Gjest gjesta Skrevet 25. juli 2006 #821 Del Skrevet 25. juli 2006 Tror nok det samme hadde skjedd hos oss hadde vi hatt en pus liv! Ja den sangen er kjempesøt.. Snart lunsj! Trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. juli 2006 #822 Del Skrevet 25. juli 2006 Koselig med grillings ikveld... og stas å få hilse på den lille niesa... Hold ut på jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. juli 2006 #823 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) AUGUST 1) Lever urinprøve. 2) 3) Ferie 4) Ferie. Ring om time hos lege ang toxotest & B12-vitamin resultater. Uke 28. SEPTEMBER 1) - 3.trimester starter.. Uke 29. 04 - Ny UL !! 04 - Be om permisjon & Ferie 2) Uke 29 3) JM-time 18/09 - Uke 30 OKTOBER 1) Uke 31 2) Uke 32 - Gå til JM hver 14.dag. 3) Uke 33 4) Uke 34 NOVEMBER !!!! PERMISJON!!! 1) Permisjon 02.11 - Uke 35 DESEMBER Sende ut julekort ( med prinsessebilde! ) Endret 25. juli 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. juli 2006 #824 Del Skrevet 25. juli 2006 Hjelper å lage nedtellings-lister når man kjeder seg Cr@sh! Ja det blir kos å møte niesa! Ha en kjempefin tirsdag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 25. juli 2006 #825 Del Skrevet 25. juli 2006 Godt å høre at alt var bra på kontroll. Litt lavt blodtrykk er vel ganske vanlig i svangerskapet, er det ikke? Gleder meg til det er min tur å høre , det blir stas! Men, men, det blir en stund til. Må vel komme meg til første kontroll først. Det blir jo aldri 10. august heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. juli 2006 #826 Del Skrevet 25. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. juli 2006 #827 Del Skrevet 25. juli 2006 Jo det er veldig vanlig når man er gravid, at blodtrykket svinger Xania. Jordmor ba meg drikke masse vann & ikke reise meg opp så fort. Det skal visst stige fremover, mot slutten av svangerskapet, heldigvis! Vet hvordan det er, særlig i starten, at tiden aldri går fort nok! Før du vet ordet av det så løøøper den fra deg! Gleeed deg til å høre Det er så spesielt.. Første tegnet på at det er en liten der. Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. juli 2006 #828 Del Skrevet 25. juli 2006 Dette var morsomt å lese nå.. Prøvedagboka mi som varte 3 sider... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=181026&st=0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #829 Del Skrevet 25. juli 2006 Dette var morsomt å lese nå.. Prøvedagboka mi som varte 3 sider... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=181026&st=0 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. juli 2006 #830 Del Skrevet 25. juli 2006 Vel.. Prøve og prøvedagbok Var vel heller... "Snart begynne å prøve - oops 2 blå - dagbok!" Bare meg igjen på jobb... Guuuuuuuuuuuuuuud så kjedelig..... 1/2 time til jeg trasker hjemover, og 1.5 time til søs & co kommer. Nydelig vær, passer bra med grillings idag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 25. juli 2006 #831 Del Skrevet 25. juli 2006 grillings i dag er helt perfekt! ha en flott tirsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. juli 2006 #832 Del Skrevet 25. juli 2006 Ha en suuuper tirsdag PP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 25. juli 2006 #833 Del Skrevet 25. juli 2006 heisann. lenge siden jeg har skrevet,men jeg har lest litt og følger med deg. fin mage og tiden går jammen fort,det er jo ikke så lenge siden du hoppet og tok salto for at du var blitt gravid kos deg i sommervarmen. her går alt bra,lager dåpskort nå har en snill jente og storesøsteren hennes er såååå flink og snill med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2006 #834 Del Skrevet 26. juli 2006 Så koselig å høre at du koser deg med lille skatten minnimy! Og at søstrene koser seg sammen. Høres ut som søstra mi & niesene, jeg fikk se hun på 2 mnd igår.. Ååå hun var nyyydelig..! Hun bare smilte og lagte søte babylyder. Jeg gleder meg nå enda mer til min egen lille prinsesse kommer. Håper jeg får se dåpskort når de er ferdige.....? Hvordan er det å ha babyskatten i hus da? Kose deg masse i sola vennen! Det var bare SÅÅÅÅ kos igår! Søs, niesene og mamma var å grilla hos oss igår. Lille søte dokka på 2 mnd var sååå skjønn. Etter de gikk fortsatte mannen med "byggeprosjektet" på verandaen. Er så sliten når jeg legger meg for tiden.. Men er deilig å legge hodet på puta og sovne fort etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 26. juli 2006 #835 Del Skrevet 26. juli 2006 Magen din er fin og vokser godt ja Jeg har hatt lavt BT hele sv og den er fortsatt veldig lav. Min ligger på ca 95/50 eller 100/55. Verken lege eller JM har kommentert det noe særlig, bortsett fra når jeg har sagt at jeg er svimmel, at det kommer av lavt BT. Jeg spiser en del salt og, og det hjelper heller ikke. Så jeg tror at noen bare har lavt BT uten å kunne gjøre noe med det. Så koselig at du endelig fikk hilst på lille niesen din. Det var stas tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2006 #836 Del Skrevet 26. juli 2006 Har heldigvis ikke vært svimmel i det siste IdaC! Det var mest de to dagene for noen uker siden. Når jeg begynner å bli andpusten roer jeg ned tempoet så går det greitt. Ellers er formen Tipp topp! :-D Uff, leste du om de som døde av streptokokker.. Skummelt! Ja det var kjempekos å se niesen min, hun var sååå søt! Håper lillegutt holder seg inni magen din en stund til vennen! Nydelig vær idag også! Utrolig at sommeren har holdt seg fin hele denne mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 26. juli 2006 #837 Del Skrevet 26. juli 2006 Ja, jeg leste om dem, og syns det er kjempe skummelt. Skal til JM på fredag og tenkte å ta det opp med henne. Etter å ha lest om det så er det nesten så jeg håper det blir KS på meg. Ja sommeren har vært helt utrolig. Sa til mannen i går "tenk, om 15-20 år så kommer vi til å fortelle den lille prinsen vår om sommeren mammaen hans var gravid med ham. Om hvor varm sommer det var og hvor tøft det var for mammaen hans". Gleder meg jeg Blir søsteren din lenge eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2006 #838 Del Skrevet 26. juli 2006 Uff, alle burde testes for det IdaC... Men ikke sikkert det hjelper da, det blir vel bare enda mer bekymring. Rett før jeg begynte å skrive nå kjenner jeg det dunke/poppe i høyre siden rett overfor navlen.. Ja, er det ikke sprøtt at vi skal snart møte våre små engler? Det blir FANTASTISK! Jeg kommer til å bli sååå betatt av jenta vår....... Søstra mi drar allerede på fredag.. Mulig jeg skal møte henne og niesene igjen imorgen, hadde vert kos! :-D Er jo så sjeldent jeg ser de, og da hadde vi hatt kvelden også på å skravla masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2006 #839 Del Skrevet 26. juli 2006 Nå har jeg sms'et med mannen. Vi skal grille etter jobb, så blir det entur ned til byen senere, det er festival på gang så det blir nok hett (i varmen) og folksomt! :-D Det er DEILIG med sommer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juli 2006 #840 Del Skrevet 26. juli 2006 Lille niesa hørtes bare herlig ut! Merker jeg har veldig lyst på et sånt lite knøtt nå! Gleder meg til lilleknøttet kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg