Gjest Lovegeckos Skrevet 19. juni 2006 #1 Del Skrevet 19. juni 2006 I kveld er det England mot Sverige som skal på banen. Jeg håper litt på begge, men kanskje mest på England..... Hvordan er ståa hos det norske folk? Heier dere på Søta Bror eller fotballnasjonen England? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 19. juni 2006 #2 Del Skrevet 19. juni 2006 Det er i morgen.... Tje, begge to heier jeg på! haha, engelsk "kjæreste", men sverige er jo naboer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #3 Del Skrevet 19. juni 2006 Det er i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovegeckos Skrevet 19. juni 2006 #4 Del Skrevet 19. juni 2006 Selvsagt er det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 19. juni 2006 #5 Del Skrevet 19. juni 2006 Uansett: jeg håper på England, håper de vinner hele VM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #6 Del Skrevet 19. juni 2006 England...men man må huske på at England ikke har slått sverige på 40 år. Så jeg tror nok sverige vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mea Culpa Skrevet 19. juni 2006 #7 Del Skrevet 19. juni 2006 Fotball brydde meg midt i ryggen inntil jeg traff kjæresten min, og siden han er engelsk heier jeg selvsagt på England! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 19. juni 2006 #8 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg er "medlem" av anything but England, så da blir det Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 19. juni 2006 #9 Del Skrevet 19. juni 2006 SVERIGE :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 19. juni 2006 #10 Del Skrevet 19. juni 2006 Håper på Sverige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 19. juni 2006 #11 Del Skrevet 19. juni 2006 Selv etter å ha bodd 3 år her i England så heier jeg på Sverige! Tør dog ikke dra på pub å se kampen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casanova Skrevet 19. juni 2006 #12 Del Skrevet 19. juni 2006 Tja...Sverige er jo våre kjære naboer og broder folk. Men jeg er ganske angelofil. Så jeg håper nok på England. Men vinner Sverige gjør det meg ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 19. juni 2006 #13 Del Skrevet 19. juni 2006 Liker underdogs jeg. Så håper svenskene kjører over lordene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casanova Skrevet 19. juni 2006 #14 Del Skrevet 19. juni 2006 Svenskene underdog...England har ikke slått sverige på over 40 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 19. juni 2006 #15 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Svenskene underdog...England har ikke slått sverige på over 40 år. ← Engelske stjerner vs enkelte ok på klubblag og mange nesten ukjente. Ja, de er ikke størst i utgangspunktet. Dessuten betyr det NULL hva andre spillere og lag har prestert de siste hundre årene... England er også seks plasser foran Sverige på Fifa-rankingen. Endret 19. juni 2006 av storebror* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casanova Skrevet 19. juni 2006 #16 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) At England ligger 6 plasser foran Sverige på FIFA rankingen har ingenting og si. Bare tenk. USA er nr 5 sammen med Spania, Foran Frankrike..Argentina..England og Tyskland og Italia. Er USA bedre en disse nei. Grunnen til at de er så høyt oppe er fordi det bare er Mexico som er gode. USA har aldri vunnet i Europa. USA har aldri slått de virkelgie store Europeiske Nasjoner. Spania. England. Italia.Tyskland og Frankrike. Alle som har litt peiling på fortball .Vet at FIFA rankingen ikke gir et korekt svar hvor gode landslagene er. Alle vet at USA ikke er verdens 5 beste landslag. Og USA har aldri vunnet på Europeisk jord mot et Europeisk lag. FIFA rankingen gir ikke et korekt svar borset fra Brasil Endret 19. juni 2006 av Casanova Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 19. juni 2006 #17 Del Skrevet 19. juni 2006 Sverige er uansett lillebror her, og det har ikke noe å si hva som har skjedd før. Det som har noe å si er hvordan lagene står mot hverandre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #18 Del Skrevet 19. juni 2006 Nei ikke i dag...I morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 19. juni 2006 #19 Del Skrevet 19. juni 2006 Nei ikke i dag...I morgen. ← Det er de samme som skal spille mot hverandre i morgen.. Kunne skrevet i år ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #20 Del Skrevet 20. juni 2006 Heia søta bror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå