Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #21 Del Skrevet 20. juni 2006 Å, er det det Sensommerbruden. Ok. Ja, bare den lille er frisk er jeg fornøyd! Er så lykkelig.. Føler meg så heldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. juni 2006 #22 Del Skrevet 20. juni 2006 Det er den terminen som du har fått i dag som leger og jordmødre kommer til å forholde seg til dersom du må settes i gang ved evt overtid. Vet du hvordan morkaka di ligger ? Når den ligger foran åpningen er det vanlig med ny UL i ca uke 28, for da sjekker dem om den har flyttet på seg. Mulig at det er derfor, for det er ikke vanlig med flere UL hvis alt ellers er vel. Skjønner godt at du er i hundre, det var jeg og den dagen vi var på UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 20. juni 2006 #23 Del Skrevet 20. juni 2006 Så fint å lese om UL! Gleder meg til deg blir min tur Hva skal jenta hete, da? Eller er det hemmelig, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. juni 2006 #24 Del Skrevet 20. juni 2006 Så flott å lese at alt var bra og at den lille jenta deres ser frisk og fin ut! Jeg ble sååå nysgjerrig på navnet dere har klart? Tar gjerne i mot PM... Grattis igjen! Det er noe helt spesielt det å ha sett den lille babyen der den svever rundt inne i magen... Stor til deg1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 20. juni 2006 #25 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg vil også gjerne ha PM med navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #26 Del Skrevet 20. juni 2006 PM er sendt Mireya , Cr@sh & Cymbidium Morkaka ja.. Hun sa jo det, men vet ikke om jeg husker helt IdaC.. Jeg tror den lå nærme åpningen ja.. Var mest opptatt av å se på den lille! Nå er det lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 20. juni 2006 #27 Del Skrevet 20. juni 2006 Hva var det jeg sa Epica? Jeg var helt sikker på at det var jente Gratulerer så masse med lille jenta i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. juni 2006 #28 Del Skrevet 20. juni 2006 Åh, åh, åh...!! :hoppe: Gratulerer så mye med en frisk og fin i magen!! Og du har helt rett - du er kjempeheldig!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. juni 2006 #29 Del Skrevet 20. juni 2006 Åååå... Morkake nær åpningen. Ja da er det vel grit med ny UL når det nærmer seg, sånn i tilfelle den ikke flytter seg unna. (Den gjør nok det da, hvertfall på de fleste.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. juni 2006 #30 Del Skrevet 20. juni 2006 Så merkelig at hun informerte mer om det med morkaka da. Eller er det bare du som ikke hørte etter? For når den er nærme åpningen så kan det komme til blødninger etter uke 20, og da er det viktig å vite om at det er pga morkaka, for da skal du rett til sykehuset (dette kan jeg alt om, for min lå også helt over åpningen). Dersom den ikke flytter nok på seg frem til uke 36, så blir det planlagt keisersnitt, men i 99% så flytter den på seg. Hun har nok skrevet på kortet ditt hvor den ligger. Det er noen leger som ikke tenker så mye over det, siden den i de fleste tilfeller flytter på seg, men min gyn og jormor tok dette svært alvorlig, pga blødningsfaren som kan oppstå. Men hvis den bare ligger nærme åpningen og ikke over,så er det nok derfor hun ikke sa så mye om det, for da kommer den mest sannsynlig til å flytte på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. juni 2006 #31 Del Skrevet 20. juni 2006 Grattis med jente!!! pm med navn mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #32 Del Skrevet 20. juni 2006 Flink å gjette Mart`n ! Takk Ephemera! Oisann.. Visste ikke det IdaC. Tror ikke hun sa såmye om hvorfor jeg skulle på ny UL egentlig. Men jeg ringer de med en gang om jeg får blødninger itilfelle.. Håper jeg slipper det! Jeg hørte vel kanskje ikke så godt etter men.. Hadde nok fått med meg det. Jeg må sjekke helsekortet etter jobb! Takk for info Ja, jeg håper det Sensommerbruden Skulle fulgt bedre med ja Men får som sagt lese på helsekortet etter jobb! Sender deg PM iss! Idag skal vi kjøpe ting og tang etter jobb, hvis ikke mannen er altfor sliten stakkars.. Han var blitt forkjøla, så vi får se hva han orker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #33 Del Skrevet 20. juni 2006 UL bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 20. juni 2006 #34 Del Skrevet 20. juni 2006 Nydelig! Søt liten nese og bollekinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #35 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg er helt betatt av den lille prinsessa mi Cymbidium.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 20. juni 2006 #36 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg vil også gjerne ha pm med navn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #37 Del Skrevet 20. juni 2006 Sendt *MissS* ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 20. juni 2006 #38 Del Skrevet 20. juni 2006 Gratulerer med jenta! Så søt! PM med navn tas gjerne i mot:=) Trodde ikke alle du skulle få gutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #39 Del Skrevet 20. juni 2006 Ja alle trodde gutt Iroim! PM på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. juni 2006 #40 Del Skrevet 20. juni 2006 Ikke alle trodde det nei Jeg og Mart`n var overbeviste om at det var jente Så fine UL bilder Epica, ta godt vare på dem så ikke mannen din mister dem slik som min Men det er nok ikke mange som er like surrete som ham nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg