koldbruna Skrevet 17. desember 2002 #1 Del Skrevet 17. desember 2002 Lurer litt på om det bare er jeg som er litt treg av meg? Har bakt 7 sorter,skrevet alle julekortene(sendt også :D :D ) Sendt de pakkene som skulle sendes. Handlet nesten alle julegavene ferdig...har igjen ca 10 julegaver. Fått julegrisen i frysern. Vasket badet og tatt en skikkelig omgang i kjøkkenskap og kjøleskap,men ikke rekket og vaske stua gang og soverom enda. Har rullet alle juleduker på jobb...kjekt å ha rulle på jobb Har ikke vasket vinduer,det er dessverre for kaldt til. Hva har du igjen??? koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 17. desember 2002 #2 Del Skrevet 17. desember 2002 Så godt som alt! Kommer hjem til helgen etter 14 dagers jobbreise - da skal alt ordnes på 4 dager... Det eneste som er utført er julegavehamdel, julekort og Mors julebakst. Julaften skal feires hos Mor, men 2 juledag blir det familimiddag hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 18. desember 2002 #3 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg har kjøpt to gaver som pappa ba meg om å kjøpe. Har sendt en gave som måtte sendes. Også har jeg plassert to nisser i stua. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 18. desember 2002 #4 Del Skrevet 18. desember 2002 Ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 18. desember 2002 #5 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg har igjen å bake smultringer og krumkaker. Ellers er det ferdigvasket og ferdigpyntet (utenom juletreet da...), Har også en julegave igjen å kjøpe til min kjære mann. Deilig å være tidlig ferdig synes jeg, da kan man slappe mer av, og bare tenke på matlaging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. desember 2002 #6 Del Skrevet 18. desember 2002 Har absolutt INGEN kontroll! :cry: Men sånn er det hvert år. Regner med å hente meg inn natt til søndag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 18. desember 2002 #7 Del Skrevet 18. desember 2002 Ferdig....??? Nei, det vil være å dra det litt langt Julekakene er "nesten" i boks.. Gavene er jeg ferdig med. Dersom man ser bort ifra at 34 julegaver ligger å venter på å bli pakket inn :oops: Det meste av årests julevask blir tatt nå til helgen... Her er jeg åpen for tips...hvordan rekke å vaske et hus på 300 m2 i løpet av en helg Be inn mange venner på Gløggparty ?? Ta med bøtte og kost ?? Nei her blir det garantert ikke ferdig til jul. Har 2 jobber, 3 voksne Rottweilere, samt 6 Rottweiler-valper på 11 uker, som så absolutt krever sitt. Har noen av dere sett hva 6 valper kan utføre med et juletre... Å det på meget kort tid...?? Ja, og da mener jeg skikkelig "rottis-rally" :o Heldigvis så har jeg en mann, som klarer og vri opp ei fille, og vet hvor støvsugeren står.....så jul blir det nok uansett....... enn om noe sent :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. desember 2002 #8 Del Skrevet 18. desember 2002 Ferdig? Tja, kan vel egentlig si meg så godt som ferdig... Hadde tenkt å lage litt julekaker i år til en forandring, men jeg har droppa det siden jeg har fått en sånn drittperiode nå. Så da er jeg ferdig med slikt - ikke skal vi feire julaften her hjemme heller så derfor er det ikke noe mat å forberede her engang. Har kjøpt alle gavene, sambo mangler en gave til den ene broren sin. Men det er hans problem... Har skrevet alle julekortene, de skal sendes i dag. Har to gaver som skal sendes, den ene må bli Norgespakke, og den aner jeg ikke hvordan det går med, begynner å stresse litt med den, men det er ikke så lett å få tak i Norgespakke her i området for øyeblikket... Men det går seg til.. Vaska gulv i går kveld, så det er gjort, kommer ikke til å gjøre det flere ganger før vi reiser, bare støvsuge og det er gjort på null komma niks. Tørka støv i helgen, så det kommer jeg heller ikke til å gjøre flere ganger. Så det som er igjen, er egentlig å få sendt de gavene som skal sendes, og gjøre sånn dagligdagse ting, da.. Også må jeg sette meg ned i kveld og skrive liste over det vi skal ha med nordover til hjembygdene når vi reiser dit mandag efta... Må ha liste jeg, og den begynner jeg med lenge før, fordi jeg er livandes redd for å glemme igjen noe viktig... (som f.eks. finklær eller penskoene eller whatever...hehe - sånt som man alltid husker likevel...) Jøsses, det blir da jul selv om jeg ikke får gjort det jeg skal, og det gjelder dere andre også.. Hvorfor stresse så gæli? Kan vel bare roe seg og kose seg, men neeeida... Alle skal stresse så fælt... Stresser ikke lenger, jeg... Jul blir det læll!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 18. desember 2002 #9 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg er så og si ferdig med alt som skal gjøres nå. Har kun igjen å lage havrekjeks og ta siste finvasken i helga. Julekortene blir sendt avgårde i dag. Vi har et par gaver hjemme som skal pakkes inn, det gjør jeg i helga. Forøvrig gjenstår også pynting av juletreet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. desember 2002 #10 Del Skrevet 18. desember 2002 Nå skal jeg hjem til mamms og papps i jula, så noe vasking,pynting og baking har vi ikke lagt vekt på i år. Og godt er det for da hadde gubben måtte gjort det sjøl Men jeg har noen julegaver jeg skulle fått laget helst før helga, og jeg har ikke de tingene jeg trenger :-? Og her ligger jeg, syk og svak med dårlig bak Sier som Lillian jeg, det går seg vel til, også håper vi på julenissen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 18. desember 2002 #11 Del Skrevet 18. desember 2002 Vel, leiligheta er vasket, ribba og julepølse samt masse annet godt er kjøpt inn, julepynt og belysning er kjøpt, pepperkaker er bakt, resten av kakene tar jeg i helga. Mangler et par gaver, men vet hva jeg skal kjøpe, har bare ikke fått gjort det ennå. Skal så bare svippe over med støvklut og mopp, pynte, og så er det jul!!! :D Oi, mangler juletre ennå. Ble megaskuffet over granene de selger her, tror jeg ender opp med edelgran... Men den lukter nesten ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 18. desember 2002 #12 Del Skrevet 18. desember 2002 Ferdig? Nei.. Begynner først å pakke i kveld.. Reiser fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. desember 2002 #13 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg skal hjem til mine foreldre i Julen- min mor har alt under kontroll men jeg skal hjelpe til med endel småting når jeg kommer hjem fredag morgen. Pynte huset og utenfor huset er ett dagsprosjekt som mamma og jeg skal gjøre på søndag, mandag er det full husvask, klargjøring av våre 3 gjesterom og de siste detaljene pluss full gjennomgang av mat- og drikke listen for å se om vi har glemt noe. Om kvelden spiser vi grøt og pynter treet. Vi har både kjøle og fryserom så lagring av store mengder mat og drikke er ikke noe problem. Julaften er det ingen plikter, bare kos og se tegnefilmer i pysjen, og Oscar og pappa skal på lang fin skogtur på formiddagen. Ribben stekes i god tid og varmes mens vi er i Kirken. Så er det endelig Jul! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. desember 2002 #14 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg har 3 julegaver igjen. Så skal jeg bake dajmkake og verdensbeste - så er det jul i stua. Vent nå......juletreet må jo pyntes før det er jul..ja også litt julepynt - så er det jul... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 18. desember 2002 #15 Del Skrevet 18. desember 2002 Vi skal være hos svigers juledagene, men skal ordne litt jul hjemme likevel. Har fått unna hovedvasken. Trenger bare å dra over gulvene før julaften det gjør jeg jo strengt tatt, hver helg uansett. På lørdag/søndag skal jeg bake kakemenn, lage karameller og to forskjellige typer sild. Og på lillejulaften skal jeg lage karamellpudding og en ostekake. Satte frem det meste av julepynten i helgen som var. Vi er ganske nyetablerte og har ikke så mye julepynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. desember 2002 #16 Del Skrevet 18. desember 2002 Har bakt pepperkaker og skal bake sandkaker. Og så skal jeg lage konfekt og litt sånn... Julegavene er kjøpt nesten. Fikk i dag vite om en gave jeg får fra helt uventet hold, dermed må jeg kjøpe en gave til... Julekortene er sendt - og gaver som skal sendes er sendt. Har harryhandlet vin og julegodt i Sverige. Skal vel kjøpe noe mer mat - skal ha juleselskap i romjulen, men det tar vi ettervhert som vi kommer på det. Nå skal jeg bare tusle og pusle frem til julaften. Huset julepyntes lille julaften, da tas treet inn og gløggen settes på, og det dropper nok noen innom med litt gaver og sånn... Ferdig? Nei, jeg er vel ikke det. Stresser jeg? Nei, gjør ikke det. Hva skjer hvis jeg ikke rekker alt... i n g e n v e r d e n s t i n g... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2002 #17 Del Skrevet 22. desember 2002 Jeg har tre dager og ordne jul på og det kan være stressende nok. Det blir nok jul tror vi. Om jeg hadde vert hjemme tidligere så hadde jeg kavet desto mere. Hadde det vert lengre tid til jul hadde vi brukt mere penger. Akkurat nå frister tanken på granlukt på boks og ribbelukt fra en pose. Ellers er katta vaska og plantene matet. Veden er kastet ut og snøen bært inn. Mannen er pyntet og juletreet kvistet. Jeg bruker skuldrene som ørevarmere og dette skulle si sitt. Hilsen Stina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 22. desember 2002 #18 Del Skrevet 22. desember 2002 Må nok bare innse at det blir akkurat i siste liten her i år, igjennnnnn :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 22. desember 2002 #19 Del Skrevet 22. desember 2002 Helt ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 22. desember 2002 #20 Del Skrevet 22. desember 2002 Jeg er så ferdig som det kan bli, før treet er pynta. Og det gjør vi ikke før lillejulaften ettermiddag. Huset er vaska, kaker i boks og frys, julepynten kom på plass i dag, og alle julegaver er kjøpt, pakka inn og noen er leverte. Julekort er skrevet og avsendt, og tror og håper at jeg kjøpte inn siste maten igår... Eneste jeg ikke har gjort, er å handla på polet... Får se om jeg gidder det i morgen, men egentlig er det ikke så viktig Ha ei god jul alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå