Bustetroll Skrevet 7. august 2006 #261 Del Skrevet 7. august 2006 Svensker: 1. Lisa Ekdahl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #262 Del Skrevet 8. august 2006 Svensker, ja 1) Tage Erlander 2) Cornelis Vreeswick 3) Bjørn Afzelius (FØR Tusen bitar, for ordens skyld) 4) Resten av Hoola bandoola band 5) ABBA 6) Henning Mankell ← Topp liste! Henning Mankell og jeg er ikke veldig close, men kan skrive under på resten av listen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #263 Del Skrevet 8. august 2006 Topp liste! Henning Mankell og jeg er ikke veldig close, men kan skrive under på resten av listen din! ← ..Meant to be?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #264 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg og Henning Mankell?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #265 Del Skrevet 8. august 2006 Du og Kvinneguden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #266 Del Skrevet 8. august 2006 Offkårz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #267 Del Skrevet 8. august 2006 Offkårz ← Du er ikke helt god du Har du en hatt en fin morgen hittil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #268 Del Skrevet 8. august 2006 Jepp, sitter nå her på jobb og diller. Litt usikkert om jeg får reddet verden i dag, dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #269 Del Skrevet 8. august 2006 Må du redde verden i jobben du har da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #270 Del Skrevet 8. august 2006 Neida, så det blir nok en godkjent arbeidsdag uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #271 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg trodde du var partneren til Supermann jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #272 Del Skrevet 8. august 2006 Offkårz ← Dette er da noe alle vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #273 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg trodde du var partneren til Supermann jeg nå. ← Det er jo LoisLane, men hun har skiftet nick til Hedda Gabler og slått seg sammen med Ibsen i stedet. Heia Brand! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #274 Del Skrevet 8. august 2006 Det er jo LoisLane, men hun har skiftet nick til Hedda Gabler og slått seg sammen med Ibsen i stedet. Heia Brand! ← Det er ikke den ting du ikke vet. Nå hører jeg på sangen: Baby, let's have SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEX! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #275 Del Skrevet 8. august 2006 Nå hører jeg på sangen: Baby, let's have SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEX! ← Underlig, for her hørte jeg på den søte, gamle punklåta "Why does it hurt when I pee?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #276 Del Skrevet 8. august 2006 Det er forskjell på folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #277 Del Skrevet 8. august 2006 Apropo Lois Lane og Superman: Den nyeste filmen var artig nok, du får det du betaler for. Bra popkornfilm, og passe mangel på nyskaping. Men Kate Bosworth som Lois Lane? Ingen personlighet, ingen erfaring. Og hvor gammel var hun for fem år siden? 12? Det holder bare ikke. *sutrehjørnet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #278 Del Skrevet 8. august 2006 Underlig, for her hørte jeg på den søte, gamle punklåta "Why does it hurt when I pee?" ← Det er ikke min feil i allefall! Apropo Lois Lane og Superman: Den nyeste filmen var artig nok, du får det du betaler for. Bra popkornfilm, og passe mangel på nyskaping. Men Kate Bosworth som Lois Lane? Ingen personlighet, ingen erfaring. Og hvor gammel var hun for fem år siden? 12? Det holder bare ikke. *sutrehjørnet* ← Synes de skulle endret litt på Lois Lane og fått inn Halle Berry eller noe jeg. Super skuespiller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #279 Del Skrevet 8. august 2006 Synes de skulle endret litt på Lois Lane og fått inn Halle Berry eller noe jeg. Super skuespiller det. ← Ja! Det var et godt forslag, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #280 Del Skrevet 8. august 2006 Ja! Det var et godt forslag, det! ← Steven Spielberg, here I come! Eller var det Hollywood? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå