Gå til innhold

Fra frøken til frue..........


Boogie

Anbefalte innlegg

Ja, da er livet som frøken passè :) Må si det er herlig å ha bryllupet i fortid. Så mye planlegging og stress i forkant har jeg aldri vært borti... Men så må det jo sies at det er verdt det i ettertid ;)

Så nå begynner mitt nye liv som fru :danse:

Har endret nick og greier bare for å forvirre de som allerede kjenner meg fra bryllupsdagbøkene :ler: Der het jeg Maibrud`06 :-)

Håper at jeg vil bli kjent med nye koselige folk som liker å chatte like mye som meg :hoppe: Også håper jeg selvsagt at de jeg allerede har blitt kjent med, holder litt kontakt da :sjenert:

Litt om meg. 31 år med 2 barn på henholdvis en gutt som snart er 9 år og ei jente på 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så koselig at du fant fram Markblomsten :klem:

Er veldig rart å skulle bytte beite. Er jo liksom ikke her jeg hører hjemme.. Men ettersom dere kommer etter, så blir det jo mye mer "hjemmekoselig" her :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og grattis med ny dagbok! :klem: Litt trist å ikke ha deg i samme forum som meg lenger, men slik er det :tristbla:;)

Går det fortsatt bra å være gift? :ler: Håper det! Hvis dere har noen bilder fra Skiathos vil jeg gjerne se... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var dagboken din ja....kikket etter tidligere i dag. ;)

Grattis med blanke ark.

Ja, snakk om blanke ark a :ler: Hva skal jeg skrive om nå a tro?? Veldig uvant og ikke skulle planlegge til bryllup, så nå må jeg finne på noe annet å planlegge ;)

Veldig koselig at du kom innom dagboka mi Heidi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og grattis med ny dagbok!  :klem: Litt trist å ikke ha deg i samme forum som meg lenger, men slik er det  :tristbla:  ;)

Går det fortsatt bra å være gift?  :ler: Håper det! Hvis dere har noen bilder fra Skiathos vil jeg gjerne se...  ;)

Fikk forresten vielsesattesten men dog uten navnendringene. De var visst ikke ferdig behandlet enda. Måtte jo ringe å høre grunnen til at det ikke sto på. Trodde det var litt av vitsen med attesten jeg da, å vise til at man hadde byttet navn :sjenert:

Det er like herlig å være gift :hjerte: Til lørdag var det 3 uker siden..

Nok en gang, gled deg Litjtuppa :danse:

Lite bilder å vise frem fra bryllupsreisen, så der kan jeg nok ikke hjelpe deg så mye. Men det er så deilig der, perfekt sted å ha "hvetebrødsdagene" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått gått igjennom alle gavene, og vi har fått så mye av det vi ønsket oss :hoppe:

Bare digger kjøkkenmerket Eva Solo. Og vi har fått masse av det. Noe har vi fått dobbelt av, så det blir litt bytting!!!

Ellers har vi fått hagemøbler. Hammock og serveringsvogn i honningglasert furu. Samt en ny gruppe hagemøbler i den serien vi allerede har, så da har vi plass til enda flere gjester(og det vil vi jo gjerne ha :danse: )

Også fikk vi en liten gassgrill til å ha med på piknik, den er allerede blitt testa!!

Romantisk sengetøy har vi også fått , for det er så koselig å ligge i syns jeg :hjerte:

Morgenkåper i samme stil som sengetøy har vi også fått, innmari stilig :)

Håndkler har vi også fått, trengs alltids og byttes ut syns jeg..

Noen gaver er helt på tryne, så de er gitt bort til andre. Fått fra gamle folk som er venner av foreldrene til mannen min.. Og det er så herlig å kunne skrive MANNEN MIN :hoppe:

Ellers har alle bildene kommet i hus.

Bilder til takkekort er bestemt. Vi skal gi med en cd med bryllupsbilder til alle som skal ha takkekort. Men den cd er ikke helt klar enda. Litt morsomt å gjøre noe som ikke er vanlig syns vi da.

Også er det mange av gjestene som ikke har bilder av alle situasjonene som tydeligvis vår fotograf har fått med seg ;) For han var nemlig overalt :Nikke:

Og derfor har vi mange artige bilder av gjestene som de ellers aldri ville ha fått sett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kjolen og sløret hentet fra renseriet :hoppe:

Er bare noen få flekker nederst på kjolen som indikerer på at kjolen har vært brukt.

Så nå håper jeg at jeg får solgt alt som jeg skal selge... Det kan nok ta sin tid tror jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en link der jo!! I STORE bokstaver også!! :ler:

Litt vemodig når folk begynner å bli godt gift, men er jo ikke lenge til jeg er fru selv!! :hoppe:

STORE :klem: :klem: :klem: til gode deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så kult med like morgenkåper! :sjarmor: Har dere lik grilldress da? ;) Tror nesten jeg og kjære må kjøpe oss det en gang, vi er skikkelige campingturister med telt eller campinghytte og kjølebag :sjenert::ler:

Kostet det mye å få renset kjolen? Var det fortsatt flekker etter at det hadde vært på rens? Får håpe du får solgt den da! Satser på det jeg også, tjene inn litt penger ;)

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo en link der jo!! I STORE bokstaver også!! :ler:

Litt vemodig når folk begynner å bli godt gift, men er jo ikke lenge til jeg er fru selv!! :hoppe:

STORE :klem: :klem: :klem: til gode deg!!

Så du fant linken assa :ler: , så bra!!!

Nei, det er ikke lenge igjen før du også må ta takk og farvel med din bryllupsdagbok.. Det er litt rart å skulle starte på blanke ark igjen. Litt tomt liksom ;)

Men da hjelper det jo at du kommer innom med litt livstegn vetdu :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så kult med like morgenkåper!  :sjarmor: Har dere lik grilldress da?  ;)  Tror nesten jeg og kjære må kjøpe oss det en gang, vi er skikkelige campingturister med telt eller campinghytte og kjølebag  :sjenert:  :ler:

Kostet det mye å få renset kjolen? Var det fortsatt flekker etter at det hadde vært på rens? Får håpe du får solgt den da! Satser på det jeg også, tjene inn litt penger  ;) 

Ha en fin kveld  :klem:

Grilldresser, det blir neste ;) Nei, jeg tror nok det stopper med like jakker, og nå like morgenkåper!!!

Måtte vaske kjolen min, da den var veldig møkkete nederst. Vasket også sløret. Det er vel 1 flekk, miniflekk nederst på kjolen som er igjen, så det var effektivt!!

Hadde jo trossalt gått med kjolen i våt jord, gress og grus, da vi var ute på Slottsfjellet og tok bilder!

Betalte 450,-!!! Kjempebillig med rensing. Trodde det var dyrt jeg..

Så der har du iallefall en bitteliten utgift Litjtuppa ;)

Så koselig at du tar deg en tur innom dagboka mi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, enig, litt FOR harry med grilldress.. :sjenert::ler:

Godt å høre at rensing ikke var dyrere! Trodde det var minst en tusenlapp jeg! Håper det er like billig i trondheim også, at det er ganske like priser ;)

Sov godt du fru boogie! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, så søtt... FruBoogie :Nikke: Den likte jeg godt Litjtuppa :klem:

Trodde også at rensing var noen 1000-lapper.. Alt er jo så dyrt når det handler om bryllup jo :ler:

Idag har jeg fått vært hos kontrolltime hos optikeren min. Og jeg fikk vite at jeg kan bruke linser :hoppe:

Så jeg er bare så :hoppe: for det, for det har jeg ventet en stund på...

Har skjeve hornhinner, og det er først nå i det siste at vi som har det, kan bruke linser.

Så nå er det ut å finne stilige solbriller :hoppe:

Var også innom en gullsmed idag for å høre på pris for å gravere inn ny dato, samt få en diamant på min ring.

Det kostet 150,- for gravering på begge ringene

Også kostet det 700-750,- for en diamant. Så da skal vi få gjort det også snart :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, ikke mer?!? For en hel diamant?  :overrasket:  :ler:

:hoppe: for linser!!! :hoppe:

:klem:

Godt å se at ikke alt har mange nuller bak seg når det snakkes om bryllup :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...