Gå til innhold

Gutter og blikk om sommern.

Gjest Hot Brunette

Anbefalte innlegg

Gjest Hot Brunette

Nå, når det er sommer da går det "hele tiden" forbi meg stirrende gutter som smiler og titter litt ekstra.

Hvorfor titter menn mer på våren og sommeren? Det er jo hyggelig da, men allikevel undres jeg. :)

Ikke kler jeg meg utfordrene. Det tror jeg ikke at jeg behøver.

Er det sånn at man ikke legger merke til dette om vintern kanskje eller er man for opptatt av kulden om vintern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du går likt kledd på sommeren som du gjør på vinteren så ser de nok på deg fordi du ser litt merkelig ut der du går med parkas i sola.

Hvis ikke så ser de fordi du har mindre klær på og former synes mer.

I tillegg så er vi alle vårkåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hot Brunette
Hvis du går likt kledd på sommeren som du gjør på vinteren så ser de nok på deg fordi du ser litt merkelig ut der du går med parkas i sola.

Hvis ikke så ser de fordi du har mindre klær på og former synes mer.

I tillegg så er vi alle vårkåte.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Jeg titter i allefall mer på gutta (og noen damer...) nå på sommeren! Er en stooor byggeplass på vei til bussen, hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tyder på at du ser bra ut det da ;)

(Men skulle det være så vanskelig å resonnere seg frem til på egenhånd..? Finnes tydeligvis mindre smarte brunetter også ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hot Brunette
Meibi ju gåt såmthing in jur fais?

Du har rett. Sist gang en fyr tittet hadde jeg en svær maiskolbe i mellom tennene. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hot Brunette
Jeg titter i allefall mer på gutta (og noen damer...) nå på sommeren! Er en stooor byggeplass på vei til bussen, hihi!

Jeg titter ofte på byggeplassen jeg da. Vinter, vår, sommer og høst. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hot Brunette
Tyder på at du ser bra ut det da ;)

(Men skulle det være så vanskelig å resonnere seg frem til på egenhånd..? Finnes tydeligvis mindre smarte brunetter også ;))

Nei. Det er fordi jeg har maiskolber i mellom tennene hver gang jeg går ut. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Du har jo på deg mindre klær, snuppa :)

Merker selv endring i oppmerksomhetsfrekvensen når jeg viser litt hud. Uansett om det ikke er spesielt utfordrende, så er kjole/shorts/singlet/skjørt/sandaler mer sexy enn det meste av vintergarderoben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forid vi på vinteren er altfor opptatt med å gå fort og med blikket ned, så vi slipper å få slaps/snø i ansiktet, og derfor ser lite av det som foregår rundt oss. Så når sommeren endelig kommer har vi tid til å se oss rundt, så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...