Gjest *kosejoker* Skrevet 23. august 2006 #341 Del Skrevet 23. august 2006 1. Det er tusenvis av gutter der ute som er bedre enn ham 2. Du kan leve det glade singelliv 3. Å være sammen med noen som bor i et annet land enn deg er uansett bare slitsomt ← Takk Hva er dårlig med Juicy tubes på krukke? Tenkte jeg skulle kjøpe det jeg, men det bør jeg altså ikke? ← Det er nok en grunn til at det heter Juicy Tubes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 24. august 2006 #342 Del Skrevet 24. august 2006 Hva er dårlig med Juicy tubes på krukke? Tenkte jeg skulle kjøpe det jeg, men det bør jeg altså ikke? ← Det er elendig! De lukter utrolig kunstig (og jeg liker de vanlige juicy tubes, så liker egentlig sterk fruktlukt), men et sted går grensen. I tillegg har de rar konsistens, de synes nesten ikke og går bort med en gang. Bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 24. august 2006 #343 Del Skrevet 24. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 24. august 2006 #344 Del Skrevet 24. august 2006 Det er elendig! De lukter utrolig kunstig (og jeg liker de vanlige juicy tubes, så liker egentlig sterk fruktlukt), men et sted går grensen. I tillegg har de rar konsistens, de synes nesten ikke og går bort med en gang. Bare tull. ← Fælt så frustrert du var da? Jeg liker også Juicy tubes.. Den lyyyserosa. hihi. litt sukkersøt da vetts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 4. september 2006 #345 Del Skrevet 4. september 2006 I dag så jeg en film, der det dukket opp noen delfiner. Kom på hvorfor jeg liker dem. Fine dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 5. september 2006 #346 Del Skrevet 5. september 2006 Stikker innom lager litt liv her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 14. september 2006 #347 Del Skrevet 14. september 2006 Nå kom jeg plutselig på dagboken her. Takk kosejoker, som prøvde å holde liv i den når jeg ikke gjorde det Var veldig konstruktiv og gjorde masse fornuftig, men nå finner jeg ikke passet mitt. Ble helt kvalm. Skjønner ikke hvor det kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 14. september 2006 #348 Del Skrevet 14. september 2006 Endelig liv her igjen! Selvfølgelig holder jeg liv i dagboka di.. Jeg har jo ikke noe eget liv... Fant du passet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 14. september 2006 #349 Del Skrevet 14. september 2006 Fant du passet ditt? ← Nei Ble helt satt ut! Trengte en klem. Du det bra for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 14. september 2006 #350 Del Skrevet 14. september 2006 Jada, det humper og går, jeg er snart klar for en ny tur tilbake til England, og har kommet meg mer eller mindre tilbake til daglige rutiner igjen. Der da, kjære deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 14. september 2006 #351 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg har det bra, bortsett fra den midlertidige utsettingen Strålende sommerdag i dag! :-D til snille deg som svarer med en gang i dagboken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 14. september 2006 #352 Del Skrevet 14. september 2006 Selvfølgelig gjør jeg det, jeg har jo sittet i over en uke og ventet på oppdateringer her Nå må jeg dessverre konsentrere meg om SK, men jeg kommer sterkere tilbake i morgen! Natta, håper du finner passet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 15. september 2006 #353 Del Skrevet 15. september 2006 Fant passet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 15. september 2006 #354 Del Skrevet 15. september 2006 Dine ørkenrotter: 1) Alf Kaida 2) Herfra begynte det å bli vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 15. september 2006 #355 Del Skrevet 15. september 2006 Hurra Hvor hadde du gjemt passet ditt? Har du hatt en fin dag, kjære deG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 23. september 2006 #356 Del Skrevet 23. september 2006 HVOR ER DU????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå