Gå til innhold

Fra frøken til frue..........


Boogie

Anbefalte innlegg

Å, grattis med linser!! :hoppe:

Må være godt å slippe briller ja, og så stas å kunne bruke kule solbriller!! :briller2:

Vi skal gjøre akkurat det samme som dere, gravere inn ny dato og en diamant i min, skal gjøre det før bryllupet vi da. Gleder meg! :sjarmor: Elsker alt som glitrer jeg ;)

Var ikke så ille pris det da, syns jeg!? Hvor stor er ringen din?

Min er 3 mm, så det blir ikke plass til noe stor diamant akkurat :ler:

Men en liten søt en ;)

Natti natt FruBoogie! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi, side 2!!  :hoppe:  :hoppe:

:hoppe: Det tok sin tid !!

Er ikke så mye å skrive om nå, så da går det treegt med sidene her!!

Våre ringer er vel ikke noe bredere enn deres ringer vil jeg tro.. Ny med diamant koster jo flesk, så da er det jo greit at denne muligheten finnes :Nikke:

Vi rakk det bare ikke før bryllupet, så da får vi nok vente til august tror jeg med å få de ferdige. Eller kanskje jeg kan få fiksa det til uka :danse: Det hadde jo vært det beste!!

Endret av Boogie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble overrasket over hvor rimelig det var med en diamant jeg i ringen jeg har fra før jeg ja :sjarmor:

Du, har du noen bilder fra Skiathos som jeg kunne få se? Hadde vært artig å få en liten forsmak på hva vi kan vente oss der ;) God helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

:vinke: Da klarte jeg å rote meg inn i den nye dagboken din jeg også... bedre sent enn aldri :)

:hoppe::hoppe: for linser, det blir deilig kan jeg tenke meg! Funnet noen stilige solbriller da? ;)

:hoppe::hoppe: for diamant til ringen ;)

Tror jeg kommer til å stjele ideen din med å gi en cd med bilder til alle som skal ha takkekort. Det var en SUPER ide!!

Hadde du en deilig ferie?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :klem: Driver med for tia du da Boogie?

Er livet som frue fortsatt bare bra? Går fort til det er min tur nå, gleder meg!

Morsomt at vi skal på samme plass som dere var på bryllupsreisen! Blir vår første sydentur sammen, så det blir litt ekstra stas ;)

Håper alt er bra med deg og mannen og barna, nyt resten av sommeren! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...