Gå til innhold

Bones - hva synes vi da?


Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Gjest Frigg

Noen som har fått med seg den nye serien på tv3?

Jeg fikk meg meg både første, og så langt etterfølgende serie. Tror ikke det kommer til å bli en seer vinner, men jeg synes den var ganske bra.

Styrte unna de verste klisjeene, men litt misfornøyd med at de allerede fra starten prøver å få hovedpersonene interessert i hverandre.

Jeg er i allefall fornøyd! :)

Så langt i allefall.

Edit: I LOVE this show!

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke serien var noe bra. Det var noe som skurret liksom.

Men så er jeg CSI fan og programmene kan ligne litt, vil nok fortsette å se CSI jeg heller.

Det er jo så sinnsykt mye serier for tiden og jeg orker rett og slett ikke følge med på alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg så den første episoden, og, tja, grei nok?

Men jeg synes godt de kunne fått fram motsetningen mellom labratorienerden og den actionorienterte politimannen bedre, jeg fikk liksom ikke det ordentlig med meg!? :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått med seg den nye serien på tv3?

Jeg fikk meg meg både første, og så langt etterfølgende serie. Tror ikke det kommer til å bli en seer vinner, men jeg synes den var ganske bra.

Styrte unna de verste klisjeene, men litt misfornøyd med at de allerede fra starten prøver å få hovedpersonene interessert i hverandre.

Synes i grunnen serien er helt ok. Den er noe for grunn om du sammenligner den med csi og det er det jo nærliggende å gjøre, Men bevares... helt ok tidsfordriv om man har ledig på torsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er så rart å se at Angel går ute i dagslys... det er det som slår meg hver gang jeg titter innom serien ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg synes ikke noe om serien. Jeg er møkk lei av dette forslitte underplottet om mann-kvinne kollegaer som liksom har seksuell spenning. Og hva i all verden er greia med den veggen av plastbokser fulle av skjelett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så rart å se at Angel går ute i dagslys... det er det som slår meg hver gang jeg titter innom serien ...  :sjenert:

Haha, ja! Jeg trodde han hadde funnet seg en kur mot det der eller noe.

Ut over det, så er serien helt grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg
Synes i grunnen serien er helt ok. Den er noe for grunn om du sammenligner den med csi og det er det jo nærliggende å gjøre, Men bevares... helt ok tidsfordriv om man har ledig på torsdager.

Det var det jeg også tenkte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Det er så rart å se at Angel går ute i dagslys... det er det som slår meg hver gang jeg titter innom serien ...  :sjenert:

Ja, ikke sant? Prøv å først se en episode "Angel" eller "Buffy" på DVD for så å gå rett over på "Bones". Sær opplevelse... :ler:

Forresten digger jeg serien. Hakket mer sannsynlig enn CSI, som er tull fra ende til annen (sorry hvis jeg ødela kvelden for noen nå, men det måtte bare ut!). Hvor ser man laboranter som også er etterforskere i det virkelige liv, liksom? :riste:

Endret av niomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien er grei nok.

Men hovedpersonen føyer seg fint inn i rekken av seriehelter og heltinner som har gjort en kometkarriere. Hun kan da ikke være over 30? Og så er hun liksom verdenskjent patolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker Bones kjempegodt! Var litt usikker i starten, men nå har jeg sett hele sesong 1 og er overbevist! Jeg kommer definitivt til å se neste sesong også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes godt de kunne fått fram motsetningen mellom labratorienerden og den actionorienterte politimannen bedre, jeg fikk liksom ikke det ordentlig med meg!?  :ironi:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...