Gå til innhold

JULEHEFTER!!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Juleheftene er tradisjon her i huset, og så lenge jeg kan huske har det og starte julaften med julestrømpe og julehefte en tradisjon.

Men, nå er det bare slike nye! Pondus, Nemi (elsker de to tegneseriene, men som julehefte??) og slikt!

Hvor er det blitt av Donald? Knoll og Tott?

Fikk tak i Donald på Esso, faktisk.

Flere som elsker disse bladene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Engel, ikke pålogget

Vi har kjøpt Nemi og Pondus... Men da vi kjøpt dem så jeg i hvert fall julehefte med Mikke Mus, det var sikkert Donald der også. Som liten fikk jeg alltis Fant julehefte av nissen, finnes det fortsatt tro? Knoll og tott har jeg ikke noe særlig forhold til, men far måtte alltid ha Stomperud! Hmm.. lurer på om noen kjøper det i år, første julen uten far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett både stomperud, Knoll og Tott m.fl i flere matvare butikker

Rema, Kiwi, Meny.

Bare titt litt ekstra rundt kassene. Det kan hende du må lete bak andre julehefter. Jeg så det var mange som sto oppå hverandre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narvesen har alle de tradisjonsrike julebladene. Og til engel, jeg har kjøpt Fant julehefte som kalendergave til datteren min, så det finnes fortsatt.

Sønnen min fikk Tom og Jerry julehefte...ikke helt tradisjonsrikt, men så elsker han de to figurene da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare må ha Tommy og Tigern, Pondus og Ernie. De er nesten vanskeligere å få tak i enn de tradisjonelle; 91 Stomperud, Jens von Bustenskjold, Knoll og Tott, Donald osv - for disse finnes hos oss i de lokale dagligvareforretningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pulverheksa

Nissens jul var min favoritt da jeg var barn. Alle disse julefortellingene så nisser og troll overalt :wink: , fra tidlig november til langt over nyttår. Bør kanskje ta med at jeg er oppvokst på landet.

Nå er det Pondus, Nemi og Jens von Bustenskjold som er mine julefavoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Knoll og tott det er en tradisjon fra barndommen,fikk det bestandig i julestrømpen min.Blondie og billy er også noe som jeg er glad i.Har ønska julestrømpe hos sambo og da ønsker jeg selvfølgelig knollog tott :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården blir det ikke JUl uten Tuss & Troll,lette overalt og fant det til slutt på Bokhandelen. :):)

Ellers så er det Nissens jul,Billy,Hårek,NR 91 stomperud,Mikke Mus & Langbein,Knoll og Tott.Skipper`n og Tom & Jerry som blir lest her i gården.

Blir ikke jul uten juleheftene her i gården nei .

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...