Gjest Myztica Skrevet 14. november 2006 #2461 Del Skrevet 14. november 2006 Du er ikke den eneste som er hekta på serier.... jeg er skikkelig "såpe" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 14. november 2006 #2462 Del Skrevet 14. november 2006 *følger spent med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #2463 Del Skrevet 14. november 2006 Blir ganske hekta LinKri! ¤Ronja¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. november 2006 #2464 Del Skrevet 14. november 2006 Hellu!! Er ikke så aktiv på kg om dagene, men abonnerer på boka di sånn at jeg får med meg om det er baby på vei ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. november 2006 #2465 Del Skrevet 14. november 2006 Heisann! Ser du er på jakt etter ting som setter i gang fødsel... Og selv om det meste først hjelper når man er moden og kroppen er klar, så kan jeg jo komme med noen råd! Først og fremst men det holder ikke med bare én gang... Gå turer er bra! Gjerne i raskt tempo, oppoverbakker m.m.! Sterk mat og mat med hvitløk i hjelper! Og så hvile deg masse mellom de ulike aktivitetene! Kroppen trenger det, hjelper på modning og lader batteriene til fødsel... Selv fikk jeg jo styrtfødsel etter gåtur + to runder i høyet med mannen. Vet ikke om jeg kan anbefale det egentlig... gikk litt vel kjapt, med det var jo 2. gangs fødsel. Var nok rimelig moden og med litt åpning fra før. Og slimproppen hadde gått. Hun kommer når hun er klar vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. november 2006 #2466 Del Skrevet 15. november 2006 hei snuppa!! håper alt er bra med deg i dag!! tenk, nå er prinsessa snart her!! det blir spennende :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. november 2006 #2467 Del Skrevet 15. november 2006 Åh, jeg er så glad for hver dag som går nå, for da er det en dag mindre til du får treffe snuppa di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 15. november 2006 #2468 Del Skrevet 15. november 2006 Følger spent med her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. november 2006 #2469 Del Skrevet 15. november 2006 Svimle Takk for masse tips La Traviata, knuppen! Alt bra Petra Prøvedokke! Samme her Burpen! marthepia Jeg sov dååårlig i natt.. Men fikk sove ut litt på morningen.. Endel luft i magen. Mannen snorka endel.. Ellers var det varmt på soverommet, selv om vindu var på vidt gap.. Leta febriiilsk etter pinkoden istad da mobilbatteriet døde ut. Følte meg skikkelig avkutta fra omverdenen uten den! Kl. er 14 allerede! Har såvidt fått meg frokost og kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 15. november 2006 #2470 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Kjenner meg godt igjen i febrilsk mobilstyyr ja... Er bare ikke menneske uten den, går bare ikke! Håper du får litt bedre søvn frem mot fødselen nå vennen...IKKE lenge igjen! Endret 15. november 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. november 2006 #2471 Del Skrevet 15. november 2006 Ja det går ikke ann å leve uten Bethina! Noen netter sover jeg kjempegodt men ofte våkner jeg endel... Åååå, vil ha snuppa mi her nå! Alt jeg gjør er å vente føler jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. november 2006 #2472 Del Skrevet 15. november 2006 Skjønner godt du venter... Håper hun kommer ut rundt termin da - så du slipper overtid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. november 2006 #2473 Del Skrevet 15. november 2006 Føler magen vokser for hver dag..! Imorgen er jeg 39 uker på vei! Dette magebilde er tatt idag. Nå er det snart veggislasagne til middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. november 2006 #2474 Del Skrevet 15. november 2006 Håååper det Cr@sh! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. november 2006 #2475 Del Skrevet 15. november 2006 Flott mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. november 2006 #2476 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg syns magen din har skutt skikkelig ut siden det forrige bildet jeg så Nyyyyyyyyydelige magen! Jeg rett og slett elsker gravid-mager Om jeg får sånn mage som deg, så kan jeg GARANTERE at jeg kommer til å savne den i evig tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 15. november 2006 #2477 Del Skrevet 15. november 2006 Åh, du har fiiin mage epica! Herlig Magen min er ikke fult så flott å se på naken. Mange strekkmerker etter da jeg gikk med Emma... Derfor tar jeg bilder med klær på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. november 2006 #2478 Del Skrevet 15. november 2006 Takk Cr@sh! Jeg også Burpen!! Hyggelig å høre, takk vennen! Håååper hun har festa seg nå.. Merker av og til litt trykk nederst, men aner ikke om det er pga det.. Kanskje? Uff jeg føler meg lat for tiden! Sitter bare inne og ser TV og trykker på pc, og venter & venter.. Men er så mye stygt vær og blir fort mørkt, så det frister ikke gå ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. november 2006 #2479 Del Skrevet 15. november 2006 Takk marthepia! Jeg har heldigvis ikke sett strekkmerker enda.. Håper jeg slipper! Men er redd den ikke blir som før etter fødsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 15. november 2006 #2480 Del Skrevet 15. november 2006 Det blir så man sitter å venter og venter på slutten. Tiden går tregt ikke sant? Skjønner deg GODT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg