Skytte Skrevet 18. juli 2006 #681 Del Skrevet 18. juli 2006 Innom og stjeler litt sol hos deg også! Kan ikke bare ta meg til rette hos Cr@sh! Dere er så heldige som har ordentlig sommer....*drømme* Men siden verandaen vår ikke er ferdig enda så holder jeg ut styggværet i håp om at når lillegull er ute og verandaen er klar,DA blir det sol! Sikkert...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2006 #682 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja her var det så varmt på terrassen at jeg måtte sette meg inn Skytte. Håper sommeren kommer til deg snart! En kompis av mannen var innom, de dro til en annen kompis tidligere. Jeg testa den nye dusjen, deiiilig! :-D Nå ser jeg Grey's Anatomy, episode 1, 2 og 3 til nå.. Kjente babyen for litt siden og så magen bevege seg.. Jeg blir så rørt! Klarer nesten ikke vente til hun er her.. Er så utrolig glad i henne! Snille mannen hadde kjøpt oppbevaringsbokser til meg, til scrappinga, idag. Jeg fikk også det lille albumet & scrappemateriale i posten, men får ikke begynt særlig før prinsessa er her. Må snart få lagt noen scrappesider av meg og min kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2006 #683 Del Skrevet 18. juli 2006 21+5 idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. juli 2006 #684 Del Skrevet 18. juli 2006 Fiiiine magen! Toppers å kjenne liv i magen! Har akkurat sittet som du skriver.. å kjent at hele magen lever! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #685 Del Skrevet 19. juli 2006 Sommer til Cr@sh! Ja det er heeerlig! La meg etter de fire første episodene av Grey's igår. Kverka en halv Dream is.. Jeg har så dilla på is og sjokolade! Våkna flere ganger i natt, måtte på do.. Er så trøtt! Sover ikke så godt om nettene lenger, og syns jeg leste noe om det når jeg var ca halveis i svangerskapet.. Ikveld skal jeg og mannen på kafe med et vennepar. Sola skinner og jeg må ha meg en kaffe snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2006 #686 Del Skrevet 19. juli 2006 Oj, så stor og flott mage du har fått!!!! Herleg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #687 Del Skrevet 19. juli 2006 Takk veslo! Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2006 #688 Del Skrevet 19. juli 2006 Takk veslo! Hvordan er formen? ← Tja, litt småkvalm om morgonen, men eller heilt topp!! Koooosar meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #689 Del Skrevet 19. juli 2006 Godt å høre veslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. juli 2006 #690 Del Skrevet 19. juli 2006 21+5 idag.. ← Weeeee!!!! Nå tror jeg du har slått meg Nå har du nok større mage enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #691 Del Skrevet 19. juli 2006 Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 19. juli 2006 #692 Del Skrevet 19. juli 2006 Flotte magen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #693 Del Skrevet 19. juli 2006 Cymbidium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #694 Del Skrevet 19. juli 2006 Sånn! Der fikk jeg lagt 1.del av graviditetsdagboka i signaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. juli 2006 #695 Del Skrevet 19. juli 2006 Kjempefin mage du har! Min er ikke fullt så stor ennå, men den er jo mere tydelig enn den har vært da. Stakkars, må være vondt å våkne flere ganger om natten! Håper det tar litt tid før jeg kommer dit! (Har liksom nok med å våkne tissetrengt tidlig om morgenen jeg! ) Is er herlig! Men jeg vil fortsatt helst ha saftis eller spise is med jordbær! Idag tror jeg det blir grilling hvis været holder seg! Må huske å grille marshmellows, for det er så utrolig godt, og veldig kos å sitte og grille! (Tror middagen blir pølser, for vi har noen i kjøleskapet som må spises snart.) Bare sånn når du fikk meg til å tenke på mat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #696 Del Skrevet 19. juli 2006 Ja jeg tenker ofte på mat Sensommerbruden! Har kviknet til litt nå heldigvis! :-D Jeg bare mååå ha vanilje-is jeg.. Men gjerne saft-is og, innimellom! Og sjokoladesausen oppå, det gjør hele "måltidet" komplett! ... Ja magen er stor nå! Vil se bilde av din!! Jeg håper min stopper litt opp i veksten nå.. Mannen mobber meg, da han installerte ny dusj, at han lurte på om jeg fikk plass til magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. juli 2006 #697 Del Skrevet 19. juli 2006 Regner med det gjøres fotoforsøk av magen min igjen til helga! (En kveld, forhåpentligvis!) Vi har faktisk en dusj som er litt trang å komme inn i... Og mannen mobber meg med at det kan hende det ikke går på slutten! (Men jeg vet hvordan jeg har tenkt å løse det også jeg, om det skulle skje...) Ordner det på samme måte som jeg tenkte å ordne med badebaljen til knøttet! Den må inn i dusjen den også! (Og den er nok større med vann i enn jeg noen gang kommer til å bli! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #698 Del Skrevet 19. juli 2006 Håper jeg får se magebilde til helga Sensommerbruden! Det er sååå deilig med dusj! Har bada i badekaret frem til nå. Men greitt med badekar itillegg, når vi får smått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 19. juli 2006 #699 Del Skrevet 19. juli 2006 Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #700 Del Skrevet 19. juli 2006 IdaC vennen! Håper du har det bra! Nå har jeg hatt lunsj og lest i scrappeblad da de to andre her tar lunsj senere. Mens jeg kan ikke vente, jeg var så sulten! ÅÅåå, søstra mi og niesene kommer neste uke! Jeg skal ta bussen rett etter jobb på tirsdag & møte de, gleder meg til å se den lille jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg