Gå til innhold

Bones - hva synes vi da?


Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Og etter den frekke pausen til tv3 :frustrert: er ENDELIG bones tilbake igjen 25. januar.

JIPPI! Gledermeggledermeggledermeg! :enig_anim:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest King James
Og etter den frekke pausen til tv3  :frustrert:  er ENDELIG bones tilbake igjen 25. januar.

JIPPI! Gledermeggledermeggledermeg!  :enig_anim:

Ja og det værste av alt er da de IKKE viste alle episodene fra sesong 1. Men heldigvis kom DVDen til Sverige i Oktober så jeg fikk tak i den for og se alle episodene.

Jeg viste faktisk ikke at den kom tilbake endelig en god nyhet på disse kalde vindfulle reinfulle dager.

Det eneste negative er at serien ikke er i Montreal hvor bøkene som den er basert på er.

Endret av Cedric Rueben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lurer på om tv3 begynner å sende episoder fra sesong 2 etter at sesong 1 er ferdig, eller om de tar en ny pause igjen. Håper i allefall at de begynner på sesong 2 med en gang!

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Pause igjen, gitt. Men mest sannsynligvis kommer ses 2 på dvd før tv3 får begynt å vise serien igjen. Haha! Synd for tv3!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Bones sesong 2 på DVD kommer sansynligvis ikke til Norge før Januar 2008. Og jeg vil tro at de vil begynne og vise sesong 2 av Bones før den tid på tv3. Og siden Sesong 2 ikke er ferdig før i mai. Så tipper jeg at DVDen ikke er ferdig før kanskje ut på høsten i USA. kanskje September. Eller kanskje August som jo er sommer. Så jeg tror nok at Sesong 2 vil begynne i Norge før DVDen for sesong 2 kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tja, vi får vel vente å se.

Men selv om dvd ikke slippes i Norge på en stund, så har vi alltids amazon.com. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg synes Bones er kjempekult. Kjøpte dvden med sesong 1 for litt siden og har blitt hekta. Men det blir kanskje litt mange sånne krimserier, for nå følger jeg med på Bones, House M.D., CSI: Las Vegas, Criminal Minds osv (dog på dvd/pcen). :popcorn:

Mvh Yvonne :heijente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kommer ikke til å vente med å kjøpe sesong 2 til den kommer ut i Norge. Her skal det importeres. :sjarmor:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Frigg

Hehe!

Nemlig!

Synes det nesten er enklere å bare vente til tv-serier jeg liker kommer på dvd enn å prøve å følge med på tv; så mange teite "pauser".

Og jeg kommer ikke til å vente med å kjøpe sesong 2 til den kommer ut i Norge. Her skal det importeres. :sjarmor:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bones er tøff, men hvorfor slutter alt det kjekke allerede i mai...

Endret av ToveM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe!

Nemlig!

Synes det nesten er enklere å bare vente til tv-serier jeg liker kommer på dvd enn å prøve å følge med på tv; så mange teite "pauser".

Nå skal det sies at jeg allerede har sett mestparten av sesong 2 allerede. Veldig spennende. :tommel:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...