Gå til innhold

Tiss i sofaen:(


*nora*

Anbefalte innlegg

Min sønn på 2,5 tisset i sofaen i dag tidlig. Er det mulig å få vakset dette skikkelig bort? Det er en tøysofa, der man ikke kan ta av stoffet (for en idiotisk sofa å ha når man har tre små barn :evil: )

Hjelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Nylonvask er godt til det meste ja, det er det ingen tvil om. Problemet er vel <i hovedsak dersom det var "mye", slik at det trakk inn i "fyllet" i sofaen, da sliter man vel mer med det enn å få det vekk fra selve stoffet?

Jeg får skremmende framsyn om livet med unger... kanskje det likevel er like greit at min samboer gjerne vil ha dem om litt lengre tid enn jeg selv

? Babyer er en ting, men vips så begynner de å gå....

Lykke til med sofavask i alle fall... det ordner seg vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Min sønn på 2,5 tisset i sofaen i dag tidlig. Er det mulig å få vakset dette skikkelig bort? Det er en tøysofa, der man ikke kan ta av stoffet (for en idiotisk sofa å ha når man har tre små barn :evil: )

Hjelp!!!

:ler::ler::ler:

Ikke bestandig møblene man har er så praktiske når man har småunger i huset nei.

Men bleier er praktisk da... du får sørge for ha ungene godt polstret om de skal nærme seg sofaen :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips om nylonvask. Begynner å bli en stund siden dette nå, men jeg har forsøkt å skrubbe og gni både med det ene og det andre! Får satse på at det er bra nå....

Jada, gjest, jeg har hørt om bleier :wink: , men problemet var at da jeg skulle bytte bleie på han, stakk han av, og jeg er ikke like rask i vendinga som han, og dermed var det gjort! Men man lærer av de feil man gjør, aldri mer hastverk-bleiebytting i stua, nå er det kun på badet man gjør dette :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende tips.

I naboavdelingen til der jeg jobber som miljøterapeut, er de av og til plaget med storslagne epilepsi-ekstravaganzaer, hvilket desverre avstedkommer en god del uheldigheter i sofaer og stoler....

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...