MiNNieMooSe Skrevet 25. november 2006 #2801 Del Skrevet 25. november 2006 Følger ivrig med jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 25. november 2006 #2802 Del Skrevet 25. november 2006 TERMIN !! Tenk at dagen er her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2006 #2803 Del Skrevet 25. november 2006 Måtte innom å se om det skjer noe. Følger spent med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #2804 Del Skrevet 25. november 2006 Håper du har zzzz godt lillesky! Tenk at dagen er her!! ← Trodde jo aaaaldri den skulle komme, men eeendelig! Ikke no tegn at noe skjer sålangt vertfall! meja Gleder meg å få min egen lille baby Ephemera! Bittelille Bustetroll Bethina Jeg har sovet lenge idag, det var deiiilig! :-D Drittvær ute, grått & regner endel... og lite å finne på. Da er det goood følelse å sløve inne. Nå er det Kellogs K & kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #2805 Del Skrevet 25. november 2006 PUH! Flink vaskekone idag om jeg så må si det selv. Håper det får fart i sakene.... Nå skal jeg snart fortsette videre på gangen og badet.. Men først, noen skiver. Ettermiddag allerede.. Jeg som såvidt har stått opp! Blir en rolig kveld verfall (hvis ikke noe uforutsett skjer selfølgelig...) Godt å få rengjort skikkelig i huset før snuppa kommer. Må snart henge opp klær også.. For et vær! Tviler ikke på at det kanskje kommer en liten storm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. november 2006 #2806 Del Skrevet 25. november 2006 innom og sjekker igjen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #2807 Del Skrevet 25. november 2006 Sjekk ut denne Mrs.Potter :kyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. november 2006 #2808 Del Skrevet 25. november 2006 Ja,den er så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #2809 Del Skrevet 25. november 2006 ...og denne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 25. november 2006 #2810 Del Skrevet 25. november 2006 Så nydelig hentesett! Herlige filmsnutter hehehehe. Du, jeg har jo mast om dette med pepperbiff og varme kluter, hva om du kjører det samtidig med og ? Da MÅ det jo skje noe?! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #2811 Del Skrevet 25. november 2006 Åja, har helt glemt det Svimle! Jeg kan prøve å få det til på mandag, for jeg vil gjerne det skal skje til uka! Men orker ikke annet enn å lage enn kjapp pizza idag tror jeg. God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 25. november 2006 #2812 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) TERMIN Endret 25. november 2006 av cappocino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #2813 Del Skrevet 25. november 2006 cappocino Jeg har skurt flere gulv, støvsugd, hengt opp klær & men har ikke lykkes med å få fart på sakene.. Nå har jeg handla pizzabunn og fyll. Jeg tenkte lage en kjapp og enkel pizza i 20tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 25. november 2006 #2814 Del Skrevet 25. november 2006 Titter innom med litt fødevibber til deg jeg... ((((((((((((((((((((FØDEVIBBER)))))))))))))))))) Nå har jo termin vært her og alt! Forstår godt at du gjerne skulle likt at ting satte igang! Jeg lurer litt på det med at man får en aktivitetsboost litt før fødsel jeg... Da er det en stund til for meg, for jeg er så utrolig sliten for tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #2815 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har hatt endel energi idag Susan Sto Helit... Men, trenger uansett ikke gjelde alle Kinobilletter for imorgen er bestillt.. Forventer ingen fødsel enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 25. november 2006 #2816 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har skurt flere gulv, støvsugd, hengt opp klær & men har ikke lykkes med å få fart på sakene.. Høres ut som du har mer enn nok energi Var sånn dagen før jeg fødte!!! Nå har jeg handla pizzabunn og fyll. Jeg tenkte lage en kjapp og enkel pizza i 20tiden ← Husk masse krydder så dette blir en ordentlig fødepizza!!! Chilisaus *nikker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #2817 Del Skrevet 25. november 2006 cappocino Jeg har chili! ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #2818 Del Skrevet 25. november 2006 Nå er to små pizza klare, med chili på..! Jeg skal snart sette de inn i ovnen.. Sulten! Regner med det blir film snart. Avslapning i sofaen blir det vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. november 2006 #2819 Del Skrevet 25. november 2006 Innom for å se om det er no' action... !!! TERMIN !!! Ha en deilig lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 25. november 2006 #2820 Del Skrevet 25. november 2006 Oj, redan termin Jag tyckte att du hade så väldigt långt kvar - och så är du redan framme vid termin! Oj så tiden går. Lycka till framöver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg