nærmere svart enn brun Jaja.. 4. Jeg var tom for dagslinser og linsevann, og jeg følte meg blind. Begynte å fylle de små linsebeholderne med vann, og la de brukte linsene oppi. Det er jo tross alt en grunn til at det heter dagslinser.. Jeg brukte de kanskje 2-3 ganger, og hver gang så ble de "forstørret". Til slutt hadde den egentlig ikke plass på øyet, men jeg trøkket den på. Var på besøk hos noen, og jeg blunket da veldig mye siden det var så ubehagelig å ha en bøyd linse på øyet. Til slutt ble jeg så sint og dro den ut, men dessverre havnet den i maten til noen jeg nettopp møtte. Hun la ikke merke til det, og jeg var for feig til å si noe. Nammenam. 5. Hindu-kvise! Eller, altså, en stor og knallrød kvise midt imellom øyebrynene som ligner på sånne hindu-prikker.. Prøvde seriøst alt for å få den vekk, men den ville ikke forsvinne Jeg er halvt norsk og halvt pakistaner, så selvfølgelig ser jeg utenlandsk ut. 2 av lærerne mine spurte om jeg var hinduist. Til slutt klæsjet jeg et klistermerke over av Bugs Bunny midt i trynet. En Bugs Bunny med rund mage ettersom at kvisa ikke var særlig liten 6. Jeg hadde veldig dårlig tid, og skulle rekke skolen. Sminket meg kjempefort, men glemte det viktigste: Mascara! Nå er ikke sminke så viktig, men når man bruker så mye som meg og tegner såpass store vinger som meg, så ser man ut som en kjip versjon av Kleopatra. Jaaah, jeg ble kalt Kleopatra hele den dagen, og det var ikke ment som komplimenter -.-" 7. Jeg var tom for kajal. Jeg kunne ha droppet å sminke meg, men hadde allerede tatt på alt annet utenom eyelineren på våtkanten. Kom på den geniale idéen om å bruke dipliner på våtkanten. Det ble masse søl, og det svidde noe inni helsike! Jeg bruker kontaktlinser også, så de ble fulle av sorte streker i øynene, og "lineren" ble stiv og smuldret nedover ansiktet mitt. Jeg så ut som om en missfostret panda 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2009 Skrevet 29. november 2012 #402 Del Skrevet 29. november 2012 Det teiteste jeg har gjort må være en gang jeg farget håret hjemme. Fargen var kastanjebrun, og jeg slurvet med å fjerne overflødig farge fra ansiktet. Etter en lang tlf samtale, og håret i et halvtime over tiden. var det tid for å fjerne hårfargen. Og resultatet ble en diger fargeklatt i panna som ikke gikk vekk. Jeg prøvde alt fra sminkefjerner til babyolje, zalo og you name it. Ingenting hjalp. Dum som jeg var, hørte jeg på kjærsten min (som er mekaniker) og prøvde å fjerne fargen med bremserens til bilen. Og det funket som bare det, men jeg satt jo igjen med et stort brannsår i panna som var enda styggere og vondere en den uskyldige fargeklatten !!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shady Lady Skrevet 29. november 2012 #403 Del Skrevet 29. november 2012 Det teiteste jeg har gjort må være en gang jeg farget håret hjemme. Fargen var kastanjebrun, og jeg slurvet med å fjerne overflødig farge fra ansiktet. Etter en lang tlf samtale, og håret i et halvtime over tiden. var det tid for å fjerne hårfargen. Og resultatet ble en diger fargeklatt i panna som ikke gikk vekk. Jeg prøvde alt fra sminkefjerner til babyolje, zalo og you name it. Ingenting hjalp. Dum som jeg var, hørte jeg på kjærsten min (som er mekaniker) og prøvde å fjerne fargen med bremserens til bilen. Og det funket som bare det, men jeg satt jo igjen med et stort brannsår i panna som var enda styggere og vondere en den uskyldige fargeklatten !!! Det minner meg om den gangen jeg skulle på fest og hadde en liten kvise på nesa, nesten helt usynlig. Men jeg ville ha den bort, så jeg klemte på den, men da ble den rød. Eksen min mente at litt sprit ville få den til å tørke inn og forsvinne, men vi hadde bare spylervæske, han mente det hjalp og tok litt på en bomullsdott og smurte på den. I løpet av 20minutter hadde halve nesa mi hovnet opp og blitt ildrød, skulle aldri rørt den kvisa i første omgang! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2009 Skrevet 29. november 2012 #404 Del Skrevet 29. november 2012 Det minner meg om den gangen jeg skulle på fest og hadde en liten kvise på nesa, nesten helt usynlig. Men jeg ville ha den bort, så jeg klemte på den, men da ble den rød. Eksen min mente at litt sprit ville få den til å tørke inn og forsvinne, men vi hadde bare spylervæske, han mente det hjalp og tok litt på en bomullsdott og smurte på den. I løpet av 20minutter hadde halve nesa mi hovnet opp og blitt ildrød, skulle aldri rørt den kvisa i første omgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2009 Skrevet 29. november 2012 #405 Del Skrevet 29. november 2012 Åh herregud er det sant??? Godt høre det ikke bare er jeg som er desperat her:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #406 Del Skrevet 30. november 2012 Da jeg gikk på ungdomsskolen var jeg en skikkelig guttejente og hadde alltid håret(som var langt, til baken, fordi moren min tvang meg. Eneste jente i familien vettu...) i en hestehale. Men jeg var jo ikke så fin på det og orket ikke alltid å børste det. Og det skal sies at jeg hadde TYKT, TYKT hår. Etter en stund uten noe særlig børsting hadde underhåret mitt blir en eneste stor floke. Den var enorm, på størrelse med en annanas! Jeg stod i 4 timer å prøvde å børste det ut, men måtte gi tapt. Da gikk jeg like godt å hentet kjøkkensaksen og KLIPPET DET AV!! Herregud! Verste(beste?) var at håret mitt var så tykt på denne tiden, at selv moren min, som var helt nazi på håret mitt ikke la merke til det! Og det vokste ut igjen uten at jeg tror noen la merke til det Så var det den sommeren jeg først begynte å barbere leggene. Ny, skarp høvel, skrapte i vei uten noe skum eller noe. Leggene mine hovnet opp til dobbel størrelse med ildrøde, prikkede striper over hele leggene. Så ut som jeg hadde blitt skoldet med syre! Så har vi jo de berømte øyenbryna da. Jeg er lys, har alltid vært det, og bryna syntes bortimot ikke. Jeg fikk jo selvsagt enoooorme komplekser for dette på VGS, og tegna opp to, sorte, harde strek med eyeliner:P *grøss* Gikk i denne tiden også med kullsort hår. Jepp, midt i gothertida. Whyyyy..! Har brukt rød leppestift som øyenskygge da pudder-skyggen ikke var "rød nok." Brukt balsam på kjønnshåra Guuud jeg er så glad jeg ikke er tenåring lengre! Anonym poster: fc3be3e4cb7ea967cee42f094f26eefb 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 6. desember 2012 #407 Del Skrevet 6. desember 2012 Vil kalle hele min tenåringsperiode katastrofal i sminkeveien. Brunkrem som var 12 nyanser mørkere enn min egen hud, og selvfølgelig 100 gram solpudder oppå dette igjen. 8 lag med mascara, og eyeliner, I massevis! Smokey øyenskygge x 2, hver eneste dag. Pudder på leppene,toppet med lip gloss. Til slutt et hår som var så tupert at jeg ble høyere enn pappa. Kort fortalt så så jeg ut som en solbrent vaskebjørn med så glinsende lepper at det kunne ses fra månen og med en litt for bustete pels. Lagde også sånn eggeblanding for å ha i håret. Og jo da, håret ble mykt og glansfullt det. Før det så satt jeg imidlertid med kokt egg i håret som jeg brukt to timer på å skylle ut. Greit å ikke bruke varmt vann kanskje! Første gang jeg skulle barbere meg nedentil, klæsja jeg like så godt nesten en hel tube vanlig barberingskrem omtrent inni musa sånn for å være helt sikker. Husker at det sved sånn at jeg trodde jeg skulle besvime etterpå. Var kjempeubehagelig å ha på truse i over en uke etterpå Åh, minner fra begynnelsen av tenårene 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HHH Skrevet 6. desember 2012 #408 Del Skrevet 6. desember 2012 Skulle lage hjemmelaget bodyskrubb, med havre, honning, olivenolje, avokado og banan (om jeg husker riktig), tenkte at dette var smart og økonomisk. Endte opp med klissete havrekorn over hele kroppen, og en dusj som hadde matrester i en uke etterpå. Fant også havre de merkeligste steder etter dette prosjektet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shady Lady Skrevet 7. desember 2012 #409 Del Skrevet 7. desember 2012 Miss_Sunshine sitt innlegg minner meg om første gangen jeg barberte leggene. Fant en barberhøvel og skrella hårene av, hva skulle man vel med barberskum? Leggene mine så lenge ut som et ille tilredt klorebrett for katt, og gud som det sved og gjord vondt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sága Grotesque Skrevet 7. desember 2012 #410 Del Skrevet 7. desember 2012 Ei jente i ungdomsskoleklassen min hadde fått det for seg at olivenolje skulle gjøre underverker for håret. Noe korttenkt som hun den gang var, gikk hun rett til skolekjøkkenet for å få litt olivenolje, som hun selvsagt smurte godt utover i håret. Ulempen var bare at dette hendte like før skolen startet, så hun måtte gå med det mølet i håret hele dagen. For å gjøre det hele enda litt verre var dette en av disse vanvittig varme dagene, så hun endte opp med å lukte som en oliven som har ligget litt for lenge i solsteiken. Når hun dro gjennom byen for å komme seg hjem etterpå skygget selv uteliggerne banen. Fra samme person som over fikk jeg også ideen om å fremheve kløften med øyenskygge og kajal, ettersom jeg var så godt som flat. Syntes det var dritsmart, og spradet stolt rundt med brune, påtegna streker mellom og over puppene. Skjønte heldigvis hvor tåpelig det så ut, så tonet det ned til kun bittelitt øyenskygge før jeg til slutt tok til vettet og sluttet. For noen uker siden ble jeg lei av å kjøpe dyre barberblader som uansett bare ble ødelagt (jeg er så pokkers utålmodig), så jeg rasket like så godt med meg en pakke med tredve ettbladshøvler fra Europris. Tenkte som så at det sikkert gikk fint om jeg bare brukte god tid og et skikkelig barberskum, og optimistisk som jeg er, tenkte jeg jo at de første forsøkene ikke var til å ta på vei av. Brukte dem igjen i dag, så nå sitter jeg her med nøyaktig åtte store sår på leggene og down there, en haug med småkutt, flammende rød hud og nupper, samt stubber over det hele. Såeh... Noen som vil ha tyve ubrukte ettbladshøvler? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #411 Del Skrevet 7. desember 2012 Dette er kjipt, det tas anonymt!!! I fjortissperioden hvor man ville ha fin og vakker hud. Jeg klinte på meg foundation i store, STORE mengder. I feil farge. Først i byen, etter å ha trasket rundt der i timesvis, sier min mor "eeeeeh, det er noe rart med ansiktet ditt..". Jeg sprang på do og sjekket. Skrekk og gru, den brunoransje brunkremen hadde faktisk sprukket opp enkelte steder, hvor jeg hadde hatt for mye, og det var som kaker, SØLEKAKER, rundt om i trynet mitt, shit! Og det tok en evighet å gni av med bare vann og såpe i vasken der, så resten av dagen gikk jeg rundt med sårt og rødt ansikt. Anonym poster: 823d3edddd162d613caea42b2c6161d5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sága Grotesque Skrevet 7. desember 2012 #412 Del Skrevet 7. desember 2012 Når jeg var liten hadde jeg store komplekser for at jeg var veldig lav, liten og lett, og ville derfor vokse så fort som overhodet mulig. Hva var da mer naturlig enn å innføre bakepulver og gjær som et tilskudd i kosten? Er glad mamma oppdaget prosjektet mitt før jeg kom til kunstgjødselen... Jeg spiste også kaninfôr en periode fordi kaninen min hadde så fin og blank pels. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 9. desember 2012 #413 Del Skrevet 9. desember 2012 Hahaha, ler meg halvt ihjel av alt det folk her inne skriver har lest alle sidene.... Kan bidra med en som jeg selv gjorde en gang: Alle husker vel at om man suger fast leppene i en julebrusflaske f.eks, så blir de større? .. Da jeg var rundt 14 så sugde jeg fast en kopp rundt munnen, og fikk gigantiske andelepper.. Flau når jeg tenker på det Det var på kvelden, før jeg skulle på skolen dagen etter. Hevelsen varte heldigvis ikke så veldig lenge, men jeg ble knallblå rundt hele munnen! Gikk med skjerf og et tonn med concealer og pudder i flere dager etterpå. Gud, så flaut det var, og alle skjønte hva jeg hadde gjort! Lenge leve eksperimentering i ungdomsskolealder Ingen andre som har gjort det samme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #414 Del Skrevet 11. desember 2012 Hahaha, ler meg halvt ihjel av alt det folk her inne skriver har lest alle sidene... Alle husker vel at om man suger fast leppene i en julebrusflaske f.eks, så blir de større? Nei ! hahahahahahaaaa hmmm skal teste det ut...eller, kanskje ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agg Skrevet 11. desember 2012 #415 Del Skrevet 11. desember 2012 Jomfruturen på solarium var jo en høydare, var 14 år og skulle på juleball dagen etter. Tenkte at tredve minutter burde være passende for likblek hud.. Har også forvekslet sminkefjerner med neglelakkfjerner, føltes som om øynene stod i brann! Men den beste/verste var det nok hunden som ble offer for. Jeg var fjortis og hadde kjøpt meg dusjsåpe med glitter i, pappa skulle vaske hunden - og tok det første og beste fra dusjhylla. Sparkle, sparkle! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 22. desember 2012 #416 Del Skrevet 22. desember 2012 Nei ! hahahahahahaaaa hmmm skal teste det ut...eller, kanskje ikke. Så lenge du ikke tar det rundt hele munnen går det jo bra, men anbefales ikke!! :L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemonaid Skrevet 22. desember 2012 #417 Del Skrevet 22. desember 2012 Husker dette fra barneskolen, da jeg brukte neglelakk (Ikke slike som er vannbaserte/vennlige) på leppene mine... Lipgloss hadde vi jo ikke! Det var jo såå kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 24. desember 2012 Forfatter #418 Del Skrevet 24. desember 2012 Skulle ønskemødre og feder, eller større søsken gav info om slikt, kjøpte inn leppomade osv, så slapp vi å gå i baret.... Hihihiiii 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erica❤ Skrevet 21. mai 2013 #419 Del Skrevet 21. mai 2013 Haha! Mange bra her :-) Jeg var 13 og brødrene mine var 15 og 17 og det var 1.april. Jeg startet dagen med å ta tankrem i håret deres da de sov(englebarn) når de våknet så de ut som kråkereir, men de fikk det ut da. De bestemte seg for å hevne seg på meg(hjeeeeelp) og teipet meg fast i senga med GAFFATEIP!! For det første kom jeg meg ikke ut av senga eller fikk rørt meg i det hele tatt... Jeg ropte og skrek men siden mamma og pappa var på reise den helga var det ikke mye hjelp å få. Men da de til slutt kom opp på rommet mitt og hadde ledd seg halvt i hjel og skulle ta vekk GAFFATEIPEN satt seffølgelig håret mitt (som var ned til hoftene) det var noe helve***s styr å få ut men vi fikk det til etter mye lugging og masing... En annen gang ga den ene storebroren min så mye kokos(ta hode under armen å gni knokene mot hode) at jeg fikk en megaa floke og leste ett sted att hvis man tokk olje i håret skulle det bli lettere å få ut.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anehan Skrevet 21. mai 2013 #420 Del Skrevet 21. mai 2013 Kom på noe i farten. Da jeg og ei venninne skulle ha jentekveld og pynte oss, så skulle vi prøve å rette håret mitt (har masse krøller og vi var ca 13-14 år) Men rettetanga var av en sånn slag som man ikke kan stille på varmen, og rettetanga ble derfor ikke varm nok til å rette ut håret mitt. Vi kom derfor på den fantastiske ideen om å bruke strykejernet til å rette håret mitt. Venninna mi fant frem strykejern og strykebrett og jeg la hodet på brettet med håret utover... Håret ble rett det, det funka faktisk såpass bra at selv etter jeg hadde vasket håret flerfoldige ganger, så var det fremdeles rett. Ler meg i hjel av dette den dag idag 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg