Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #41 Del Skrevet 4. juli 2006 Håper inderlig Frankrike vinner! Er så skuffet over Brasil, venta og venta på den sambafotballen som aldri kom! Men, men Frankrike er en trøst. Men så var det den tyske grundigheten da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovegeckos Skrevet 4. juli 2006 #42 Del Skrevet 4. juli 2006 Tror det blir Tyskland mot Frankrike. Men hakke peil på hvem som vinner ← Hadde håpet du hadde rett igjen Nå må jeg sette all min lit til Franskmennene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 4. juli 2006 #43 Del Skrevet 4. juli 2006 Hadde håpet du hadde rett igjen Nå må jeg sette all min lit til Franskmennene! ← Italia vinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovegeckos Skrevet 4. juli 2006 #44 Del Skrevet 4. juli 2006 Italia vinner... ← Nå håper jeg du tar feil!! Italienerene jukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 7. juli 2006 #45 Del Skrevet 7. juli 2006 Nå håper jeg du tar feil!! Italienerene jukser ← De stinker surt og er rævva å se på... Og måten de ruller rundt og skriker på når noen er borti dem burde vært slått ned på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 7. juli 2006 #46 Del Skrevet 7. juli 2006 Av disse to...Tror jeg Italia Men jeg håper Frankrike. Viva La France Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovegeckos Skrevet 8. juli 2006 #47 Del Skrevet 8. juli 2006 De stinker surt og er rævva å se på... Og måten de ruller rundt og skriker på når noen er borti dem burde vært slått ned på! ← Helt enig!! Dommerene burde bli tøffere til å slå ned på filming. Noen av disse spillerene kunne gjort seg karriere som skuespillere Vi kan starte en anti-Italia-klubb Selvom italiensk mat er godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 8. juli 2006 #48 Del Skrevet 8. juli 2006 Helt enig!! Dommerene burde bli tøffere til å slå ned på filming. Noen av disse spillerene kunne gjort seg karriere som skuespillere Vi kan starte en anti-Italia-klubb Selvom italiensk mat er godt da ← Så dårlige skuespillere de er, hadde de bare passet i filmer av Kvalm og Vemmelig.... Jeg er VELDIG med i en anti-Italia klubb! Snakk om destruktivt og kjedelig lag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovegeckos Skrevet 9. juli 2006 #49 Del Skrevet 9. juli 2006 FU*KING SH*IT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 9. juli 2006 #50 Del Skrevet 9. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå