Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #2501 Del Skrevet 16. november 2006 Puh! Har fått vaska noen golver. Takk lubelillen! Jeg kjøpte en Avent Isis pakke; brystpumpe & to flasker Burpen. Spurte på apoteket og det var den eneste de hadde. Det skal visst være den beste! Stelleutstyr ja.. Ikke såmye enda faktisk! Kjøpte Zink salve idag, eneste jeg har kjøpt faktisk. Resten har jeg fått i apotekpakken ( bleier, smokk, vaskeservietter etc. ) & fra Go'Bokens velkomstpakke, også fikk jeg nettopp vareprøver fra Libero Klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. november 2006 #2502 Del Skrevet 16. november 2006 Har du husket å kjøpe PureLan for såre pupper? Anbefales virkelig, vet ikke hvor jeg hadde gjort av meg selv uten min tube! Du trenger ikke kjøpe mer stelletustyr til vesla egentlig, en zinksalve kommer du langt med! Du kan jo heller kjøpe etterhvert, om du merker det er noe du skulle hatt. Badeolje er sikkert kjekt å ha i hus da, om du ikke vil bade babyen i bare vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #2503 Del Skrevet 16. november 2006 Nå har snille mannen lagt middag til meg, kjempegodt! Han skal entur til en kompis ikveld, jeg skal hente han senere. Jeg er skikkkkelig giddalaus, og blir bare hjemme alene ikveld. På lørdag kommer et vennepar hit, blir koselig! Vi blir kanskje flere, ...venter på svar. Ellers, så må vi få kjøpt batterier til babycall & babylampen på dagen på lørdag. Og må ikke glemme ny eyeliner! Ikveld blir det PC & TV... Må få dratt til fotografen en dag snart, å forstørre et brudebilde til mamsen. Hun ønsket seg et til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #2504 Del Skrevet 16. november 2006 Å, takk for tips Skrållan! Ja olje tenkte jeg faktisk på idag.. Må få kjøpt det snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 16. november 2006 #2505 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg leste i avisa at bringebærte kan sette i gang fødselen! Og akupunktur, men det visste jeg, siden jeg er på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #2506 Del Skrevet 16. november 2006 * skynde seg å se om vi har bringebærte * lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 16. november 2006 #2507 Del Skrevet 16. november 2006 Hei og Håper kvelden din blir topp! Skal skrive stil på Engelsk jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #2508 Del Skrevet 16. november 2006 Ganske sløøøv kveld, home alone Lykke til med stilen Bethina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. november 2006 #2509 Del Skrevet 16. november 2006 Høres ut som du har det meste i boks nå! Tenk at du kan bli mamma anytime nå?!?! Er det ikke herlig?! Du har så mye fint å glede deg til....kjenner at jeg misunner deg litt det du skal gjennom nå!Ikke akkurat de timene under fødselen skla jeg innrømme,men alt etterpå...Første gangen du får se babyen og snuse på henne og kjenne henne hud mot hud....*sukk* God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #2510 Del Skrevet 16. november 2006 Ååå jeg gleder meg sånn Skytte!! Ikke til fødselen jeg heller.... Men etterpå ja.. Kjenner bare hvor glad jeg er i snuppa allerede! Det blir så FANTASTISK å ha henne her, ENDELIIIG..... Ja, det er uvirkelig, sprøtt... men mest av alt så HERLIG å tenke på.. At jeg kan bli mamma når som helst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 16. november 2006 #2511 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg leste i avisa at bringebærte kan sette i gang fødselen! Og akupunktur, men det visste jeg, siden jeg er på KG. ← BringebærBLAD te. er jeg ganske sikker på at det er. En viss forskjell, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 16. november 2006 #2512 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg kan skrive med bittebittebittebitteliten skrift, jeg! ...stolt!? Neeeeeeeeida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. november 2006 #2513 Del Skrevet 16. november 2006 eller bringerbærbladkaplser...kan brukes fra uke 37 for å gjøre fødsel lettere...jeg brukte, og hadde en fødsel på 4 timer... Full åpning fra 2 cm på en time men du er vel snart i mål uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 16. november 2006 #2514 Del Skrevet 16. november 2006 BringebærBLAD te. er jeg ganske sikker på at det er. En viss forskjell, tror jeg. ← Stemmer at det er bringebærBLAD kapsler eller te. Eller lakrisrot te, men denne smaker PYTON!!! Og husk på å forføre mannen hver dag nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #2515 Del Skrevet 16. november 2006 Tar imot tips med GLEDE! Jeg drakk litt Four Red Fruits, tror ikke det hadde særlig virkning da! Notert Susan Sto Helit! Fliiiink du er Burpen!! Det må jeg få tak i Kipa! Alt for å få en enklere fødsel..... Akkuratt idag er han nok temmelig brisen, og jeg trøtt når jeg henter han senere cappocino Men skal forføre han hver dag fom. imorgen! Jeg har ligget i sofaen et par timer nå, slokna såvidt, gjorde godt! Var SÅ trøtt... Skal hente mannen om to timer.. Hååper han sender sms før den tid... Men, får holde ut hvis ikke.. Kjeder meg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #2516 Del Skrevet 16. november 2006 Åååå... se på denne.. Husk lyd!! Nå bestillte jeg 5 utgaver av MAMMA bladet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #2517 Del Skrevet 16. november 2006 75 % blir født ETTER termindato står det her... 8 dager igjen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #2518 Del Skrevet 16. november 2006 Tips for raskere fødsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #2519 Del Skrevet 16. november 2006 1. uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. november 2006 #2520 Del Skrevet 16. november 2006 Ikke lenge igjen nå! Four Red Fruits te hjalp kanskje ikke så mye men! Jeg tok ikkeno´ bringebærbladgreier, det eneste jeg gjorde før fødsel var å smøre meg nedentil med hvetekimolje. Vet ikke om det hjalp, men 2. gang revna jeg ingenting. Forføre mannen må til! Jeg har Avent brystpumpe og er fornøyd med den forresten! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg