Gå til innhold

Delfin-lister


Gjest LilSweetie

Anbefalte innlegg

Gjest LilSweetie
:klem: Det gjør jeg hvert fall! Så i morgen er planen å bare drikke brus og spise spaghetti og ligge i sengen og se på sex og singelliv i morgen etter jobb. Så kan jeg begynne å bli normal igjen på fredag, forhåpentligvis.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *kosejoker*
:klem: Det gjør jeg hvert fall! Så i morgen er planen å bare drikke brus og spise spaghetti og ligge i sengen og se på sex og singelliv i morgen etter jobb. Så kan jeg begynne å bli normal igjen på fredag, forhåpentligvis.

Det hørtes godt ut! Sex og singelliv - for en fantastisk serie det er. Og den som bare hadde hatt shoppingbudsjettet til halve den gjengen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LilSweetie

Ja, det er den :) Takk som spør! Ble ferdig med ting i anstendig tid i går, og var ikke så ille som fryktet.

Og i dag skal jeg gjennomføre sløveplanen min etter jobb, yeah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Så deilig. Jeg har ikke lagt noen planer for kvelden enda jeg. Akkurat nå sitter jeg og tenker på D, og det er jo ikke det beste tidsfordrivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie

*sytesutreklageværemisfornøyddusteverdenfolksomjobberaltformyeogsåbaresoverhelvetedårligleimegfårikkesovelatterlig*

Flott. Dette har riktignok ikke blitt en husmordagbok, men en sytedagbok. Gratulerer til meg selv.

:tristbla::grine: :cry: :sur::murvegg: :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
*sytesutreklageværemisfornøyddusteverdenfolksomjobberaltformyeogsåbaresoverhelvetedårligleimegfårikkesovelatterlig*

Flott. Dette har riktignok ikke blitt en husmordagbok, men en sytedagbok. Gratulerer til meg selv.

:tristbla:  :grine:  :cry:  :sur:  :murvegg:  :icon_frown:

:klem::troest::klem::troest::klem:

Du da.. Alt er ikke SÅ mørkt og trist vel? Dessuten er det lov til å klage og sutre i blant!

STOR :klem::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie

Takk! :) Alt virket veldig mørkt og trist da jeg sto opp igjen fordi jeg ikke fikk sove. Men er nok ikke så ille egentlig, nei.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest *kosejoker*

Nei, jeg er ansatt for å ta telefonen, videresende beskjeder, post og fakser, og så lenge jeg gjør det i tillegg til andre småjobber kan de jo ikke si så mye. Mohhahaha :sjarmor:

Jeg tror jeg får en eller annen gjærbakst, eller vafler. Jeg er ikke så glad i kremkaker o.l så jeg blir glad for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie
Så heldige dere er da. Kake høres skikkelig godt ut.

Hva slags?

Sjokoladepai med jordbærkrem! :-D Superfancy! Lenge siden jeg har spise kake, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...