Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #61 Skrevet 25. juni 2006 synes du virker litt merkelig og ikke som en veldig god venn? får litt lyst til å riste deg! Selv om jeg skjønner at man kan bli veldig skuffet over å ikke bli bedt når man har en forventing om det. Det må være lov. Avstanden: Den er stor og uanstt en god grunn til å takke nei. Men det må da være hyggelig å bli bedt og påtenkt som venn enn ikke? Kan du ikke sende en melding via forloveren så de kan hilse til bruden at du tenker på henne, men at det ble litt langt å dra? Sett av avstanden ikke var et problem, bare det at du ikke ble bedt i bryllupet: Skal du "straffe" bruden (som er en så god venninne at du nærmest forventer å bli bedt i bryllupet) ved å ikke delta i utdrikningslaget bare fordi du ikke ble bedt i bryllupet? Hvor god venn er du da? Folk har så mye rart for seg enkelte ganger at jeg blir helt matt! Som mange andre skriver: jeg har vært i utdrikningslag til venninner jeg ikke skulle i bryllup til flere ganger, fordi jeg synes det er hyggelig for bruden, men det kan også være hyggelig for meg. Synes også det er hyggelig å bli spurt selv om det ikke alltid passer, jeg gidder ikke å se verden fra "å, jeg blir bedt bare for å være med å betale regningen!" eller noe annet fjas, slik er ikke min verden. Er bruden min venninne, så er jeg med for å glede henne (og forhåpentligvis ha det hyggelig selv). I mitt eget utdrikningslag var det også folk som ikke var bedt i bryllupet, dette syntes jeg det var koselig at de tok seg tid til. De som var bedt satt ikke der som på barneskolen og skrøt av at de var bedt. Hvis du ikke takler å høre om dette bryllupet fordi du er så skuffet, så er det leit for deg, men jeg håper at du kan heve deg over det og glede deg over venninnen din sin dag. p.s. Mange forlovere gjør som best de kan for å arrangere utdrikningslag bare å få pepper tilbake fra venner etc av bruden. Tenk på at de fleste forloverene gjør det beste de kan for denne dagen og ikke er ute etter å tråkke folk på tærne med vilje!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå