Gjest LilSweetie Skrevet 28. juli 2006 #221 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) 25 eller 50 %, avhengig av den etterspurte definisjonen. ← Så du er mørk? Å være høyere enn meg er ikke så krevende... Kan ikke komme med en nøyaktig definisjon på hva som kvalifiserer til "høy". Som så mye annet er det en blanding av objektive mål og utstråling. Endret 28. juli 2006 av LilSweetie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #222 Del Skrevet 28. juli 2006 Så du er mørk? Å være høyere enn meg er ikke så krevende... Kan ikke komme med en nøyaktig definisjon på hva som kvalifiserer til "høy". Som så mye annet er det en blanding av objektive mål og utstråling. ← OK, jeg er 187 høy sånn fysisk og ganske kort sånn mentalt. Du avgjør prosenten selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 31. juli 2006 #223 Del Skrevet 31. juli 2006 Å kalle dette en dagbok er å tøye begrepene ganske langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #224 Del Skrevet 31. juli 2006 Å kalle dette en dagbok er å tøye begrepene ganske langt. ← Det samme gjelder tittelen på hva dette nå er; ikke ett eneste innlegg har omhandlet delfiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 31. juli 2006 #225 Del Skrevet 31. juli 2006 Sant nok. Skal gjøre noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #226 Del Skrevet 31. juli 2006 Sant nok. Skal gjøre noe med det. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 31. juli 2006 #227 Del Skrevet 31. juli 2006 Delfinliste: 1. Delfin 2. Ny delfin 3. Og enda en 4. Wow! Delfin! 5. Mer delfiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #228 Del Skrevet 31. juli 2006 Et godt stykke arbeid tidlig en mandag morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 31. juli 2006 #229 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Nå som det faktisk har kommet delfiner inn her, skal jeg forsøke med litt (kino)dagbok også. Etter den elendig piratfilmen, prøvde jeg en gang til i helgen for å se om det gikk noe som kunne sees i sommer. Og det var det! Så Den nakne sannheten om Tristram Shandy, og det var filmen sin! Morsom og orginial. Anbefales! :-D (For de som liker litt sær britisk humor ) Endret 31. juli 2006 av LilSweetie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 31. juli 2006 #230 Del Skrevet 31. juli 2006 Det er lenge siden jeg har vært på kino, men vi har sett en del film her hjemme. I går så vi "Walk the line", og den var helt ok. Ikke helt slik jeg forestilte meg, men mer enn bra nok. Har du en yndlingsfilm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 31. juli 2006 #231 Del Skrevet 31. juli 2006 Walk the Line har jeg lyst til å se! Fikk ikke sett den på kino, og synes mye av musikken er fin, så det frister. Har ikke egentlig noen yndlingsfilm... Pleier ikke å se samme filmen mer enn maks to ganger. Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #232 Del Skrevet 31. juli 2006 Måtte inn her å se på denne.. ehh.. dagboken. Så da må jeg være høffelig å si hei også (dette skulle egentlig være en vinke smiley altså.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 31. juli 2006 #233 Del Skrevet 31. juli 2006 Hyggelig at du kommer innom å sier hei! Tror forresten dette er vinkesmileyen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #234 Del Skrevet 31. juli 2006 Der ja! Prøver på nytt da.. For det var jo ikke meningen å slå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 31. juli 2006 #235 Del Skrevet 31. juli 2006 Hehe, det var bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #236 Del Skrevet 31. juli 2006 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 31. juli 2006 #237 Del Skrevet 31. juli 2006 Mye av den musikken jeg trodde vi skulle få høre i filmen var ikke med, men det er ikke nødvendigvis negativt. Den burde ses. Jeg vet ikke helt, det er så mange fantastiske filmer som jeg ikke ville vært foruten å se. "Jeux d'Enfants" er en film jeg alltid vil elske. "Pulp Fiction" er en utrolig bra film, det samme er "Taxi Driver" og "Memento". Nei, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Det finnes så sinnsykt mange filmer som er ubeskrivelige mesterverk, jeg vet ikke hvor jeg skal starte eller stoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 2. august 2006 #238 Del Skrevet 2. august 2006 Hei,hei! Da er jeg tilbake etter ferien, og gud så mye det er å lese her inne for å holde seg oppdatert! Jeg må jo det vettø Ha en flotters dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 2. august 2006 #239 Del Skrevet 2. august 2006 Bra ferie? Jeg prøver å følge med på Evelinas julekalender, er fascinert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 2. august 2006 #240 Del Skrevet 2. august 2006 Bra ferie? Joa, finfin ferie- om dog en smule dyr for min lommebok. Men,du vet, Oslo er sikkerlig opplevelse for oss fra en liten småby her sør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå