Gjest LilSweetie Skrevet 9. august 2006 #301 Del Skrevet 9. august 2006 Det gjør jeg hvert fall! Så i morgen er planen å bare drikke brus og spise spaghetti og ligge i sengen og se på sex og singelliv i morgen etter jobb. Så kan jeg begynne å bli normal igjen på fredag, forhåpentligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 9. august 2006 #302 Del Skrevet 9. august 2006 Det gjør jeg hvert fall! Så i morgen er planen å bare drikke brus og spise spaghetti og ligge i sengen og se på sex og singelliv i morgen etter jobb. Så kan jeg begynne å bli normal igjen på fredag, forhåpentligvis. ← Det hørtes godt ut! Sex og singelliv - for en fantastisk serie det er. Og den som bare hadde hatt shoppingbudsjettet til halve den gjengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2006 #303 Del Skrevet 10. august 2006 1) *løfter fra side 2* 2) *torsdagskliner litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 10. august 2006 #304 Del Skrevet 10. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 10. august 2006 #305 Del Skrevet 10. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 10. august 2006 #306 Del Skrevet 10. august 2006 Hei lille venn. Er dagen i dag bedre enn den kjipe gårsdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 10. august 2006 #307 Del Skrevet 10. august 2006 Ja, det er den Takk som spør! Ble ferdig med ting i anstendig tid i går, og var ikke så ille som fryktet. Og i dag skal jeg gjennomføre sløveplanen min etter jobb, yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 10. august 2006 #308 Del Skrevet 10. august 2006 Så deilig. Jeg har ikke lagt noen planer for kvelden enda jeg. Akkurat nå sitter jeg og tenker på D, og det er jo ikke det beste tidsfordrivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 10. august 2006 #309 Del Skrevet 10. august 2006 *sytesutreklageværemisfornøyddusteverdenfolksomjobberaltformyeogsåbaresoverhelvetedårligleimegfårikkesovelatterlig* Flott. Dette har riktignok ikke blitt en husmordagbok, men en sytedagbok. Gratulerer til meg selv. :cry: :icon_frown: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 11. august 2006 #310 Del Skrevet 11. august 2006 *sytesutreklageværemisfornøyddusteverdenfolksomjobberaltformyeogsåbaresoverhelvetedårligleimegfårikkesovelatterlig* Flott. Dette har riktignok ikke blitt en husmordagbok, men en sytedagbok. Gratulerer til meg selv. :cry: :icon_frown: ← Du da.. Alt er ikke SÅ mørkt og trist vel? Dessuten er det lov til å klage og sutre i blant! STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 11. august 2006 #311 Del Skrevet 11. august 2006 Takk! Alt virket veldig mørkt og trist da jeg sto opp igjen fordi jeg ikke fikk sove. Men er nok ikke så ille egentlig, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 11. august 2006 #312 Del Skrevet 11. august 2006 Siste dag i sommerjobb i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 11. august 2006 #313 Del Skrevet 11. august 2006 Samme her.. De har ordnet til kake i den siste pausen. Så søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 11. august 2006 #314 Del Skrevet 11. august 2006 Til meg også! Det er kjempekos! (eneste jeg fant med kake på) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 11. august 2006 #315 Del Skrevet 11. august 2006 Ja, det betyr vel at vi har gjort en god jobb da? Jeg håper i allefall det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 11. august 2006 #316 Del Skrevet 11. august 2006 Det betyr det, ja! Hehe, "jobb", mens vi har sitter her :-D. Men når det ikke er noe særlig å gjøre, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 11. august 2006 #317 Del Skrevet 11. august 2006 Så heldige dere er da. Kake høres skikkelig godt ut. Hva slags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 11. august 2006 #318 Del Skrevet 11. august 2006 Nei, jeg er ansatt for å ta telefonen, videresende beskjeder, post og fakser, og så lenge jeg gjør det i tillegg til andre småjobber kan de jo ikke si så mye. Mohhahaha Jeg tror jeg får en eller annen gjærbakst, eller vafler. Jeg er ikke så glad i kremkaker o.l så jeg blir glad for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 11. august 2006 #319 Del Skrevet 11. august 2006 Så heldige dere er da. Kake høres skikkelig godt ut. Hva slags? ← Sjokoladepai med jordbærkrem! :-D Superfancy! Lenge siden jeg har spise kake, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 11. august 2006 #320 Del Skrevet 11. august 2006 Ah. Nam. Spar meg et stykke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå