Skrållan Skrevet 24. november 2006 #2781 Del Skrevet 24. november 2006 *sjekker ståa* Jeg synes egentlig du skal bruke helgen til noe heeeelt annet enn å se 007 altså Epica! Det er tross alt en liten snuppe som skal ut når som helst nå! Ha en fin og flott helg! Håper å få lurt meg innpå KG i løpet av helgen for å se hvordan det går med deg, men om jeg går glipp av det store så ønsker jeg deg lykke til på forhånd! Stor og til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #2782 Del Skrevet 24. november 2006 Er 99% sikker på at snuppa ikke vil ut i helgen Skrållan. ...men... Kan aldri vite! Kooose deg i helgen & takk for lykke til! (trenger det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. november 2006 #2783 Del Skrevet 24. november 2006 God helg og lykke til når det skjer noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 24. november 2006 #2784 Del Skrevet 24. november 2006 Får hive meg på lykke til hvis det skjer noe bølgen jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. november 2006 #2785 Del Skrevet 24. november 2006 *sjekker* (igjen... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #2786 Del Skrevet 24. november 2006 Takk Ephemera & Bethina! Har ikke fått skurt gulver idag, men hengt opp klær og handla litt. Jeg må vaske kjøkken & bad imorgen! Vi har nettopp spist middag & sett Skal Vi Danse. Blir Senkveld om en time tenker jeg. Å herreg... Ser på Nyhetene, om Afghanistan.. Lemlesting og drap, de folka er ikke gode altså.. Skummelt å se hva religion fører til... De er IKKE gode der nede.. Fytti grisen..! 3 timer til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #2787 Del Skrevet 24. november 2006 Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #2788 Del Skrevet 24. november 2006 40+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 24. november 2006 #2789 Del Skrevet 24. november 2006 Bekymret meg litt for om du kom til å føde mens jeg var langt fra nærmeste data, men det ser ut til å ha gått bra! Ser det er tippet at du må gå helt til min termin... Håper du slipper det! Hyggelig at flere enn meg ser på "Skal vi danse." Håper Kristian vinner! Det har han fortjent! Den gutten er bare utrolig morsom, og han har vært veldig positiv for det showet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #2790 Del Skrevet 24. november 2006 Håper Kristian vinner! Det har han fortjent! Den gutten er bare utrolig morsom, og han har vært veldig positiv for det showet! ← Helt enig! Har du en fin kveld! Tenk, snart er det du som skal møte snuppa di! Mulig vi er på sykehuset samtidig! Nå har jeg bestillt litt forskjellig.. Pute, håndkle & badehåndkle med navnet på snuppa på.. Og rød badematte. Nei nå må jeg se på finalen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 24. november 2006 #2791 Del Skrevet 24. november 2006 *Hurra, Kristian vant!* Har en fin kveld så langt, men har fått et plutselig angrp av fødeangst... (Sikkert fordi jeg vet ting nærmer seg, og jeg liker ikke ukjente ting.) Gruer meg plutselig til å skulle ringe føden, og å reise til sykehuset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #2792 Del Skrevet 24. november 2006 Uffda Susan Sto Helit! Forstår deg GODT vennen! Jeg gruer meg også, men så klar for baby nå at jeg gleder meg mest, og tenker ikke såmye på føde-biten... Bare TENK, alle de som har klart det før oss - smertene trenger ikke være uoverkommelige, og det kan gå ganske kjapt. Innimellom riene er det pauser, og en god ide er å telle ned til dem, så du vet "snart blir det bedre"... Snakk med jordmor neste gang.. Hjelper kanskje.. Det er skummelt... Ingen tvil om det... Men det er noen timer, en dag, et døgn av ditt liv - og tenk hva vi får ... Nå blir det snart film her! Må på do konstaaant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 24. november 2006 #2793 Del Skrevet 24. november 2006 Grattis på termindagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. november 2006 #2794 Del Skrevet 24. november 2006 TERMIN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 25. november 2006 #2795 Del Skrevet 25. november 2006 termin! Gratulerer med termindagen! Sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #2796 Del Skrevet 25. november 2006 Tuuusen takk!! Nå er det leggetid! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 25. november 2006 #2797 Del Skrevet 25. november 2006 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. november 2006 #2798 Del Skrevet 25. november 2006 Gratulerer med termindagen!! Jeg så en helt nyfødt baby på et kjøpesenter igår og det var det nyyyydeligste jeg har sett på veldig lenge Måtte snuppa di komme snart nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 25. november 2006 #2799 Del Skrevet 25. november 2006 I dag er dagen. Ah, så spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 25. november 2006 #2800 Del Skrevet 25. november 2006 Gratulerer så masse med termindagen!!! (Følger spendt med!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg