Gjest Frigg Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Noen som har fått med seg den nye serien på tv3? Jeg fikk meg meg både første, og så langt etterfølgende serie. Tror ikke det kommer til å bli en seer vinner, men jeg synes den var ganske bra. Styrte unna de verste klisjeene, men litt misfornøyd med at de allerede fra starten prøver å få hovedpersonene interessert i hverandre. Jeg er i allefall fornøyd! Så langt i allefall. Edit: I LOVE this show! Endret 14. april 2007 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 21. juni 2006 #2 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg synes ikke serien var noe bra. Det var noe som skurret liksom. Men så er jeg CSI fan og programmene kan ligne litt, vil nok fortsette å se CSI jeg heller. Det er jo så sinnsykt mye serier for tiden og jeg orker rett og slett ikke følge med på alle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #3 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg så den første episoden, og, tja, grei nok? Men jeg synes godt de kunne fått fram motsetningen mellom labratorienerden og den actionorienterte politimannen bedre, jeg fikk liksom ikke det ordentlig med meg!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 21. juni 2006 #4 Del Skrevet 21. juni 2006 Noen som har fått med seg den nye serien på tv3? Jeg fikk meg meg både første, og så langt etterfølgende serie. Tror ikke det kommer til å bli en seer vinner, men jeg synes den var ganske bra. Styrte unna de verste klisjeene, men litt misfornøyd med at de allerede fra starten prøver å få hovedpersonene interessert i hverandre. ← Synes i grunnen serien er helt ok. Den er noe for grunn om du sammenligner den med csi og det er det jo nærliggende å gjøre, Men bevares... helt ok tidsfordriv om man har ledig på torsdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #5 Del Skrevet 21. juni 2006 Det er så rart å se at Angel går ute i dagslys... det er det som slår meg hver gang jeg titter innom serien ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #6 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg synes ikke noe om serien. Jeg er møkk lei av dette forslitte underplottet om mann-kvinne kollegaer som liksom har seksuell spenning. Og hva i all verden er greia med den veggen av plastbokser fulle av skjelett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 21. juni 2006 #7 Del Skrevet 21. juni 2006 Det er så rart å se at Angel går ute i dagslys... det er det som slår meg hver gang jeg titter innom serien ... ← Haha, ja! Jeg trodde han hadde funnet seg en kur mot det der eller noe. Ut over det, så er serien helt grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. juni 2006 #8 Del Skrevet 21. juni 2006 Så første episode, den var grei nok, men jeg må nok se et par til før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilar Skrevet 21. juni 2006 #9 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg syns de prøver å herme etter CSI, men ikke får det til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 21. juni 2006 #10 Del Skrevet 21. juni 2006 Synes i grunnen serien er helt ok. Den er noe for grunn om du sammenligner den med csi og det er det jo nærliggende å gjøre, Men bevares... helt ok tidsfordriv om man har ledig på torsdager. ← Det var det jeg også tenkte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2006 #11 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg digger den, og så hele sesongen før det kom på TV3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vela Skrevet 23. juni 2006 #12 Del Skrevet 23. juni 2006 Helt grei serie! men foretrekker CSI og Criminal minds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 12. juli 2006 #13 Del Skrevet 12. juli 2006 jeg liker serien bare mer og mer for hver episode jeg ser! :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 7. september 2006 #14 Del Skrevet 7. september 2006 Jepp! Liker denne serien bare mer og mer! Og i kveld er den på igjen! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 7. september 2006 #15 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Det er så rart å se at Angel går ute i dagslys... det er det som slår meg hver gang jeg titter innom serien ... ← Ja, ikke sant? Prøv å først se en episode "Angel" eller "Buffy" på DVD for så å gå rett over på "Bones". Sær opplevelse... Forresten digger jeg serien. Hakket mer sannsynlig enn CSI, som er tull fra ende til annen (sorry hvis jeg ødela kvelden for noen nå, men det måtte bare ut!). Hvor ser man laboranter som også er etterforskere i det virkelige liv, liksom? Endret 7. september 2006 av niomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 7. september 2006 #16 Del Skrevet 7. september 2006 Serien er grei nok. Men hovedpersonen føyer seg fint inn i rekken av seriehelter og heltinner som har gjort en kometkarriere. Hun kan da ikke være over 30? Og så er hun liksom verdenskjent patolog? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 7. september 2006 #17 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg liker Bones kjempegodt! Var litt usikker i starten, men nå har jeg sett hele sesong 1 og er overbevist! Jeg kommer definitivt til å se neste sesong også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 7. september 2006 #18 Del Skrevet 7. september 2006 Det er en bra serie. Må ha den med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. september 2006 #19 Del Skrevet 7. september 2006 Men jeg synes godt de kunne fått fram motsetningen mellom labratorienerden og den actionorienterte politimannen bedre, jeg fikk liksom ikke det ordentlig med meg!? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Thor Skrevet 13. november 2006 #20 Del Skrevet 13. november 2006 Synes den var bra skal kjøpe den når den kommer på DVD i januar litt gammel trå men hva så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå